Datos Identificativos 2016/17
Asignatura (*) Contratos Privados Código 612943304
Titulación
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 1º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Dereito Privado
Coordinación
Peña Lopez, Fernando
Correo electrónico
fernando.pena@udc.es
Profesorado
Peña Lopez, Fernando
Quintans Eiras, Maria Rocio
Vara Parra, Jose Joaquin
Vazquez Pena, Manuel Jose
Correo electrónico
fernando.pena@udc.es
rocio.quintans@udc.es
joaquin.vara@udc.es
manuel.jose.vazquez.pena@udc.es
Web
Descrición xeral Esta materia ten como obxectivo proporcionar ao alunado as competencias precisas para a análise xurídica, consultoría, negociación e redacción de contratos privados no ámbito das actividades empresariais.

Competencias do título
Código Competencias / Resultados do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
Coñecer as tendencias actuais do fenómeno da contratación no eido empresarial o os principais conflictos xurídico-sociais ao que se enfrente o dereito de contratos de empresa. AP1
AP2
AP10
Capacidade para redactar cláusulas contractuais e para analizar os posibles problemas e dificultades de carácter xurídico que poden plantexar as distintas alternativas de reglamentación dos negocios de empresa. AP2
AP5
AP10
BP1
BP2
BP3
BP4
BP5
BP7
BP12
BP13
BP15
BP16
BP17
CP1
CP5
CP10
Capacidade para participar na negociación dun contrato, asesorando ao empresario-cliente das diferentes alternativas e solucións para o mellor desenvolvemento do negocio de empresa. AP2
AP3
AP5
AP10
BP1
BP2
BP3
BP4
BP5
BP6
BP7
BP8
BP9
BP10
BP11
BP14
CP6
CP9

Contidos
Temas Subtemas
I. Tendencias actuais do dereito da contratación 1. Internacionalización do dereito contractual.
2. A influencia do dereito de consumo.
3. A contratación no eido do mercado financieiro.
2. Modalidades de comercialización de productos e servizos 1. O comercio en establecemento mercantil
2. O comercio electrónico.
3. O comercialización a distancia de productos e servizos.
4. Outros xeitos de comercializar bens e servizos.
3. As garantías e responsabilidades contractuais do empresario pola venta de productos e servizos 1. As garantías legais e convencionais dos productos
2. A responsabilidade derivada da prestación de servizos empresariais e profesionais.
4. Contratos para a transferencia de riscos empresariais 1. A xestión de riscos e a transferencia de riscos
2. Principales contratos de seguro para empresas.
5. Contratos de distribución 1. Concesión
2. Franquicia.
3. Otros contratos de distribución.
6. Taller de redacción de contratos

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias / Resultados Horas lectivas (presenciais e virtuais) Horas traballo autónomo Horas totais
Obradoiro A3 A5 B1 B2 B3 B10 B17 C1 10 20 30
Discusión dirixida A1 A2 A10 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B11 B12 B13 B14 B15 B16 10 20 30
Estudo de casos A2 A3 A5 B3 B4 B6 C5 C6 C9 10 20 30
Sesión maxistral A1 A2 C5 C10 20 40 60
 
Atención personalizada 0 0
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Obradoiro Modalidade formativa orientada á aplicación de aprendizaxes na que se poden combinar diversas metodoloxías/probas (exposicións, simulacións, debates, solución de problemas, prácticas guiadas, etc) a través da que o alumnado desenvolve tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico, co apoio e supervisión do profesorado.
Discusión dirixida Técnica de dinámica de grupos na que os membros dun grupo discuten de forma libre, informal e espontánea sobre un tema, aínda que poden estar coordinados por un moderador.
Estudo de casos Metodoloxía onde o suxeito se enfronta ante a descrición dunha situación específica que suscita un problema que ten que ser comprendido, valorado e resolto por un grupo de persoas, a través dun proceso de discusión. O alumno sitúase ante un problema concreto (caso), que lle describe unha situación real da vida profesional, e debe ser capaz de analizar unha serie de feitos, referentes a un campo particular do coñecemento ou da acción, para chegar a unha decisión razoada a través dun proceso de discusión en pequenos grupos de traballo.
Sesión maxistral Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
A clase maxistral é tamén coñecida como “conferencia”, “método expositivo” ou “lección maxistral”. Esta última modalidade sóese reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia.

Atención personalizada
Metodoloxías
Discusión dirixida
Estudo de casos
Obradoiro
Descrición
O profesor atenderá personalmente aos estudantes mentres estes desenvolvan as tarefas que se lles encarguen durante as sesións presenciais.
Así mesmo, estará dispoñible presencialmente para os estudantes nos horarios que se comuniquen aos alumnos, e sempre será accesible por medios electrónicos.

Avaliación
Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Estudo de casos A2 A3 A5 B3 B4 B6 C5 C6 C9 Exercicios coa resolución dos casos plantexados polo profesor 50
Obradoiro A3 A5 B1 B2 B3 B10 B17 C1 Contratos redactados seguindo as instrucciòns do profesor 50
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica

Cada profesor recomendará e poñerá a disposición do estudante os materiais bibliográficos que necesita para o máximo aproveitamento das sesións.

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías