Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
Coñecer o conxunto normativo aplicable, lexislativo e xurisprudencial, e a doutrina aplicables ao mundo da empresa |
A2 |
Identificar, saber interpretar e facer fronte ás diferentes problemáticas xurídico-económicas que afecten á empresa |
A3 |
Coñecer, manexar, elaborar e interpretar os principais documentos de tipo xurídico-económico relacionados co mundo empresarial. |
A4 |
Coñecer e aplicar as técnicas contables, de elaboración e análise de estados financeiros e outros instrumentos de xestión. |
A5 |
Elaborar, comunicar e defender con soltura textos xurídicos, como dictames e informes, memorias ou traballos de investigación |
B1 |
Capacidade para planificar e levar a cabo tarefas xurídicas complexas de modo autónomo |
B2 |
Capacidade para coordinar e desenvolver tarefas de asesoramento técnico (xurídico/xurídico empresarial) no seo dun grupo de traballo |
B3 |
Capacidade para estructurar ordenadamente os feitos e as disposicións xurídicas relevantes dun caso |
B4 |
Capacidade para identificar cuestións xurídicas relevantes partindo dun conxunto complexo de feitos non estructurado xurídicamente |
B5 |
Capacidade para identificar e aplicar todas as fontes xurídicas relevantes nunha cuestión concreta |
B7 |
Capacidade para encontrar solucións novas ou imaxinativas no plantexamento dun problema |
B8 |
Capacidade para analizar os problemas xurídicos dende unha pluralidade de enfoques e elexir o máis idóneo no caso concreto. |
B10 |
Capacidade para estructurar e redactar con fluidez textos xurídicos elaborados, empregando a terminoloxía técnicamente apropiada. |
B14 |
Capacidade para traballar en equipos interdisciplinares como experto en dereito e contribuir efectivamente ás súas tarefas |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Adquirir os coñecementos e habilidades necesarios para desenvolver unha actividade profesional exitosa no campo da asesoría xurídica empresarial. Coñecer a aplicación práctica dos coñecementos xurídicos, en diversos ámbitos multidisciplinares. Coñecer os aspectos xerais do funcionamento empresarial na contorna económica xeral. Identificar, saber interpretar e facer fronte ás diferentes problemáticas xurídico-económicas que afecten á empresa, dentro do contorno xurídico-económico. |
AP1 AP2 AP3 AP4 AP5
|
BP1 BP2 BP4 BP5
|
|
Desenvolver actitudes proactivas na resolución de problemas xurídico-empresariais, conformes ás prácticas deontolóxicas. Saber coordinar e dirixir grupos de traballo. Desenvolver habilidades para redactar, presentar e defender informes conforme ás distintas áreas do dereito relacionadas coa empresa. Desenvolver capacidades de alto nivel para a práctica profesional independente ou como profesional dentro dunha organización empresarial |
|
BP3 BP4 BP7 BP8 BP10
|
|
Fomentar a actitude crítica e transmitir os valores do esforzo, do traballo, da formación continua, así coma do respeto á diversidade, facendo fincapé na importancia, por exemplo, da igualdade de xénero e no coidado da linguaxe |
|
BP7 BP8 BP10 BP14
|
CP4 CP5 CP7
|
Desenvolver competencias relacionadas coas novas tecnoloxías da información |
|
|
CP3 CP6 CP8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
A ACTIVIDADE ECONÓMICO-EMPRESARIAL |
A actividade económica e globalización
A empresa como axente económico
A actividade empresarial |
DEREITO DO MERCADO |
A liberdade da empresa.
A Intervención pública na
economía: a regulación dos mercados.
Libre competencia e competencia desleal.
|
A EMPRESA E O EMPRESARIO |
Conceto de empresa e empresario.
Negocios xurídicos sobre a empresa.
Elementos patrimoniais da empresa.
Propiedade industrial e intelectual.
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Estudo de casos |
B3 B4 B5 B10 C4 |
12 |
12 |
24 |
Lecturas |
A2 A3 B4 B7 B8 |
0 |
20 |
20 |
Presentación oral |
B3 B4 B5 B10 C3 |
1 |
10 |
11 |
Seminario |
B14 B8 C4 C6 |
9 |
9 |
18 |
Sesión maxistral |
A1 A2 A3 A4 A5 B8 |
40 |
0 |
40 |
Solución de problemas |
B1 B2 B4 B5 B7 C4 C8 |
5 |
10 |
15 |
Eventos científicos e/ou divulgativos |
C5 C6 C7 |
5 |
2 |
7 |
Discusión dirixida |
B3 B4 B5 B8 |
6 |
6 |
12 |
|
Atención personalizada |
|
3 |
0 |
3 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Estudo de casos |
Examínanse situacións do contorno económico-empresarial de actualidade e interese |
Lecturas |
O profesor recomenda lectura de libros e artigos xurídicos relevantes. |
Presentación oral |
Os alumnos deberán participar nas actividades, simulacións e presentacións de carácter oral requeridos polos profesores que impartan sesiones presenciais. |
Seminario |
Destacados profesores ou profesionais expoñen temas de actualidade ou importancia |
Sesión maxistral |
Clase na que o protagonismo recae sobre a intervención do profesor |
Solución de problemas |
O profesor ou os alumnos plantexan problemas xurídicos e buscan solución xurídicas razonadas. |
Eventos científicos e/ou divulgativos |
Asistencia aos actos científicos ou divulgativos que os profesores aconsellen, así como, se fora o caso a facer os traballos, resumes, estudos de casos, etc. que se lles foran encomendados por parte do profesorado |
Discusión dirixida |
O profesor guía aos alumnos no debate dunha cuestión xurídica de interese ou actualidade |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Estudo de casos |
Presentación oral |
Discusión dirixida |
|
Descrición |
Os profesores están a disposición dos alumnos para lles apoiar na preparación das diversas actividades e resolverlles dúbidas.
A coordinadora de máster e a coordinadora do módulo resolven as dúbidas ou problemas que puntualmente podan presentarse aos alumnos
Os alumnos dispoñen, dentro do PAT, dun tutor que pode asesorarlles nos problemas e dúbidas que teñan. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Estudo de casos |
B3 B4 B5 B10 C4 |
O estudo de casos realizarase de dúas maneiras:
1) No curso das clases presenciais.
2) Como actividades semipresenciais que serán propostas aos alumnos sempre acompañadas do material preciso para realizalas así como da fecha límite para a súa entrega. |
65 |
Presentación oral |
B3 B4 B5 B10 C3 |
Nalgunhas clases presenciais o profesor plantexará actividades, simulacións e exposicións orais. |
30 |
Seminario |
B14 B8 C4 C6 |
Os seminarios poderán realizarse fora do horario das clases presenciais, e a asistencia aos mesmos será valorada positivamente. |
5 |
|
Observacións avaliación |
Os alumnos serán avaliados polo traballo que realicen ao longo do curso, cun sistema de avaliación contínua. Cada alumno adquire o compromiso de participar activa e satisfactoriamente nas actividades obrigatorias, que son as seguintes:
- 1) A asistencia ás clases presenciais. Os alumnos deberán xustificar as ausencias. En calquera caso, non se admitirá unha ausencia superior ao 20% das clases presenciais.
- 2) A realización das actividades encomendadas polos profesores das asignaturas na aula.
- 3) A realización das actividades non presenciais requeridas aos alumnos polo profesorado do máster, que serán evaluadas sempre que se entreguen dentro do prazo sinalado para a realización das mesmas. 4) Os alumnos poderán participar activamente nas actividades complementarias que se ofrecen ao longo do curso. Resérvase unha porcentaxe da nota final para avaliar as diversas actividades complementarias que teña realizado cada alumno. Para a superación do módulo os alumnos deben alcanzar a calificación de 5 ou superior.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
(). Derecho de Sociedades, Libro Derecho de Sociedades: homenaje a Fernando Sánchez Calero. 5 tomos, ed. McGraw-Hill
Krugman y Wells (). Principios de Economía. McGraw-Hill |
Manexaránse sempre as últimas edicións existentes |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|