Study programme competencies |
Code
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Study programme competences / results
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A8 |
Coñecer as bases do deseño e funcionamento dun bioreactor. |
A9 |
Saber deseñar e executar un protocolo completo de purificación dunha molécula, orgánulo ou fracción celular. |
A10 |
Saber realizar o deseño, planificación, avaliación e optimización de sistemas de produción biotecnolóxica. |
A11 |
Deseñar e xestionar proxectos de base biotecnolóxica. |
B1 |
Capacidade de análise e síntese (localización de problemas e identificación das causas e a súa tipoloxía). |
B2 |
Capacidade de organización e planificación de todos os recursos (humanos, materiais, información e infraestruturas). |
B3 |
Capacidade de xestión da información (con apoio de tecnoloxías da información e as comunicacións). |
B4 |
Capacidade de planificación e elaboración de estudos técnicos en biotecnoloxía microbiana, vexetal e animal. |
B5 |
Capacidade de identificar problemas, buscar solucións e aplicalas nun contexto biotecnolóxico profesional ou de investigación. |
B6 |
Capacidade de comunicación oral e escrita dos plans e decisións tomadas. |
B7 |
Capacidade para formular xuízos sobre a problemática ética e social, actual e futura, que propón a Biotecnoloxía. |
B9 |
Capacidade de Traballo en equipo multidepartamental dentro da empresa. |
B10 |
Capacidade de Traballo nun contexto de sostibilidade, caracterizado por: sensibilidade polo medio ambiente e polos diferentes organismos que o integran así como concienciación polo desenvolvemento sostible. |
B11 |
Racionamento crítico e respecto profundo pola ética e a integridade intelectual. |
B12 |
Adaptación a novas situacións legais, ou novidades tecnolóxicas así como a excepcionalidades asociadas a situacións de urxencia. |
B13 |
Aprendizaxe autónoma. |
B14 |
Liderazgo e capacidade de coordinación. |
B15 |
Sensibilización cara á calidade, o respecto medioambiental e o consumo responsable de recursos e a recuperación de residuos. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Deducir las bases del diseño y funcionamiento de un biorreactor utilizando balances de materia y energía en régimen estacionario y no estacionario |
AC8
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BC1 BC13
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Diseñar y ejecutar un protocolo completo de purificación de productos de interés biotecnológico |
AC9
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BC2 BC4 BC5 BC6 BC7 BC9 BC10 BC11 BC12 BC14 BC15
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Diseñar, planificar, optimizar y evaluar sistemas de producción biotecnológicos |
AC10
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BC1 BC2 BC3 BC4 BC5 BC6 BC7 BC9 BC10 BC11 BC12 BC13 BC14 BC15
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Analizar y diseñar procesos biotecnológicos y operaciones asociadas |
AC11
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BC1 BC2 BC3 BC4 BC5 BC6 BC7 BC9 BC10 BC11 BC12 BC13 BC14 BC15
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Contents |
Topic |
Sub-topic |
MICROBIOLOGÍA |
Introducción a la microbiología. Bacterias. Levaduras. Hongos. Extremófilos . |
BIOTRANSFORMACIONES |
Tecnología microbiana. Biotransformación a nivel industrial. Caso práctico. |
BIOCATÁLISIS |
Tecnología enzimática. Biocatálisis en medios no convencionales. Catálisis avanzada |
BIORREACTORES |
Biorreactores ideales. Biorreactores reales de aplicación industrial. Biorreactores reales de aplicación medioambiental |
ESTERILIZACIÓN |
Esterilización por calor. Esterilización por filtración
Esterilización por radiación. |
SEPARACIÓN Y PURIFICACIÓN PRODUCTO |
Equipos. Disrupción celular, Separación de restos celulares: Filtración,
Floculación, Sedimentación y Centrifugación. Separación primaria el concentración: Extracción y Adsorción. Operaciones de purificación del producto: Precipitación, Cromatografía. Operaciones de membrana, Cristalización y Desecación |
CASO PRÁCTICO |
Diseño de un bioproceso a nivel industrial |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Short answer questions |
A8 |
2 |
13.5 |
15.5 |
Guest lecture / keynote speech |
A8 B1 B5 B13 |
32 |
32 |
64 |
Laboratory practice |
B2 B5 B6 B9 B13 B14 B15 |
3 |
0 |
3 |
Field trip |
B1 B2 |
3 |
4.5 |
7.5 |
Supervised projects |
A9 A10 A11 B15 B14 B13 B12 B11 B10 B9 B7 B6 B5 B4 B3 B2 B1 |
2 |
38 |
40 |
Supervised projects |
A9 A10 A11 B1 B2 B3 B4 B6 |
0 |
8 |
8 |
Student portfolio |
A10 A9 |
0 |
11 |
11 |
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Personalized attention |
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1 |
0 |
1 |
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(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Short answer questions |
Prueba objetiva dirigida a provocar el recuerdo de una aprendizaje presentada. Se presenta un enunciado en forma de pregunta para responder con una frase específica, palabra, cifra o símbolo. |
Guest lecture / keynote speech |
Exposición por parte do profesor dos contidos sobre a materia obxecto de estudo, bases teóricas e/ou directrices dun traballo, exercicio ou proxecto a desenvolver polo estudante |
Laboratory practice |
Actividades de aplicación dos coñecementos a situacións concretas e de adquisición de habilidades básicas e procedimentais relacionadas coa materia obxecto de estudo. Desenvólvense en espazos especiais con equipamento especializado (laboratorios científico-técnicos, de idiomas, etc). |
Field trip |
Realización de visitas de formación en empresas, institucións… del sector. A presenza do/a docente é necesaria durante a execución da actividade |
Supervised projects |
Realización de actividades que permiten a cooperación de varias materias e enfrontan aos alumnos, traballando en equipo, a problemas abertos. Permiten adestrar, entre outras, as capacidades de aprendizaxe en cooperación, de liderado, de organización, de comunicación e de fortalecemento das relacións persoais. |
Supervised projects |
Se realizarán seminarios con los diferentes grupos en los que se darán las directrices para la realización del trabajo tutelado |
Student portfolio |
Memoria donde se recogerán los protocolos, procedimientos y resultados obtenidos durante la ejecución de las prácticas. |
Personalized attention |
Methodologies
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Supervised projects |
Laboratory practice |
Supervised projects |
Short answer questions |
Student portfolio |
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Description |
Realizaranse seminarios cos diferentes grupos nos que se darán as directrices para a realización do traballo |
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Assessment |
Methodologies
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Competencies / Results |
Description
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Qualification
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Guest lecture / keynote speech |
A8 B1 B5 B13 |
Prueba de respuesta corta en la que se evaluará los
conocimientos adquiridos |
50 |
Laboratory practice |
B2 B5 B6 B9 B13 B14 B15 |
Se evaluará la asistencia y el aprobechamiento mediante
informes/memoria de prácticas |
20 |
Supervised projects |
A9 A10 A11 B15 B14 B13 B12 B11 B10 B9 B7 B6 B5 B4 B3 B2 B1 |
Se realizará una memoria y la defensa oral del trabajo. Ambos
items serán evaluados |
30 |
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Assessment comments |
Al igual que el resto de las materias del Máster, la evaluación se realizará de manera continua durante las semanas asignadas a la docencia presencial. Tendrán prioridad para obtener MH aquellos alumnos que se evalúen en la primera oportunidad.2. Avaliación global. Os alumnos con dedicación a tempo
parcial ou con exención de asitencia poderán optar por ser avaliados
nesta modalidade se non reúnen as condicións para avaliación continua.
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Sources of information |
Basic
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G. Antranikian, Extremophiles, , Publisher Springer
Dilip K. Arora et al, Handbook of fungalbiotechnology , 2004, Marcel Dekker
Graeme M. Walker, Yeast physiology andbiotechnology, 1998, John Wiley Sons
H.J. Rehm et al, Biotechnology a multi-volumecomprehensive treatise , 1991, VCH
W. Aehle, Enzymes in industry: production and applications, 2004, Wiley VCH
A. Wiseman, Handbook of enzyme biotechnology,1995, Halsted Press
B. Atkinson et al, Biochemical Engineeringand Biotechnology Handbook, 1991, The McMillan Press
F. Gòdia et al, Ingeniería Bioquímica, 1998,Síntesis
H.W Blanch et al, Biochemical Engineering,1997, Marcel Dekker
J. E. Bu'Lock et al, Biotecnología Básica,1991, Acribia
A. Illanes , Enzyme Biocatalysis. Principles and Applications, 2008, Springer
Kori Horikoshi. Extremophiles Handbook. 2011. Springer |
Complementary
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Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
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Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
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Subjects that continue the syllabus |
Procesos e Produtos biotecnolóxicos/610475106 |
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Other comments |
Es aconsejable que los alumnos tengan conocimiento de inglés a nivel de compresión de textos, ya que parte de las fuentes de información que consultarán están publicadas en esta lengua.
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