Competencias do título |
Código
|
Competencias do título
|
A1 |
Comunicar mensaxes audiovisuais. |
A2 |
Crear productos audiovisuais. |
A4 |
Investigar e analizala comunicación audiovisual. |
A7 |
Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual. |
A8 |
Coñecela tecnoloxía audiovisual. |
A11 |
Coñecelas metodoloxías de investigación e análise. |
B3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar os datos relevantes (normalmente dentro do seu área de estudo) |
B4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado |
B6 |
Expresarse correctamente tanto de xeito oral como escrito en linguas oficiais da comunidade autónoma |
B8 |
Empregar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) precisas para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
B9 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común |
C1 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C2 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C3 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C4 |
Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias do título |
Creación de modelos 3D para a xeración de imaxes sintéticas. Creación de mapas de texturas adaptados a eses modelos. Definición de materiais de superficie. |
A1 A2 A4 A7 A8 A11
|
B3 B4 B6 B8 B9
|
C1 C2 C3 C4
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Introducción |
Estructura de una producción 3D
Creación de imágenes sintéticas |
Modelado |
Taxonomía de los sistemas de modelado 3D
Usos y aplicaciones de los sistemas de modelado
Mallas de polígonos
NURBS
Superficies de subdivisión
|
Shading |
Interacción luz-objeto. El proceso de "shading"
Definición de materiales
|
Texturas |
Usos y aplicaciones de las texturas
Tipos de textura
Mapeado de texturas
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A1 A4 A7 A8 A11 B3 B4 B6 B8 B9 C1 C2 C3 C4 |
12 |
24 |
36 |
Proba mixta |
A1 A2 A4 A7 A8 A11 B3 B4 B6 |
4 |
0 |
4 |
Obradoiro |
A2 A7 A8 B3 B4 B9 C3 |
32 |
74 |
106 |
|
Atención personalizada |
|
4 |
0 |
4 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
A clase maxistral é tamén coñecida como “conferencia”, “método expositivo” ou “lección maxistral”. Esta última modalidade sóese reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia. |
Proba mixta |
Exame teórico |
Obradoiro |
Modalidade formativa orientada á aplicación de aprendizaxes na que se poden combinar diversas metodoloxías/probas (exposicións, simulacións, debates, solución de problemas, prácticas guiadas, etc) a través da que o alumnado desenvolve tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico, co apoio e supervisión do profesorado. |
Atención personalizada |
|
Descrición |
Las tutorías complementarán los talleres y las clases teóricas, para resolver de forma individual o en pequeños grupos las dudas o dificultades que surjan durante el trabajo no presencial de los alumnos.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias |
Descrición
|
Cualificación
|
Obradoiro |
A2 A7 A8 B3 B4 B9 C3 |
Parte práctica |
50 |
Proba mixta |
A1 A2 A4 A7 A8 A11 B3 B4 B6 |
Examen teórico |
50 |
|
Observacións avaliación |
Para facilitar el itinerario no presencial, la parte práctica de la asignatura podrá consistir en la entrega de los trabajos propuestos durante el cuatrimestre o bien en la realización de un examen práctico, a elección de cada alumno. Las fechas de entrega y en su caso presentación de los trabajos prácticos se indicarán previamente en clase y se publicarán en Moodle a lo largo del cuatrimestre. La entrega de trabajos, como alternativa al examen práctico, implica presencialidad y el cumplimiento de las entregas en los plazos establecidos. El examen práctico se realizará en la fecha oficial, junto con el examen teórico.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Jeremy Birn (2006). Digital Lighting and Rendering. New Riders
Owen Demers (2002). Digital Texturing and Painting. New Riders
Jeremy Cantor, Pepe Valencia (2004). Inspired 3D Short Film Production. Thomson Course Technology
Alberto Rodriguez (2010). Proyectos de Animación 3D. Anaya Multimedia
Isaac V. Kerlow (2004). The Art of 3D Computer Animation and Effects. John Wiley & Sons, Inc.
(). The Art of Maya: An Introduction to 3D Computer Graphics. Autodesk Maya Press |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Análise audiovisual/616G01021 | Dirección de fotografía e iluminación/616G01022 | Teoría e práctica da edición e a montaxe/616G01023 | Deseño de produción/616G01025 |
|
Materias que continúan o temario |
Infografía 3D-2/616G01026 | Animación 3D-1/616G01032 | Animación 3D-2/616G01033 |
|
|