Identifying Data 2016/17
Subject (*) Planificación e xestión de destinos e produtos turísticos no espazo litoral e de cruceros Code 615524014
Study programme
Mestrado Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Produtos Turísticos(plan 2016)
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
First Optativa 3
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Análise Económica e Administración de Empresas
Coordinador
E-mail
Lecturers
Dominguez Feijoo, Gerardo
Martinez Carballo, Manuel
E-mail
g.dominguez@udc.es
manuel.martinez.carballo@udc.es
Web
General description

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 CE1 - Que os estudantes coñezan os principios da planificación e a xestión sustentable
A5 CE6 - Saber manexar o capital social, entendendo o destino turístico como sistema e relacionar axentes implicados no desenvolvemento do produto turístico
A6 CE8 - Planificar novos destinos e produtos turísticos
A7 CE9 - Remodelar destinos turísticos maduros para adaptalos ás novas esixencias da demanda e ao desenvolvemento sustentable das comunidades receptoras
A11 CE2 - Diagnosticar necesidades e oportunidades e identificar as potencialidades e ameazas do turismo para o desenvolvemento integral das sociedades receptoras
A12 CE7 - Capacidade para interpretar os cambios sociais e como afectan as innovacións nos produtos e ao comportamento do consumidor
B2 CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo
B3 CB8 - Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos
B5 CB10 - Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirigido ou autónomo.
B9 CG4 - Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras
B10 CG5 - Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse
B11 CG6 - Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida
C1 CT1 - Resolver problemas de forma efectiva
C2 CT2 - Comunicarse de xeito afectiva nunha contorna de traballo
C3 CT3 - Trabajar de forma autónoma con iniciativa
C4 CT4 - Traballar de forma colaborativa
C9 CT9 - Capacidade para resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade, razonamiento crítico e de comunicar e transmitir coñecementos habilidades e destrezas

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
AJ1
AJ5
AJ6
AJ7
AC2
AC3
BC2
BC3
BC5
BC9
BC10
BC11
CC1
CC2
CC3
CC4
CC9
AJ1
AJ5
AJ6
AJ7
AC2
AC3
BC2
BC3
BC5
BC9
BC10
BC11
CC1
CC2
CC3
CC4
CC9
AJ1
AJ5
AJ6
AJ7
AC2
AC3
BC2
BC3
BC5
BC9
BC10
BC11
CC1
CC2
CC3
CC4
CC9

Contents
Topic Sub-topic

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech A1 A11 A5 A12 A6 A7 B2 B3 B11 C1 32 8 40
Problem solving A6 A5 B2 B3 B5 B9 0 7 7
Supervised projects A11 A12 A6 A7 B2 B5 B10 C3 C4 0 25 25
Oral presentation B3 C2 C9 1 1 2
 
Personalized attention 1 0 1
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech
Problem solving
Supervised projects
Oral presentation

Personalized attention
Methodologies
Guest lecture / keynote speech
Problem solving
Supervised projects
Description


Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Guest lecture / keynote speech A1 A11 A5 A12 A6 A7 B2 B3 B11 C1 15
Problem solving A6 A5 B2 B3 B5 B9 40
Supervised projects A11 A12 A6 A7 B2 B5 B10 C3 C4 40
Oral presentation B3 C2 C9 5
 
Assessment comments

Sources of information
Basic

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.