Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
Coñecer e aplicar os métodos e as técnicas de análise lingüística e literaria. |
A6 |
Ter un dominio instrumental avanzado oral e escrito da lingua inglesa. |
A9 |
Elaborar textos orais e escritos de diferente tipo en lingua galega, española e inglesa. |
A15 |
Ser capaz de aplicar os coñecementos lingüísticos e literarios á práctica. |
A18 |
Dominar a gramática da lingua inglesa. |
A20 |
Coñecer a variación lingüística da lingua inglesa. |
B1 |
Utilizar os recursos bibliográficos, as bases de datos e as ferramentas de busca de información. |
B2 |
Manexar ferramentas, programas e aplicacións informáticas específicas. |
B3 |
Adquirir capacidade de autoformación. |
B4 |
Ser capaz de comunicarse de maneira efectiva en calquera contorno. |
B5 |
Relacionar os coñecementos cos doutras áreas e disciplinas. |
B6 |
Ter capacidade de organizar o traballo, planificar e xestionar o tempo e resolver problemas de forma efectiva. |
B8 |
Apreciar a diversidade. |
B10 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán/á e profesional. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
O alumno debe poder manter unha conversa que trata de asuntos cotidiás e xerais co falantes nativos de lingua inglsea sen moita dificultade. Debe dominar unha amplia gama de estilos e rexistros en textos escritos e no seu inglés escrito. |
A1 A6 A9 A20
|
B4 B10
|
C2 C4
|
Deberían ter a capacidade de entender as principais ideas da maioría dos textos orais u escritos en inglés, seguir liñas argumentais complexas e identificar as principais conclusións ás que chegou o falante, sempre que o tema sexa relativamente coñecido. |
A6 A9 A20
|
B4 B5 B10
|
C2 C4
|
Os alumnos deberían poder seguir os discursos de textos orais de radio e televisión, sempre que se fale un nivel de lingua estándar pero mesmo tamén empregando unha cantidade considerable de linguaxe coloquial e de expresións idiomáticas. |
A6 A9 A20
|
B1 B2 B4 B10
|
C2 C4
|
Tomar parte activa en debates desenvolvidos en situación cotiáns e xerais, explicando e defendendo o seu punto de vista usando una linguaxe apropiada.
|
A6 A9 A20
|
B4 B10
|
C2 C4
|
Os alumnos deben poder expoñer con claridade un tema relacionado cos asuntos tratados durante o curso, e outros, explicando claramente e destacando os puntos principais para poder seguille sen dificultade. Deberá contestar ás preguntas que xurdan e usar PowerPoint ou equivalente como apoio.
|
A6 A9 A20
|
B1 B2 B4 B6 B10
|
C2 C4
|
Os alumnos deben ser capaces de expresarse en inglés escrito co claridade e fluidez, nunha forma coherente e ben organizada, usando conectores de maneira apropiada. Deben usar vocabulario e estruturas que matizan e expresan modalidade: graos de certeza / incerteza, crenza/dúbida, probabilidade / improbabilidade, usando párrafos e puntuación correctamente. |
A6 A9 A18 A20
|
B4 B8 B10
|
C2 C4
|
Os alumnos deben expresarse dunha maneira creativa, orixinal e imaxinativa en textos orais e escritos de lingua inglesa. |
A6 A9 A15 A20
|
B3 B4 B10
|
C2 C4
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
(Ver o apartado Fontes de Información para coñecer o libro de texto do que se extraen os seguintes temas)
1. Where we live |
a. So who needs people?
b. Madrid, my home sweet home. |
2. The art of conversation. |
a. Two million followers?
b. Facial expressions. |
3. Ages and stages. |
a. Learning how children think.
b. I wish I’d known that before. |
4. No gain without pain. |
a. A motivating business
b. Secret to success. |
5. The feel-good factor. |
a. Happiness: It’s a state of mind;
b. Films that make you feel good. |
6. Living with the past. |
a. Searching for a king;
b. My hoarder mum and me. |
7. The hard sell. |
a. It’s all about technique;
b. Windows of opportunity. |
8. Passing through. |
a. Travelling for a living;
b. Volunteering for work abroad. |
9. Reading the mind. |
a. Why can’t we tickle ourselves?;
b. How the Internet is altering your mind. |
10. Things to come. |
a. The musical future;
b. We’ve seen it all before. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Actividades iniciais |
C2 |
2 |
0 |
2 |
Sesión maxistral |
A6 C2 |
10 |
15 |
25 |
Discusión dirixida |
A6 A20 B4 B5 C2 |
8 |
12 |
20 |
Proba oral |
A6 A9 A15 A18 |
0 |
6 |
6 |
Seminario |
B3 B6 B8 |
13 |
15 |
28 |
Proba obxectiva |
B1 B2 B10 C2 C4 |
0 |
25 |
25 |
Presentación oral |
A6 A9 B2 B4 B8 C2 |
1 |
10 |
11 |
Portafolios do alumno |
A1 A6 A9 C2 |
2 |
30 |
32 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Actividades iniciais |
Primeira toma de contacto coa materia, onde as actividades teñen como fin a obtención de información achega do nivel de competencia do alumnado, para poder avanzar de acordo coas súas expectativas e necesidades. |
Sesión maxistral |
Modo de clase maxistral, acompañada de material audiovisual, co fin de aumentar e consolidar os coñecementos dos alumnos da lingua inglesa e os temas aprendidos. |
Discusión dirixida |
Diálogos en parellas e grupos pequenos, con seguimento dos profesores, onde se poñen en práctica as habilidades dos alumnos, e onde poden ter lugar conversacións e debates informais e espontáneos. |
Proba oral |
Unha proba onde se avalía a competencia comunicativa, dentro do contexto dunha entrevista individual ou de parellas, cun ou ambos os profesores. |
Seminario |
Son sesións prácticas onde se desenvolven as catro habilidades básicas en relación co programa, ou outros temas que xurdan. |
Proba obxectiva |
Exame escrito. Isto permite que os profesores avalíen os coñecementos e habilidades lingüísticas adquiridos, desenvolvidos e mellorados durante o curso. Pode incluír varios tipos de preguntas: preguntas de resposta múltiple, completar frases, transformacións e outros exercicios. Inclúe unha proba de audición. Basearase nos materiais utilizados ao longo do curso. |
Presentación oral |
Unha presentación diante dos demais alumnos na clase de tamaño medio (DI). Debe tratarse dun tema controvertido elixido polo propio alumno. O alumno debería chegar a algún tipo de conclusión despois de considerar e explicar os puntos principais. Deberían usar PowerPoint ou similar como apoio dos seus argumentos. |
Portafolios do alumno |
Os alumnos deberían gardar e ordenar os materiais que son o resultado das clases, e outros materiais, cos seus propios comentarios e as notas asignadas, para facer un seguimento dos seus progresos. Isto inclúe as composicións coas notas, comentarios e correccións do profesor. Tamén inclúe calquera tipo de investigación ou traballo levado a cabo polo alumno. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Portafolios do alumno |
|
Descrición |
Os profesores corrixirán ao longo do curso varias redaccións de cada alumno/a. Os estudantes deberán ter en conta os seus erros e as correccións e comentarios en futuras ocasións. Poderán e deberían consultar cos profesores acerca da maneira de mellorar os seus rendementos, e usar o tempo dedicado ao auto-aprendizaxe para corrixir erros.
Todos o alumnado debería aproveitar o tempo de tutorías dos profesores, que están para o propósito de facer un seguimento do seu progreso individual. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba oral |
A6 A9 A15 A18 |
Todos o alumnado realizará unha proba oral ao final do cuadrimestre, en formato de entrevista individual ou en parella, na que deberá mostrar as súas competencias comunicativas en lingua inglesa. Avaliarase a capacidade de facerse entender, a súa coherencia, fluidez, pronunciación, e tamén a complexidade e corrección léxicas e gramaticais. |
10 |
Seminario |
B3 B6 B8 |
Avaliaranse a asistencia e participación dos alumnos (10%), e o seu rendemento nas actividades que levarán a cabo en clase ao longo do cuadrimestre (5%). |
15 |
Proba obxectiva |
B1 B2 B10 C2 C4 |
Unha proba obxectiva (exame escrito) baseada nos materiais usados en clase, a leitura adicional e os traballos esixidos por ambos os profesores. Incluirá varios tipos de exercicios e unha proba de audición. |
40 |
Portafolios do alumno |
A1 A6 A9 C2 |
Avaliaranse varias composicións, realizadas ou en casa ou na aula. As características de cada unha serán explicadas polo profesor(a). |
20 |
Presentación oral |
A6 A9 B2 B4 B8 C2 |
Ao alumno esixiráselle unha presentación acerca dun tema elixido por el / ela, que contén un elemento de polémica/controversia. Debe basearse nun texto onde se expresa un punto de vista, e o alumno debe incluír e argumentar o seu propio punto de vista achega do tema. Esta proba é individual; non pode presentarse en parellas ou grupos, e debe levar a cabo sen ter apuntamentos diante. Deberíase utilizar unha presentación con PowerPoint ou similar, pero a mesma só debe consultarse, non lerse. Mais detalles encontraranse na páxina da plataforma Moodle correspondente ó programa. |
15 |
|
Observacións avaliación |
IMPORTANTE: Para superar a materia, a suma das distintas probas deberá ser 5 sobre 10, tendo en conta que a cualificación mínima da proba escrita deberá ser de 4 puntos sobre 10. Os alumnos/as que non se presenten o día das probas escritas recibirán a cualificación de NP.AVALIACIÓN XULLO: Os/As estudantes que non superen a proba en decembro / xaneiro terán que ir á oportunidade de xullo, onde os criterios de avaliación serán os seguintes: Proba oral 10%, Proba obxectiva 40%, Presentación oral 15% Portafolio do alumno 20%, Resumo oral dun conto curto en inglés, eligido polo profesor (15%). Os que aprobasen unha parte en xaneiro / febreiro non terán que repetir esa parte en xullo.DISPENSA ACADÉMICA: Aqueles alumnos que oficialmente se matricularon a tempo parcial, e teñan concedida unha dispensa académica, como establece a Normativa de permanencia desta universidade, serán avaliados en calquera oportunidade seguindo os mesmos criterios que para a segunda oportunidade de xullo. Os alumnos que se presentan á convocatoria adiantada de decembro avaliaranse segundo as normas
especificadas para a oportunidade de xullo.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Lynda Edwards and Jacky Newbrook (2014). Gold Advanced Exam Maximiser (without key) . Harlow, UK; Pearson (Price: about 25€) |
Os alumnos deben adquirir o libro de texto e traelo a clase de maneira habitual. |
Bibliografía complementaria
|
Quirk, R. and Greenbaum, S. (1985). A University Grammar of English. London, Longman
Vince, Michael (2009). Advanced Language Practice. English Grammar and Vocabulary. (WITH KEY) MacMillan Publishers
Mann, M. (2008). Destination C1&C2: grammar and vocabulary. MacMillan
Tims, Nicholas et al. ( 2014). Face2face Advanced Workbook. Cambridge, UK: CUP ISBN 1107690587
Sally Burgess and Amanda Thomas (2014). Gold Advanced Coursebook. Harlow, UK; Pearson
Side, Richard and Guy Wellman (2000). Grammar and Vocabulary for CAE and CPE. London: Longman
Jones, Leo (2001). New Cambridge Advanced English. Cambridge, CUP.
Swan, M. (1996). Practical English Usage. Oxford: O.U.P. |
Estes 8 libros son para referencia e estudo soamente. |
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Lingua Inglesa I/613211103 | Lingua Inglesa II/613211104 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Lingua Inglesa IV/613211404 | Lingua Inglesa V/613211405 | Lingua Inglesa VI/613211601 |
|
|