Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
E01 Coñecemento dos principais modelos de investigación lingüística. |
A2 |
E02. Coñecemento dos principais recursos e ferramentas de investigación lingüística. |
A7 |
E07. Capacidade para analizar distintos tipos de discursos e xéneros discursivos orais e/ou escritos en lingua inglesa. |
B1 |
CB6. Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, adoito nun contexto de investigación. |
B2 |
CB7 Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B3 |
CB8. Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e se enfrontar á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B4 |
CB9. Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións, e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan, a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sen ambigüidades. |
B5 |
CB10. Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que terá que ser, en grande medida, autodirixido e autónomo. |
B6 |
CX1. Capacidade de afondar naqueles conceptos, principios, teorías ou modelos relacionados cos distintos campos dos Estudos Ingleses, así como de coñecer a metodoloxía necesaria para a resolución de problemas propios de devandita área de estudo |
B7 |
CX2. Capacidade para aplicar os coñecementos adquiridos na contorna multidisciplinar e multifacética dos Estudos Ingleses |
B8 |
CX3. Capacidade para utilizar de forma eficiente as novas tecnoloxías da información e da comunicación no ámbito dos Estudos Ingleses. |
B9 |
CX4. Capacidade para presentar en público experiencias, ideas ou informes, así como emitir xuízos en función de criterios, de normas externas ou de reflexións persoais para o que será necesario alcanzar un dominio suficiente da linguaxe académica e científica tanto na súa vertente escrita como oral. |
B10 |
CX5. Habilidad para investigar e manexar novos coñecementos e información no contexto dos Estudos Ingleses |
B11 |
CX6. Capacidade para adquirir un espírito crítico que leve aos estudantes a considerar a pertinencia das investigacións existentes nas áreas de estudo que conforman os Estudos Ingleses, así como das súas propias. |
B12 |
CX7. Habilidades de consolidación e desenvolvemento da competencia lingüística (nivel C2) no uso falado e escrito da lingua inglesa. |
B13 |
CX8. Autonomía progresiva na aprendizaxe, procuras propias de recursos e información, accedendo para iso a fontes bibliográficas e documentais sobre os distintos ámbitos que conforman os Estudos Ingleses. |
B14 |
CX9. Capacidade para realizar traballos de investigación de carácter académico nos distintos ámbitos dos Estudos Ingleses |
B15 |
CX10. Capacidade para presentar e defender un traballo de investigación utilizando a terminoloxía e os recursos adecuados e apropiados dentro do campo obxecto de estudo. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
1. Comprensión dos contidos básicos do AD.
2. Coñecemento das principais aproximacións e aplicacións do AD en inglés.
3. Lectura crítica da literatura recomendada.
4. Aplicación dos contidos básicos expostos no seminario.
5. Habilidade para consultar a literatura e os recursos recomendados e/ou dispoñibles extraendo a información pertinente.
6. Habilidade para reunir, seleccionar e analizar datos en la disciplina.
7. Presentación oral e escrita dun traballo relativo ao AD. |
AI1 AI2 AI7
|
BI1 BI2 BI3 BI4 BI5 BI6 BI7 BI8 BI9 BI10 BI11 BI12 BI13 BI14 BI15
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. Introducción á Análise do Discurso
|
1.1. Contidos básicos
1.2. Panorámica da disciplina
|
2. Principais aproximacións e aplicacións |
2.1. Pragmática, Procesamento da Información e Organización do Discurso
2.2. Análise da Conversa
2.3. Análise Critico do Discurso |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Seminario |
A1 A2 A7 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 |
14 |
60 |
74 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Seminario |
Nas 14 horas presenciais cubrirase o temario e se exporán os traballos orais. Asemade, dedicarase un máximo de 10 horas a tarefas de auto-avaliación, que normalmente serán implementadas a través de plataformas virtuais ("virtual learning environments" (VLE)). Nas 51 horas restantes no presenciais, realizaranse as lecturas recomendadas e se preparará o traballo, tomando en consideración as clases presenciais e as titorías con o/coa profesor/a. |
Atención personalizada |
|
Descrición |
A asistencia ás sesións na aula é obrigatoria.
Pódese acudir ao despacho da profesora en horas de titoría, e tamén poden contactar con ela a través do correo electrónico. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Seminario |
A1 A2 A7 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 |
Participación activa nas sesións presenciais:
20%
Actividades y tarefas (dentro y fora da aula) relacionadas cos contidos do curso: 30%
Presentación oral (20%) na clase dun traballo escrito (30%):
|
100 |
|
Observacións avaliación |
Os progresos do alumnado serán avaliados no transcurso do seminario, tendo en conta a asistencia a e a participación activa nas sesións presenciais, ademais do traballo individual de cada alumno/a. Contemplaranse a participación, implicación e execución das tarefas orais e escritas, realizadas dentro e fora da aula (por exemplo, exercicios, problemas, comentarios, tarefas escritas, presentacións orais e escritas, problemas de análise, e tests). OBSERVACIÓNS á AVALIACIÓN - Dado o carácter semi-presencial do título, aasistencia é obrigatoria, salvo dispensa solicitada en tempo e forma e concedida pola Comisión Académica Universitaria do título, e sempre respetando as normativas de asistencia a clase das tres universidades participantes no título, así como os sistemas de avaliación que figuran expresamente nas guías docentes das diferentes materias, e sen prexuízo das consecuencias que poida ter para a súa avaliación final a ausencia a determinadas sesións presenciais.
- Quen teña concedida a dispensa académica, e como establece a Normativa de permanencia da universidade, será avaliado seguindo os criterios aplicables á oportunidadede xullo (vexase abaixo).
- Quen non leve a cabo o traballo tutelado, ou non teña realizado traballo igual ousuperior ao 50% do resto das categorías de avaliación, acadará a cualificaciónde Non Presentado.
- Quen non aprobe na primeira oportunidade terá á posibilidade da oportunidadede xullo, na que cada estudante terá que demostrar ter acadadas ascompetencias da materia mediante dous tipos de avaliación: un traballo tuteladodo mesmo valor porcentual (50%) e natureza que na primeira oportunidade, máis os exercicios convidos que poidan suplir o resto das actividades (50%).
- Oportunidade de xullo:
Traballo escrito e individual
de investigación (30%): entrega o día da proba marcada no calendario para
exam segunda oportunidade. Presentación oral o día do
examen do traballo tutelado de investigación (20%) Exercicios baseados nas
lecturas recomendadas e temática tratada na materia (50%)
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Bibliografía básica Alba-Juez. 2009. Perspectives on Discourse Analysis: Theory and Practice. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing. Brown, G. and G. Yule. 1983. Discourse Analysis. Cambridge: Cambridge University Press. Cook, G. 1989. Discourse. Cambridge: Cambridge University Press. Coulthard, M. 1985. An Introduction to Discourse Analysis. London: Longman, 1985 (2nd edition). Gee, J. P. 1999. An Introduction to Discourse Analysis. London: Routledge. Georgakopoulou, A. and Goutsos, D. 1997. Discourse Analysis: An Introduction. Edinburgh: Edinburgh University Press. Grundy, P. 2000. (2nd ed.) Doing Pragmatics. London: Arnold. 105-111. Johnstone, B. 2008. Introduction to Discourse Analysis. CUP (2nd revised edition). Liddicoat, A.J. 2007. An Introduction to Conversation Analysis. London: Continuum. McCarthy, M. 1991. Discourse Analysis for Language Teachers. Cambridge: Cambridge University Press. Renkema, J. 2004. Introduction to Discourse Studies. Amsterdam/Philadelphia: John Benjamins. Renkema, J. 2009a. Discourse, of course. An Overview of Research in Discourse Studies. Amsterdam/Philadelphia: John Benjamins. Rogers, R. 2004. An Introduction to Critical Discourse Analysis in Education. Mahwah, NJ: Lawrence Erlbaum. Schiffrin, D. 1994. Approaches to Discourse. Oxford: Blackwell. |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|