Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A2 |
Saber analizar e comentar textos e discursos literarios e non literarios utilizando apropiadamente as técnicas de análise textual. |
A6 |
Ter un dominio instrumental avanzado oral e escrito da lingua inglesa. |
A9 |
Elaborar textos orais e escritos de diferente tipo en lingua galega, española e inglesa. |
A10 |
Ter capacidade para avaliar criticamente o estilo dun texto e para formular propostas alternativas e correccións. |
A15 |
Ser capaz de aplicar os coñecementos lingüísticos e literarios á práctica. |
A17 |
Coñecer a historia e a cultura das comunidades anglófonas. |
A18 |
Dominar a gramática da lingua inglesa. |
A20 |
Coñecer a variación lingüística da lingua inglesa. |
B1 |
Utilizar os recursos bibliográficos, as bases de datos e as ferramentas de busca de información. |
B2 |
Manexar ferramentas, programas e aplicacións informáticas específicas. |
B3 |
Adquirir capacidade de autoformación. |
B4 |
Ser capaz de comunicarse de maneira efectiva en calquera contorno. |
B5 |
Relacionar os coñecementos cos doutras áreas e disciplinas. |
B6 |
Ter capacidade de organizar o traballo, planificar e xestionar o tempo e resolver problemas de forma efectiva. |
B7 |
Ter capacidade de análise e síntese, de valorar criticamente o coñecemento e de exercer o pensamento crítico. |
B10 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán/á e profesional. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Os alumnos han aprender a describir unha persoa en termos de aparencia física, vida, personalidade e estilo de vida. Deben dar detalles da altura dunha persoa / construcción, idade, características faciais, cabelo, roupa que se usa desde os aspectos xerais para detalles específicos. Tamén describen unha persoa de personalidade e do comportamento, vida, estilo de vida e crenzas.
|
A6 A9 A10 A17 A18 A20
|
B5 B6
|
C2 C3
|
Os alumnos deben saber describir lugares / edificios, incluíndo información como idade, tamaño, cor, material, etc, os detalles relacionados cos sentidos (vista, oído, olfacto, tacto, gusto) para suxerir o humor ea atmosfera e dar opinións ou impresións do lugar ou edificio. Use descritiva vocabulario técnica narrativa, gramática correcta e facer a descrición máis interesante.
|
A6 A10 A15 A18 A20
|
B1 B4 B6 B7
|
C2 C3 C7
|
Ao final do curso, os alumnos deben facer descricións de obxectos. Dar información precisa sobre o tamaño, peso, forma, deseño, decoración e material.
|
A6 A10 A15 A18 A20
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C2 C3 C7
|
Ao final desta lección, os alumnos han entender e escribir un ensaio descritivo sobre eventos como festivais, celebracións, mencionando o tempo, tipo de evento, data, lugar e con motivo da celebración, os preparativos para o evento e outro evento, así como sentimentos ou persoas de comentarios sobre o evento.
|
A6 A10 A15 A18 A20
|
B2 B6 B7
|
C2 C3 C7
|
Ao final da unidade os alumnos deberán ser capaces de comprender e producir unha narrativa para presentar unha serie de eventos relacionados, sexa imaxinaria ou en base a súa propia experiencia, nun estilo vívido descritivo, incluíndo pensamentos, reaccións e sentimentos caracteres, preparando o escenario e animar a historia, a fin de capturar a atención do lector.
|
A6 A10 A15 A18 A20
|
B2 B6 B7
|
C2 C3 C7
|
Ao final desta lección, os alumnos serán capaces de entender e escribir ensaios que presentan ambos lados dunha cuestión, presentar argumentos a favor dun tema e contra-argumentos particular. Cada elemento debe ser soportado por xustificacións, exemplos ou razóns. A opinión do escritor debe estar presente na carta.
|
A6 A10 A15 A18 A20
|
B2 B3 B5 B7 B10
|
C2 C3 C5 C7
|
Ao final desta lección a lección de casa os alumnos que estar preparado para entender e escribir ensaios de opinión, a presentación do Tena, dar a opinión persoal do escritor, claramente establecido e apoiado por razóns e exemplos, ademais de presentar a visión oposta sobre o tema.
|
A6 A10 A15 A18 A20
|
B2 B6 B7
|
C2 C3 C7
|
Ao final desta lección, o alumno debe ser capaz de escribir ensaios, suxerindo solucións aos problemas. Analizar a situación e suxerir alternativas e as consecuencias resultantes.
|
A2 A6 A10 A15 A18 A20
|
B2 B6 B7 B10
|
C2 C3
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Descripción física de persoas |
describir unha persoa en termos de aparencia física, vida, personalidade e estilo de vida. Deben dar detalles da altura dunha persoa / construcción, idade, características faciais, cabelo, roupa que se usa desde os aspectos xerais para detalles específicos. Tamén describen unha persoa de personalidade e do comportamento, vida, estilo de vida e crenzas.
|
Descripción de lugares e edificios
|
descripción de lugares / edificios, incluíndo información como idade, tamaño, cor, material, etc, os detalles relacionados cos sentidos (vista, oído, olfacto, tacto, gusto) para suxerir o humor ea atmosfera e dar opinións ou impresións do lugar ou edificio. Use descritiva vocabulario técnica narrativa, gramática correcta e facer a descrición máis interesante. |
Descripción de obxetos
|
descricións de obxectos. Dar información precisa sobre o tamaño, peso, forma, deseño, decoración e material.
|
Descripción de eventos, festivais, celebracións
|
Compresión e escritura de un ensaio descritivo sobre eventos como festivais, celebracións, mencionando o tempo, tipo de evento, data, lugar e con motivo da celebración, os preparativos para o evento e outro evento, así como sentimentos ou persoas de comentarios sobre o evento. |
Narrativas |
Comprensión e producción de unha narrativa para presentar unha serie de eventos relacionados, sexa imaxinaria ou en base a súa propia experiencia, nun estilo vívido descritivo, incluíndo pensamentos, reaccións e sentimentos caracteres, preparando o escenario e animar a historia, a fin de capturar a atención do lector. |
Ensayos
|
Comprensión e escritura de ensaios que presentan ambos lados dunha cuestión, presentar argumentos a favor dun tema e contra-argumentos particular. Cada elemento debe ser soportado por xustificacións, exemplos ou razóns. A opinión do escritor debe estar presente na carta. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A6 A10 A15 A17 A18 A20 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B10 C2 C3 C5 C7 |
21 |
26.25 |
47.25 |
Traballos tutelados |
A2 A6 A10 A15 A18 A20 B1 B2 B6 B7 C2 C3 C7 |
14 |
17.5 |
31.5 |
Proba oral |
A6 A9 A10 A15 A18 A20 B2 B6 B7 C2 C3 |
2 |
16 |
18 |
Discusión dirixida |
A6 A10 A15 A18 A20 B2 B6 B7 C2 C3 |
7 |
5.25 |
12.25 |
Proba mixta |
A6 A9 A10 A15 A18 A20 C2 |
2 |
36 |
38 |
|
Atención personalizada |
|
3 |
0 |
3 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Nas sesións maxistrais, explicacións, exemplos e orientacións para o millor aproveitamento do material; uso do libro básico de texto, ademais de textos escritos e audiovisuais adicionais.
|
Traballos tutelados |
Tareas escritas sobre diversos temas relacionados co que se traballa na aula. Resumos e presentacións.
|
Proba oral |
Entrevista individual ou por parellas, ou ás veces en grupos de tres. Comprensión e expresión; os alumnos deben demostrar destrezas comunicativas, e interacción cos seus compañeiros e profesores. Non deben estar calados esperando que se lles pregunte, senón deben ofrecer ideas, opinións, información, etc..
|
Discusión dirixida |
Destrezas de argumentación oral; role-play; fluidez, traballo colaborativo.
|
Proba mixta |
Compretar distintos tipos de exercicios; discriminar usos e significados; explicar diferencias de uso; transformar oracións. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Discusión dirixida |
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Preparación e comentario dos traballos a presentar.
Interacción grupal e individual para mellorar o rendemento.
Tanto a profesora como o/a lector/a están dispoñibles durante as horas de titoría semanais para resolver problemas ou ofrecer suxestións. Fóra destas horas tamén poden contactar connosco por correo electrónico.
Existe unha oficina (ADI) na universidade que se especializa en "atender os membros da comunidade universitaria con necesidades especiais derivadas da discapacidade ou doutras formas de diferenza fronte á poboación maioritaria". O alumnado que o desexe pode falar coa profesora Ana Veleiro para acadar máis información ou poñerse directamente en contacto coa ADI en http://www.udc.es/cufie/uadi/. Tamén no teléfono 5622 ou na dirección de email adi@udc.es |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba oral |
A6 A9 A10 A15 A18 A20 B2 B6 B7 C2 C3 |
Entrevista individual ou por parellas (ou en grupos de tres); preguntas de comprensión; demostración de destrezas comunicativas, interacción cos compañeros; expresión de opinóns, vantaxes, preferencias, etc. |
25 |
Proba mixta |
A6 A9 A10 A15 A18 A20 C2 |
Compretar distintos tipos de exercicios; discriminar usos e significados; explicar diferencias de uso; transformar oracións. |
50 |
Traballos tutelados |
A2 A6 A10 A15 A18 A20 B1 B2 B6 B7 C2 C3 C7 |
Tarefas escritas sobre temas diversos relacionados co que se traballa na aula. Resumos e presentacións. |
25 |
|
Observacións avaliación |
1. Entrega de traballos
tutelados (tarefas escritas): É necesario entregar ambos os dous traballos especificados
polos profesores para poder optar a que se sumen o resto das notas.
Penalizaranse os traballos entregados tarde sen xustificación axeitada. 2.
Terás que asinar en cada sesión (grupo grande, interactiva e reducida).
A asistencia regular é un indicador do interese pola materia, á parte
de ser necesaria para poder progresar. 3. Proba mixta: data aprobada por Xunta de Facultade para o curso 2016-17 (primeira oportunidade ao finalizar o cuadrimestre). Esta data non é negociable. 4. A segunda oportunidade, en xullo, segundo o calendario aprobado por Xunta de Facultade,
consistirá en repetir la(s) parte(s) da avaliación non aprobada(s). Se o
alumno suspende a parte dos traballos tutelados, debe presentar DOUS NOVOS traballos. As especificacións publicaranse enMoodle, con datas de entrega durante o segundo cuadrimestre, e antes do comezo do período de exames. O exame oral da segunda oportunidade realizaráse en XUÑO, é decir, antes da fecha do exame escrito. 5.
A oportunidade de xullo non é para mellorar nota nas partes da
avaliación xa aprobadas; soamente é para recuperar la(s) parte(s) non
aprobada(s). 6. Non se pode superar a
materia sen aprobarcada unha das partes descritas da avaliación cunha
cualificación mínima de 5 puntos sobre 10. 7. As datas para a entrega
de tarefas e para a realización do exame oral deben respectarse;
calquera incidencia que impide cumprir cos requisitos debe xustificarse documentalmente. 8. Obterá unha cualificación de "non presentado"
aquel/a estudante que non se presente a ningunha das dúas probas (a
proba mixta e a proba oral) e que tampouco realizase os traballos
tutelados. 9. Aqueles alumnos que oficialmente fosen matriculados a
tempo parcial, e que posúan unha dispensa académica, tal e como
establece a Normativa de permanencia desta universidade, serán avaliados
en calquera oportunidade seguindo os mesmos criterios que para a
segunda oportunidade de xullo. 10. Os alumnos que se presentan á convocatoria adiantada de
decembro avaliaranse segundo as normas especificadas para a oportunidade de
xullo. 11. Os alumnos/ás que suspendan na
primeira oportunidade e non se presenten á segunda oportunidade de
xullo terán a nota de suspenso. 12. Para máis detalles, véxanse --Recomendacións--.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Virginia Evans (2000). Successful Writing Proficiency. Express Publishing |
Este libro é de uso obrigatorio nas aulas de Docencia Expositiva. Trátase do mesmo libro usado en Lingua Inglesa e os seus Usos-1. No presente curso utilizaranse novos capítulos deste libro (véxanse --Contidos--). |
Bibliografía complementaria
|
Mansfield, F. & C. Nuttall (2007). Proficiency Practice Tests. With Key. London: Thomson ELT |
Libro de practicas de writing en clase |
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Lingua Inglesa e os seus Usos 1/613G03020 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
- Recoméndase a asistencia e participación na aula, para estar ao día no estudo, e a realización de tódalas tarefas asignadas dentro dos prazos indicados. A firma será necesaria como
proba de asistencia en cada clase. A asistencia controlada é un
indicador do nivel de interese e implicación do alumno.
- A asistencia á clase facilita unha millor comprensión da materia, adquisición das competencias grupais e individuais, aprendizaxe continuo, a interacción directa con outros alumnos e alumnas ou a posibilidade dunha metodoloxía docente-discente mais participativa. Cabe recordar que a UDC é unha universidade presencial, polo que a asistencia as clases é obrigatoria. Nos casos considerados na normativa da universidade, os alumnos poderán solicitar exención oficial da docencia.
- Usaremos unicamente o correo oficial da UDC para comunicarnos con alumnos individuais, así que se recomenda comprobalo a miúdo. Outros anuncios importantes aparecerán en Moodle.
- As datas para a realización das probas orais anunciaranse coa antelación suficiente, e serán expostas en Moodle. Recoméndase consultar os avisos nesta plataforma virtual con asiduidade.
- Non asistir á proba oral na data anunciada supón perder a primeira oportunidade para esta parte da avaliación. Polo tanto, o alumno só lle quedará a oportunidade de xullo para realizala. Calquera circunstancia que impida asistir a esta proba debe comunicarse á maior brevidade.
- Os alumnos Erasmus teñen que axustarse ao calendario académico da UDC, e non ao da súa propia universidade. Polo tanto, non se poden programar exames para coincidir coas peticións individuais.
|
|