Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
Capacidade para planificar, presupostar, organizar, dirixir e controlar tarefas, persoas e recursos. |
A2 |
Capacidade para a redacción, firma, desenvolvemento e dirección de proxectos no ámbito da enxeñaría industrial, e en concreto da especialidade de electricidade. |
A3 |
Capacidade para realizar medicións, cálculos, valoracións, taxacións, peritaxes, estudos e informes. |
A4 |
Capacidade de xestión da información, manexo e aplicación das especificacións técnicas e da lexislación necesarias no exercicio da profesión. |
A5 |
Capacidade para analizar e valorar o impacto social e medioambiental das solucións técnicas actuando con ética, responsabilidade profesional e compromiso social, e buscando sempre a calidade e mellora continua. |
A9 |
Capacidade de visión espacial e coñecemento das técnicas de representación gráfica, tanto por métodos tradicionais de xeometría métrica e xeometría descritiva como mediante as aplicacións de deseño asistido por ordenador. |
A25 |
Coñecementos sobre control de máquinas e accionamientos eléctricos e as súas aplicacións. |
A26 |
Capacidade para o cálculo e deseño de instalacións eléctricas de baixa e media tensión. |
B1 |
Capacidade de resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade e razoamento crítico. |
B2 |
Capacidade de comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e destrezas no campo da enxeñaría industrial. |
B3 |
Capacidade de traballar nun contorno multilingüe e multidisciplinar. |
B4 |
Capacidade de traballar e aprender de forma autónoma e con iniciativa. |
B5 |
Capacidade para empregar as técnicas, habilidades e ferramentas da enxeñaría necesarias para a práctica desta. |
B6 |
Capacidade de usar adecuadamente os recursos de información e aplicar as tecnoloxías da información e as comunicacións na enxeñaría. |
B7 |
Capacidade para traballar de forma colaborativa e de motivar un grupo de traballo. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
NOTA: Las competencias y atribuciones de una carrera como la Ingeniería Técnica Industrial o cualquier otra que faculte para el ejercicio de una actividad profesional reglada o colegiada NO LAS FACULTA EL DOCENTE sino EL LEGISLADOR. De ahí que las atribuciones y competencias se encuentre recogidas en la Ley y NUNCA en un programa de una asignatura o carrera.
Se debería hablar entonces de "CONOCIMIENTOS, HABILIDADES Y DESTREZAS" y no de competencias. |
|
|
|
Identificar, saber diseñar e conocer o funcionamiento todo tipo de máquinas eléctricas. |
A2 A4 A5 A9 A25 A26
|
B1 B5
|
C3 C6
|
Probas, diagramas, medicións e representar gráficamente os resultados obtidos no laboratorio. |
A26
|
B5
|
C3
|
Coñecer, aprender a deseñar, calcular, medir e, finalmente, proxectar todos os tipos de instalacións eléctricas esenciais en calquera traballo. |
A1 A2 A3 A4 A26
|
B1 B2 B5
|
C3
|
Coñecer as responsabilidades da empresa e enderezo das obras proxectadas, así como as posibles consecuencias dun erro de cálculo en seguridade industrial. |
A4 A5
|
B5
|
C7
|
Para coñecer a lexislación que afecta directamente as instalacións eléctricas de baixa tensión. |
A2 A3 A4 A25 A26
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C3 C7 C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
INTRODUCCIÓN AS INSTALACIONS ELÉCTRICAS |
1.1 Introdución AO SISTEMA DE ALIMENTACIÓN. ESTRUTURA E LEI.
1.2 SEGURIDADE ELÉCTRICA E RISCO.
1.3 materiais condutores, illados e magnético; Condución de vehículos e resistencia eléctrica.
1.4 fase de tensión AC, corrente e potencia
1.5 Distribución de Enerxía LIÑAS
1.5.1 transporte Produción e distribución de electricidade
1.5.2 Cables e fíos, tipo de illamento
1.5.3 Outros elementos de liñas de enerxía
1.6 NORMAS E LEXISLACIÓN implicados. |
APARAMENTA ELÉCTRICA |
2.1 PROTECCIÓN equipo BT
2.1.1 Diferencial
2.1.2 Magnética
2.1.3 Fusibles
2.1.4 Equipo
2.1.5 contactor
2.1.6 Relés
2.2 Receivers eléctricas
2.3 ELEMENTOS eléctricos DE ACCIÓN: contadores, transformadores, CORRECCIÓN do factor de potencia
2.4 instalacións terrestres |
CÁLCULO E DISEÑO DE INSTALACIONS |
3.1 PREVISIÓN DE CARGAS
3.2 CRITERIOS DE SELECCIÓN DOS CONDUCTORES
3.3 DIMENSIONADO DOS TUBOS DE PROTECCIÓN
3.4 SELECCIÓN DOS SISTEMAS DE PROTECCIÓN
3.5 INSTALACIONS DE ENLACE
3.6 INSTALACIONS INTERIORES
3.7 INSTALACIONS EN LOCALES DE PÚBLICA CONCURRENCIA
3.8 INSTALACIONS ESPECIALES
|
LUMINOTECNIA |
4.1 LEXISLACIÓN
4.2 INSTALACIONS DE ALUMBRADO INTERIOR
4.3 INSTALACIONS DE ALUMBRADO EXTERIOR
4.4 INSTALACIONS DE ALUMBRADO DE EMERGENCIA
|
PROXECTOS, LEXISLACION DO MERCADO E TRAMITACION |
5.1 LEXISLACIÓN Y NORMAS UNE.
5.2 NORMAS PARTICULARES DE ENLACE.
5.3 DOCUMENTACIÓN Y AGENTES PARA LA TRAMITACIÓN.
5.4 COMPENSACIÓN, VERIFICACIÓN DE INSTALACIONES ELÉCTRICAS.
5.5 LIBERALIZACIÓN DEL MERCADO ELÉCTRICO Y TARIFAS.
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A2 A1 A3 A4 A5 A9 A25 A26 C3 C6 C7 C8 |
24 |
48 |
72 |
Traballos tutelados |
B1 B2 B3 B4 |
1 |
4 |
5 |
Solución de problemas |
B7 C1 |
19 |
38 |
57 |
Prácticas de laboratorio |
B5 B6 |
10 |
0 |
10 |
Proba obxectiva |
A26 |
3 |
0 |
3 |
|
Atención personalizada |
|
3 |
0 |
3 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
O contido do programa son explicados en clase, coa axuda do consello e Presentación ou presentación multimedia, levantando varias cuestións e respostas entre profesor e alumnos. |
Traballos tutelados |
A aplicación práctica do asunto é levantado polo proxecto dunha determinada planta industrial, calculando proteccións dunha instalación, etc. É destinado a estudantes de aplicar os coñecementos adquiridos durante o curso e combinar coas normas vixentes e lexislación para a preparación dun proxecto técnico. Debe ser concibida máquinas eléctricas, liñas e proteccións correspondentes. |
Solución de problemas |
Levántache e resolver-se diferentes problemas relacionados coa evolución da materia. |
Prácticas de laboratorio |
A realización do estadio é coordinado eficazmente coa teoría, para que os alumnos asimilar mellor o coñecemento.
En xeral, os obxectivos xerais que persegue son os seguintes:
Para saber instrumentos e aparellos xeralmente familiarizado co seu uso.
Reforzar o coñecemento adquirido en teoría, así como ver as aplicacións reais dos mesmos.
-obter Na dinámica de proba eléctrica.
Para analizar os resultados e sacar conclusións.
Respecte as normas de seguridade.
Esquemas -Build e saber interpretar.
Estudantes -Acostumbrar para planificar, preparar e documentar cada práctica:
- Facer o réxime.
-Mantenha O lugar limpo e ordenado.
-Para Incentivar o traballo en equipo.
-Faça Especulación e comprobar-los experimentalmente.
Para coñecer diferentes métodos de medida e verificación. |
Proba obxectiva |
As notas dos exames finais escritas con 10 puntos. Os informes cos resultados das prácticas e respostas a cuestións levantadas na memoria de prácticas será obrigatoria e fundamental para a presentación de probar o estudante.
O exame final consiste nunha colección de elementos (cuestións de problemas de aplicacións teóricos vistos na aplicación práctica das prácticas suxeitas ou problemas de diferentes temas). |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Sesión maxistral |
Traballos tutelados |
|
Descrición |
El Alumno dispone de 6 horas semanales para consultar de forma personal al profesor cualquier duda relativa a la materia asi como de los trabajos propuestos en la asignatura o los problemas resueltos en clase. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba obxectiva |
A26 |
El examen final escrito puntúa con 10 puntos. Las memorias con los resultados de las prácticas y las respuestas a las preguntas planteadas en las memorias de las prácticas, serán OBLIGATORIAS e INDISPENSABLES para la presentación a exámen del alumno.
El examen final escrito consiste en una colección de ITEMS (cuestiones de aplicación teórica, cuestiones relacionadas con la aplicación práctica vistos en las practicas de la asignatura o problemas de los distintos temas).
|
70 |
Traballos tutelados |
B1 B2 B3 B4 |
Durante el curso de proponen de uno a 3 trabajos. Cada uno de ellos contiene en su enunciado los criterios de evaluación del mismo. LA valoración conjunta de estos trabajos , junto con la OBLIGATORIEDAD de la elaboración de las practicas, puede obtener una puntuación mínima de 15 puntos y un máximo de 30 sobre 100. |
30 |
|
Observacións avaliación |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Fundamentos de Electricidade/770G01013 | Debuxo Industrial e CAD/770G01029 | Mantemento Industrial/770G01030 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Instalacións Eléctricas en Media e Alta Tensión/770G02027 | Instalacións Industriais e Comerciais/770G02031 | Domótica e xestión técnica das instalacións/770G02038 | Xestión Eficiente da Enerxía Eléctrica/770G02040 |
|
Observacións |
Se recomienda que el alumno tenga superadas las materias afines previas de :
Fundamentos de Electricidade
Debuxo Industrial e CAD
|
|