Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A7 |
Capacidade para aplicar os coñecementos lingüísticos adquiridos aos problemas do mundo profesional (docencia, asesoramento e mediación lingüística, tradución, lexicografía, planificación lingüística...). |
A8 |
Obtención dun nivel de formación teórica que permita comprender e xulgar criticamente a bibliografía lingüística especializada. |
A10 |
Capacidade no manexo das diferentes tecnoloxías lingüísticas que conforman a actual sociedade do coñecemento: dicionarios electrónicos, correctores e tradutores automáticos, e sistemas de aprendizaxe de lingua asistida por ordenador. |
B1 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. |
B2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en ámbitos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B4 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións —e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan— a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
B5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en boa medida autodirixido ou autónomo. |
B6 |
Capacitación dos estudantes para que adquiran coñecementos lingüísticos especializados e habilidades para analizar criticamente as propostas máis relevantes no ámbito dos estudos lingüísticos. |
B7 |
Adquisición dos fundamentos metodolóxicos e críticos que permitan aos estudantes acceder ao exercicio da actividade profesional cunha formación versátil e interdisciplinar. |
B8 |
Capacidade dos estudantes no manexo das novas tecnoloxías da información e da comunicación aplicadas ao campo dos estudos lingüísticos, así como indicar a súa utilidade na práctica profesional e investigadora. |
B9 |
Capacidade dos estudantes para abrir vías de investigación novidosas no ámbito dos estudos lingüísticos, dotándoas de aplicación práctica para a súa transferencia a distintos ámbitos profesionais |
B10 |
Capacidade dos estudantes para comprender as interrelacións pertinentes entre os diversos ámbitos de estudo que integran o máster. |
C1 |
Expresión correcta, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 |
Utilización das ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolvemento para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Comprensión da importancia da cultura emprendedora e coñecemento dos medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valoración crítica do coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asunción, como profesional e como cidadán/a, da importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valoración da importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Coñecer e manexar as principais técnicas e estratexias da comunicación escrita. |
AR7
|
BR2 BR3 BR4 BR5 BR6 BR7 BR9 BR10
|
CC1 CC3 CC5 CC6 CC7 CC8
|
Ter capacidade para confeccionar distintos tipos de texto escrito en diferentes ámbitos profesionais relacionados coa comunicación. |
AR7 AR10
|
BR2 BR4 BR5 BR8
|
CC1 CC3 CC4 CC5 CC6 CC7 CC8
|
Saber analizar e investigar os mecanismos dos procesos de comunicación escrita. |
AR7 AR8
|
BR1 BR2 BR3 BR5 BR7 BR9 BR10
|
CC1 CC3 CC4 CC5 CC6 CC7 CC8
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
1. Written communication: concepts and issues.
|
Oralidade e escritura. |
2. The text types and contemporary professional practice. Specificities and problems of the contemporary use of writing in professional contexts.
|
Tipos de textos.
Comunicación profesional en diversos ámbitos. |
3. Scripture and new technologies. |
A comunicación en internet. |
4. Skills of written communication: drafting, proofreading and editing written materials. |
Planificación, redacción e revisión.
|
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A8 B1 B3 |
9 |
0 |
9 |
Workshop |
B4 B8 C1 C3 C5 C7 |
7.5 |
23 |
30.5 |
Supervised projects |
A7 A10 B2 B3 B5 B10 C6 C8 |
0.5 |
20 |
20.5 |
Workbook |
B6 B7 B9 C4 C6 C8 |
1 |
13 |
14 |
|
Personalized attention |
|
1 |
0 |
1 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
Exhibition of professor complemented by the use of audiovisual media for the purpose of synthesizing basic information of matter for further work of each student.
|
Workshop |
Eminently practical set of activities aimed at the implementation of the student learning that take place throughout the course. |
Supervised projects |
Students develop an individual written work supervised by professor |
Workbook |
Performing readings necessary for the formation of the student regarding course content. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Workshop |
Supervised projects |
|
Description |
Tutoring for all activities, assignments and tests that require it will be offered. They may be conducted in person, by mail or by phone. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Workshop |
B4 B8 C1 C3 C5 C7 |
55% of the rating of this course is divided into two concepts: 10% attendance and participation in class, on one hand, and 45% per workshop, on the other.
The workshop activities to various practical application of learning that students acquire during the course will be made.
Management techniques and strategies of written communication, textual consistency, cohesion and language correction, among others will be assessed. |
55 |
Supervised projects |
A7 A10 B2 B3 B5 B10 C6 C8 |
This is an individual written work related to the subject. It will be advisable to monitoring by the teacher.
Knowledge, skills and competences acquired are valued, that is, the correct and complete handling of sources; the student's ability to implement the learned theoretical foundations; originality and creativity; autonomy at work, and the ability to plan and manage the work effectively. Idiomatic correctness, structuring information (in short, the consistency of the final text) and cohesion are also valued
|
45 |
|
Assessment comments |
- The second time (July), those
Students who have not passed the subject, who attended
class regularly and have done 60% ??of the proposed activities
have to repeat only those activities or tests not passed. in
the remaining cases will be evaluated by performing supervised work proposed
by the teacher.
- Be qualified as "NP" (not shown) to
who do not submit the final work protected in either
opportunities.
-Regarding performing exercises
practical work and in the end, must be submitted within the period fixed by the
teacher. This reserves the right to penalize the material received outside
term.
|
Sources of information |
Basic
|
Cassany, Daniel (2007). Afilar el lapicero. Barcelona: Editorial Anagrama
Real Academia Española (2014). Diccionario de la lengua española. Madrid: Espasa Calpe
Real Academia Española y Asociación de Academias de la Lengua Española (2005). Diccionario panhispánico de dudas. Madrid: Santillana Ediciones Generales
Sanz Álava, Inmaculada (2007). El Español Profesional y Académico en el aula universitaria. El discurso oral y escrito. Valencia: Tirant Lo Blanch
Tascón, Mario (dir.) (2012). Escribir en internet. Guía para los nuevos medios y las redes sociales. Barcelona: Galaxia Gutenberg, Círculo de Lectores, Fundéu BBVA
Montolío, Estrella (dir.) (2014). Manual de escritura académica y profesional (2 vols.). Barcelona: Planeta
Martínez de Sousa, José (2012). Manual de estilo de la lengua española (MELE 4). Gijón: Trea
Real Academia Española y Asociación de Academias de la Lengua Española (2010). Nueva gramática de la lengua española. Manual. Madrid: Espasa Libros
Real Academia Española (2010). Ortografía de la lengua española. Madrid: Espasa Calpe
Sánchez Lobato, Jesús (coord.) (2006). Saber escribir. Madrid: Instituto Cervantes, Aguilar
Casany, Daniel (2006). Taller de textos. Leer, escribir y comentar en el aula. Barcelona: Paidós |
En cada tema se dará bibliografía específica. |
Complementary
|
Martínez de Sousa, José (2008). Diccionario de usos y dudas del español actual (DUDEA). Gijón: Trea
Seco Reymundo, Manuel; Andrés, Olimpia y Ramos, Gabino (2006). Diccionario del español actual. Madrid: Aguilar
Bizcarrondo Ibáñez, Gema y Urrutia Cárdenas, Hernán (2010). Escribir y editar. Guía práctica para la redacción y edición de textos. Bilbao: Publicaciones de la Universida de Deusto
Gómez Torrego, Leonardo (2011). Hablar y escribir correctamente. Gramática normativa del español actual. Madrid: Arco Libros
Llamas Saíz, Carmen; Martínez Pasamar, Concepción y Tabernero Sala, Cristina (2012). La Comunicación Académicas y Profesional. Usos, Técnicas y Estilo. Pamplona: Thomson Reuters, Aranzadi
Rodríguez Gallardo, Ángel (dir.) (2011). La escritura cotidiana contemporánea: Análisis lingüístico y discursivo. Vigo: Servicio de Publicacións da Universidade de Vigo
Gómez Torrego, Leonardo (2011). Las normas académicas: últimos cambios. Madrid: SM
Romero Gualda, M.ª Victoria (coord.ª) (2002). Lengua Española y Comunicación. Barcelona: Ariel
Montolío, Estrella (coord.ª) (2008). Manual práctico de escritura académica. Barcelona: Ariel
Aleza Izquierdo, Milagros (coord.ª) (2011). Normas y usos correctos en el español actual. Valencia: Tirant Lo Blanch
Real Academia Española y Asociación de Academias de la Lengua Española (2009). Nueva gramática de la lengua españolal. Madrid: Espasa Calpe
Martínez de Sousa, José (2008). Ortografía y ortotipografía del español actual. Gijón: Trea |
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
Comunicación multimodal /613836051 | Comunicación oral /613836052 |
|
|