Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
E01 Coñecemento dos principais modelos de investigación lingüística. |
A2 |
E02. Coñecemento dos principais recursos e ferramentas de investigación lingüística. |
A5 |
E05. Coñecemento dos estudos do inglés con fins específicos e as súas aplicaciónns a outras disciplinas. |
B1 |
CB6. Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, adoito nun contexto de investigación. |
B2 |
CB7 Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B4 |
CB9. Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións, e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan, a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sen ambigüidades. |
B5 |
CB10. Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que terá que ser, en grande medida, autodirixido e autónomo. |
B6 |
CX1. Capacidade de afondar naqueles conceptos, principios, teorías ou modelos relacionados cos distintos campos dos Estudos Ingleses, así como de coñecer a metodoloxía necesaria para a resolución de problemas propios de devandita área de estudo |
B7 |
CX2. Capacidade para aplicar os coñecementos adquiridos na contorna multidisciplinar e multifacética dos Estudos Ingleses |
B8 |
CX3. Capacidade para utilizar de forma eficiente as novas tecnoloxías da información e da comunicación no ámbito dos Estudos Ingleses. |
B9 |
CX4. Capacidade para presentar en público experiencias, ideas ou informes, así como emitir xuízos en función de criterios, de normas externas ou de reflexións persoais para o que será necesario alcanzar un dominio suficiente da linguaxe académica e científica tanto na súa vertente escrita como oral. |
B10 |
CX5. Habilidad para investigar e manexar novos coñecementos e información no contexto dos Estudos Ingleses |
B11 |
CX6. Capacidade para adquirir un espírito crítico que leve aos estudantes a considerar a pertinencia das investigacións existentes nas áreas de estudo que conforman os Estudos Ingleses, así como das súas propias. |
B12 |
CX7. Habilidades de consolidación e desenvolvemento da competencia lingüística (nivel C2) no uso falado e escrito da lingua inglesa. |
B13 |
CX8. Autonomía progresiva na aprendizaxe, procuras propias de recursos e información, accedendo para iso a fontes bibliográficas e documentais sobre os distintos ámbitos que conforman os Estudos Ingleses. |
B14 |
CX9. Capacidade para realizar traballos de investigación de carácter académico nos distintos ámbitos dos Estudos Ingleses |
B15 |
CX10. Capacidade para presentar e defender un traballo de investigación utilizando a terminoloxía e os recursos adecuados e apropiados dentro do campo obxecto de estudo. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Adquirir coñecementos xerais sobre o ámbito do Inglés para Fins Específicos e un coñecemento máis profundo dunha ou varias das súas subdisciplinas. |
AI2 AI5
|
BI5 BI6 BI12 BI13
|
|
Aplicar adecuadamente os coñecementos das variedades específicas do inglés na vida real, e na tradución de textos. |
AI5
|
BI5 BI8 BI10 BI12 BI13
|
|
Investigar cunha metodoloxía axeitada seguindo os coñecementos adquiridos neste campo a través desta materia. |
AI5
|
BI5 BI6 BI7 BI8 BI12 BI13
|
|
Familiarizarse cos conceptos e os temas fundamentais e desenvolver competencias básicas para o ensino do ESP |
AI2 AI5
|
BI2 BI4 BI9 BI12 BI13
|
|
Familiarizarse coas principais ferramentas de investigación (datos, instrumentos analíticos, software relevantes, etc. ) e desenvolver a capacidade de utilizalas no ESP, tanto para fins prácticos como de investigación. |
AI1
|
BI1 BI8 BI11 BI12 BI14 BI15
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Introducción al Inglés para fines específicos. |
Cuestiones históricas, pedagógicas, sociológicas y lingüísticas. |
Ramas del Inglés para Fines Específicos. |
El Inglés técnico en la Economía.
El Inglés Jurídico.
El Inglés en la Ingeniería y la construcción.
El Inglés marítimo.
El Inglés en la prensa.
Otras especialidades. |
Aplicaciones prácticas del Inglés para fines específicos. |
Documentos de uso común.
Contratos.
Frases normalizadas para las comunicaciones.
El Inglés en la correspondencia.
Anuncios publicitarios. |
Perspectivas de investigación y vertientes aplicadas. |
La investigación en el ámbito del Inglés para Fines Específicos. Métodos de investigación cuantitativos y cualitativos. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Análise de fontes documentais |
A1 A2 A5 B1 B5 B7 B8 B10 B12 B13 |
5 |
13 |
18 |
Foro virtual |
A2 B2 B5 B7 B8 B12 B13 |
0 |
10 |
10 |
Seminario |
A5 B1 B4 B6 B7 B9 B11 B12 |
7 |
7 |
14 |
Presentación oral |
A1 A2 B4 B6 B9 B11 B12 B14 B15 |
2 |
10 |
12 |
Proba obxectiva |
B5 B6 B7 B12 B13 |
0 |
20 |
20 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Análise de fontes documentais |
Traballo práctico dos alumnos, dirixidos polo profesor. As actividades practicas consistirán na análise de mostras de textos, na participación en clase, discutindo aspectos dos textos, traducións, etc. |
Foro virtual |
Traballo virtual (Moodle) en xeral encomendado ao alumno. |
Seminario |
Proceso do sistema de ensino-aprendizaxe baseado no traballo cooperativo, no traballo en pares, xunto co apoio directo da teoría explicada polo profesor. |
Presentación oral |
Parte do proceso de avaliación da materia. Os alumnos terán que usar o seu coñecemento adquirido e as destrezas da materia para realizar investigacións sobre ESP e presentalas oralmente, de maneira individual, a toda a clase. |
Proba obxectiva |
Exame final. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Análise de fontes documentais |
Foro virtual |
Proba obxectiva |
|
Descrición |
Resolución de problemas, consulta de dificultades, práctica. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Análise de fontes documentais |
A1 A2 A5 B1 B5 B7 B8 B10 B12 B13 |
Traballo práctico dos alumnos, supervisados polo profesor. As actividades prácticas consistirán, por exemplo, na análise das mostras de texto, a participación nas discusións en clase, traducións, tarefas para realizar na casa e entregar, etc. |
20 |
Foro virtual |
A2 B2 B5 B7 B8 B12 B13 |
Debate e aportacións no eido virtual entre os alumnos e o profesor ao longo do curso, en lingua inglesa. |
10 |
Proba obxectiva |
B5 B6 B7 B12 B13 |
Exame final. |
50 |
Presentación oral |
A1 A2 B4 B6 B9 B11 B12 B14 B15 |
Traballo de investigación sobre algunha das tipoloxías do ESP para presentar oralmente na clase. Individual. |
20 |
|
Observacións avaliación |
Dado el carácter semi-presencial del título, la asistencia es
obligatoria, salvo dispensa solicitada en tiempo y forma y concedida por la
Comisión Académica Universitaria del título, y siempre respetando las
normativas de asistencia a clase de las tres universidades participantes en el
título, así como los sistemas de evaluación que figuran expresamente en las guías
docentes de las diferentes materias, y sin perjuicio de las consecuencias que
pueda tenerr para su evaluación final la ausencia a determinadas sesiones
presenciales.
Quien tenga
concedida la dispensa académica, y como establece la Normativa de permanencia
de la universidad, será evaluado siguiendo los criterios aplicables a la
oportunidad de julio.
Quien no lleve a
cabo el trabajo tutelado, o no tenga realizado trabajo igual o superior al 50%
del resto de las categorías de evaluación, obtendrá la calificación de No
Presentado.
Quien no apruebe en la primera oportunidad tendrá la posibilidad de la
oportunidad de la convocatoria de Julio, en la que cada estudiante tendrá que demostrar haber
adquirido las competencias de la materia mediante dos tipos de evaluación: un
trabajo tutelado del mismo valor porcentual y naturaleza que en la primera
oportunidad, más los ejercicios convenidos que puedan suplir el resto de las
actividades.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Flowerdew, John and Matthew Peacock (eds.) (2001). (2001) Research perspectives on English for academic purpes. Cambridge: Cambridge University Press.
Ventola, Eija & Anna Mauranen (eds.) (1996). Academic writing: intercultural and textual issues.. Amsterdam: John Benjamins.
Dudley Evans, Tony & Maggie Jo St John (1998). Developments in English for Specific Purposes, A multi-disciplinary Approach.. Cambridge: Cambridge U. P.
Hyland, Ken (2006). English for academic purposes: an advanced resource book. . London: Routledge
Belcher, D. (2009). English for specific purposes in theory and practice. Ann Arbor: University of Michigan Press
Hutchinson, Tom & Alan Waters. (2006). English for Specific Purposes.. Cambridge: Cambridge U.P.,
Swales, John M. & Christine B. Feak. (2000). English in today's research world: a writing guide.. Ann Arbor: University of Michigan Press.
Fortanet, I., Palmer, J. C., Posteguillo, S. (eds.) (2004). Linguistic studies in academic and professional English.. Castelló de la Plana: Publicacions de la Universitat Jaume I.
Ammon, U. (Ed.). (2001). The dominance of English as a language of science. Effects on other languages and language communities. . Berlin: Mouton de Gruyter.
Ventola, Eija; Celia Shalom & Susan Thompson (eds.) (2002). The Language of Conferencing.. Frankfurt am Main; New York: Peter Lang. |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|