Competencias do título |
Código
|
Competencias do título
|
A6 |
CE8 - Planificar novos destinos e produtos turísticos |
B2 |
CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
B6 |
CG1 - Expresarse correctamente, tanto de forma verbal como escrita, nas linguas oficiais da Comunidade Autónoma |
B8 |
CG3 - Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseada no coñecemento e orientadas ao ben común |
B10 |
CG5 - Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse |
C1 |
CT1 - Resolver problemas de forma efectiva |
C2 |
CT2 - Comunicarse de xeito afectiva nunha contorna de traballo |
C3 |
CT3 - Trabajar de forma autónoma con iniciativa |
C8 |
CT8 - Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica |
C9 |
CT9 - Capacidade para resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade, razonamiento crítico e de comunicar e transmitir coñecementos habilidades e destrezas |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias do título |
TURISMO DE SAÚDE E SOCIAL. Comprender as motivacións principais da sociedade actual que demanda turismo de saúde e turismo médico. Identificar os tipos de centros que ofertan turismo médico e de saúde. Coñecer as características medioambientais, de infraestructuras, de recursos humáns e de xestión que definen os centros de turismo de saúde. |
AP6
|
BM2 BM6 BM8 BM10
|
CM1 CM2 CM3 CM8 CM9
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
TURISMO DE SAUDE |
Turismo de saúde e turismo médico. Definicións, conceptos, antecedentes e importancia actual.
Motivacións actuais do turismo médico e de saúde.
Socio-demografía sanitaria actual. A sociedade do ocio. Prevención da enfermidade e promoción da saúde. Estilos de vida saudables. Patoloxías crónicas mais prevalentes.
Tipos de centros de turismo médico e de saúde: hospitais, balnearios, centros de talasoterapia, spa e centros de agua, curhoteis.
Infraestructura e Equipamento dos centros. Técnicas de hidroterapia e medicina física.
Planificación xeral dun destino de turismo médico e de saúde: Turismo termal: Instalacións de auga, características medioambientais do entorno, recursos humáns, características específicas de xestión dos centros de turismo de saúde. Lexislación.
Calidade e comercialización dos centros de turismo de saúde
Desenvolvemento e situación actual do termalismo social en España.
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Actividades iniciais |
A6 B10 |
2 |
0 |
2 |
Sesión maxistral |
A6 |
15 |
5 |
20 |
Saídas de campo |
A6 |
8 |
0 |
8 |
Análise de fontes documentais |
A6 B2 B6 B8 |
3 |
15 |
18 |
Foro virtual |
B2 B6 C3 |
0 |
3 |
3 |
Proba mixta |
B2 B10 C3 C8 C9 |
1 |
12 |
13 |
Presentación oral |
B6 B2 C1 C2 C3 C8 C9 |
5 |
5 |
10 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Actividades iniciais |
|
Sesión maxistral |
Modalidade presencial: Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
Modalidade a distancia: Estudio dirixido a través de lecturas de textos e de material multimedia (clases grabadas, vídeos, presentacións power point) seguindo os contidos. |
Saídas de campo |
Modalidade presencial: Na medida do posible se realizará unha visita a un centro de turismo de saude e de turismo de litoral a determinar polos profesores. Esta visita será obligatoria para os alumnos con docencia presencial.
Modalidade a distancia: Aos alumnos con formación en esta modalidade se lles aconsellará que na medida do posible realicen a visita a un centro próximo ao seu domicilio. |
Análise de fontes documentais |
|
Foro virtual |
|
Proba mixta |
|
Presentación oral |
Modalidade presencial: Os alumnos de modalidade presencial farán unha exposición oral do traballo tutelado
Modalidade a distancia: Os alumnos de modalidade a distancia entregarán unha presentación power point e se organizará un foro de debate virtual na que deberán participar os alumnos.. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Saídas de campo |
|
Descrición |
Nos traballos tutelados os profesores atenderán de maneira particular ás necesidades dos alumnos,
Nas saídas de campo o alumno terá unha atención persoalizada adaptada as súas inquietudes con respecto aso distintos aspectos que se estudarán nas visitas.
Nos traballos tutelados o profesor fará un seguimiento persoalizado do proceso de aprendizaxe por parte do alumno |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias |
Descrición
|
Cualificación
|
Foro virtual |
B2 B6 C3 |
|
15 |
Sesión maxistral |
A6 |
Na modalidade presencial se obterá a máxima puntuación posible en este apartado co a asistencia e participación activa no 80% das sesións maxistrais. No caso de non asistencia se realizará un traballo a indicar polo profesor acerca dos contidos impartidos.
Na modalidade a distancia se valorará a participación activa no foro de debate virtual. |
20 |
Análise de fontes documentais |
A6 B2 B6 B8 |
|
30 |
Proba mixta |
B2 B10 C3 C8 C9 |
|
20 |
Presentación oral |
B6 B2 C1 C2 C3 C8 C9 |
O traballo tutelado será exposto na aula de modo individual ou en grupo. Se valorarán os diferentes aspectos de calidade da información manexada, da presentación e da resposta as preguntas formuladas.
Na modalidade a distancia se entregará o traballo e se responderá ás cuestións plantexadas virtualmente. |
15 |
|
Observacións avaliación |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
<p>O turismo litoral e insular será impartido polo Prf. Carlos Rodríguez Carro</p><p>O turismo de saúde será impartido pola Prof. Rosa Meijide Faílde</p><p>Recoméndase nivel básico de inglés de lectura de &nbsp;textos</p> |
|