Identifying Data 2016/17
Subject (*) Programa para analisis de datos cualitativos con exemplos de turismo Code 615524009
Study programme
Mestrado Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Produtos Turísticos(plan 2016)
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
First Optativa 6
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Socioloxía e Ciencia Política da Administración
Coordinador
Álvarez Sousa, Antonio
E-mail
antonio.alvarez@udc.es
Lecturers
Álvarez Sousa, Antonio
E-mail
antonio.alvarez@udc.es
Web
General description O obxectivo desta materia é que os alumnos coñezan o manexo de programas informáticos para realizar a análise de datos cualitativos. En concreto explicarase o programa Atlas.ti

Study programme competencies
Code Study programme competences
A8 CE11 - Saber definir proxectos de investigación innovadores que repercutan positivamente no sector
A9 CE12 - Utilizar as metodoloxías científicas adecuadas tanto cualitativas como cuantitativas
A10 CE10 - Manexar as TIC para a comunicación, promoción e a comercialización
B1 CB6 - Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación
B2 CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo
B5 CB10 - Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirigido ou autónomo.
B10 CG5 - Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse
C1 CT1 - Resolver problemas de forma efectiva
C3 CT3 - Trabajar de forma autónoma con iniciativa
C9 CT9 - Capacidade para resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade, razonamiento crítico e de comunicar e transmitir coñecementos habilidades e destrezas

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
O alumno coñecerá o proceso para realizar análise de datos cualitativos AR1
BC1
CC1
O alumno/para terá un coñecemento dos distintos programas informáticos que existen para realizar o proceso de análise de datos cualitativos AR2
BC2
BC10
CC3
O alumno coñecerá un profundidade o programa Atlas.ti, sabendo manexalo para a súa aplicación. AC1
BC5
CC9

Contents
Topic Sub-topic
1.-A análise de datos cualitativos con programas informáticos
2.- Distintos programas informáticos para o tratamento de datos cualitativos
3.- Uso do programa Atlas.ti 3.1.- Instalación
3.2.- Unidade hermenéutica
3.3.- Creación de citas
3.4.- Creación de códigos
3.5.- Creación de memos
3.6.- Familias
3.7.- Redes
4.- Exemplo dunha investigación turística realizada con Atlas.ti

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Problem solving A10 A9 B1 0 60 60
Supervised projects B2 B10 C1 C3 0 50 50
Guest lecture / keynote speech A8 B5 C9 40 0 40
 
Personalized attention 0 0 0
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Problem solving O longo do curso o alumno irá resolvendo problemas para coñecer cómo se prepara a documentación que se ha de introducir no programa Atlas ti, cómo se manexan distintas ferramentas do programa e cómo se sacan resultados
Supervised projects O alumno plantexará un tema de investigación a realizar con datos caulitativos mediante o programa Atlas ti e fará un exemplo co programa.
Guest lecture / keynote speech Cada tema indicado nos contidos será explicado polo profesor nas clases. Dita explicación será acompañada de material didáctico

Personalized attention
Methodologies
Problem solving
Supervised projects
Description
Sempre que o necesite o alumno nos horarios de titorías, que poderán realizarse persoalmente no despacho do profesor, por teléfono ou por outro medio. Polo menos unha vez durante o curso o alumno terá realizar titoría para que o profesor coñeza a situación do alumno respecto da materia e facer as súas suxestións sobre posibles dificultades

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Problem solving A10 A9 B1 50
Supervised projects B2 B10 C1 C3 50
 
Assessment comments
Para poder aprobar a materia o alumno necesita ter un mínimo de 5 puntos sumando o traballo (polo que se pode ter un máximo de 5 puntos) e a solución de problemas (pola que se pode ter un máximo de 5 puntos).

Sources of information
Basic Alvarez-Sousa, Antonio (2016). Análisis de datos cualitativos con Atlas.ti.

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.