Identifying Data 2016/17
Subject (*) Elaboración de plans estratéxicos de desenvolvemento turístico: estrutura, contidos e metodoloxía Code 615524012
Study programme
Mestrado Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Produtos Turísticos(plan 2016)
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
First Optativa 6
Language
Spanish
English
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Economía Aplicada 1
Coordinador
Pena Lopez, Jose Atilano
E-mail
atilano.pena@udc.es
Lecturers
Mezo Balaca, Ines
Pena Lopez, Jose Atilano
E-mail
ines.mezob@udc.es
atilano.pena@udc.es
Web
General description

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 CE1 - Que os estudantes coñezan os principios da planificación e a xestión sustentable
A2 CE3 - Aplicar sistemas de calidade e xestión social, ambiental e económica
A3 CE4 - Que os alumnos aprendan as técnicas de dirección de organizacións públicas e de empresas do sector turístico
A4 CE5 - Que os alumnos teñan coñecementos sobre a normativa que regula as actividades turísticas
A5 CE6 - Saber manexar o capital social, entendendo o destino turístico como sistema e relacionar axentes implicados no desenvolvemento do produto turístico
A6 CE8 - Planificar novos destinos e produtos turísticos
A7 CE9 - Remodelar destinos turísticos maduros para adaptalos ás novas esixencias da demanda e ao desenvolvemento sustentable das comunidades receptoras
A8 CE11 - Saber definir proxectos de investigación innovadores que repercutan positivamente no sector
A9 CE12 - Utilizar as metodoloxías científicas adecuadas tanto cualitativas como cuantitativas
A10 CE10 - Manexar as TIC para a comunicación, promoción e a comercialización
A11 CE2 - Diagnosticar necesidades e oportunidades e identificar as potencialidades e ameazas do turismo para o desenvolvemento integral das sociedades receptoras
A12 CE7 - Capacidade para interpretar os cambios sociais e como afectan as innovacións nos produtos e ao comportamento do consumidor
B1 CB6 - Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación
B2 CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo
B3 CB8 - Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos
B4 CB9 - Que los estudiantes sepan comunicar sus conclusiones y los conocimientos y razones últimas que las sustentan a públicos especializados y no especializados de un modo claro y sin ambigüedades
B5 CB10 - Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirigido ou autónomo.
B6 CG1 - Expresarse correctamente, tanto de forma verbal como escrita, nas linguas oficiais da Comunidade Autónoma
B7 CG2 - Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida
B8 CG3 - Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseada no coñecemento e orientadas ao ben común
B9 CG4 - Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras
B10 CG5 - Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse
B11 CG6 - Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida
B12 CG7 - Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvimiento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade
C1 CT1 - Resolver problemas de forma efectiva
C2 CT2 - Comunicarse de xeito afectiva nunha contorna de traballo
C3 CT3 - Trabajar de forma autónoma con iniciativa
C4 CT4 - Traballar de forma colaborativa
C5 CT5 - Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional
C6 CT6 - Capacidade para interpretar, seleccionar e valorar conceptos adquiridos noutras disciplinas do ámbito turístico
C7 CT7 - Capacidade para a aprendizaxe de novos métodos e teorías, que doten dunha gran versatilidad para adaptarse a novas situacións
C8 CT8 - Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica
C9 CT9 - Capacidade para resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade, razonamiento crítico e de comunicar e transmitir coñecementos habilidades e destrezas

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
AJ1
AJ2
AJ3
AJ6
AJ7
AR1
AC1
BC1
BC2
BC3
BC4
CC1
CC4
CC5
CC6
CC7
AJ1
AJ2
AJ3
AJ5
AJ6
AJ7
AR1
AR2
AC1
AC2
AC3
BC1
BC5
BC6
BC7
BC8
BC9
BC10
BC11
CC1
CC2
CC3
CC4
CC5
CC6
CC7
CC8
CC9
AJ1
AJ2
AJ3
AJ4
AJ5
AJ6
AJ7
AR1
AR2
AC1
AC2
AC3
BC1
BC2
BC3
BC4
BC5
BC6
BC7
BC8
BC9
BC10
BC11
BC12
CC1
CC2
CC3
CC4
CC5
CC6
CC7
CC8
CC9
AJ1
AJ2
AJ3
AJ4
AJ5
AJ6
AJ7
AR1
AR2
AC1
AC2
AC3
BC1
BC2
BC3
BC4
BC5
BC6
BC7
BC8
BC9
BC10
BC11
BC12
CC1
CC2
CC3
CC4
CC5
CC6
CC7
CC8
CC9

Contents
Topic Sub-topic

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Introductory activities A12 A11 B1 B3 B7 3 2 5
Guest lecture / keynote speech A1 A3 A4 A5 A12 A6 A8 A9 B12 C1 C4 C6 10 20 30
Document analysis A11 A4 A12 A6 A10 B1 B2 B3 B5 B10 B11 B12 C2 C3 4 8 12
Collaborative learning A5 A12 A6 A7 A10 A8 A9 B1 B4 B6 B8 B9 C1 C2 C5 C4 C7 C6 C8 7 10 17
Case study A1 A11 A2 A3 A4 A12 A8 B2 7 12 19
Workshop A1 A5 A12 A6 A7 A10 A8 B1 B2 B3 B5 B6 B7 B8 B10 C3 C5 C4 C7 C6 C9 20 22 42
Oral presentation A1 A2 A3 A4 A5 A6 A10 B3 B5 B4 B6 B7 B8 B9 4 4 8
Seminar A1 A3 A4 A10 A8 A9 6 5 11
 
Personalized attention 6 0 6
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Introductory activities
Guest lecture / keynote speech
Document analysis
Collaborative learning
Case study
Workshop
Oral presentation
Seminar

Personalized attention
Methodologies
Seminar
Guest lecture / keynote speech
Case study
Collaborative learning
Workshop
Oral presentation
Introductory activities
Document analysis
Description


Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Workshop A1 A5 A12 A6 A7 A10 A8 B1 B2 B3 B5 B6 B7 B8 B10 C3 C5 C4 C7 C6 C9 25
Oral presentation A1 A2 A3 A4 A5 A6 A10 B3 B5 B4 B6 B7 B8 B9 25
Document analysis A11 A4 A12 A6 A10 B1 B2 B3 B5 B10 B11 B12 C2 C3 50
 
Assessment comments

Sources of information
Basic Vera Rebollo, J.F. (Coord.) (2013). Análisis territorial del turismo y planificación de destinos. Valencia: Tirant
André, Marien (2004). Casos de turismo cultural: de la planificación estratégica a la gestión de producto. Madrid: Ariel
Diaz, Beatriz (2011). Diseño de productos turísticos. Madrid: Síntesis
Mirabell Izard, Oriol (2010). Gestión pública del turismo. Barcelona: UOC
Ayestarán Crespo, Raquel (2012). Planificación Estratégica y gestión de la publicidad: conectando con el consumidor. Madrid: Esic

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.