Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A7 |
E07 - Aptitude ou capacidade para a conservación da obra grosa e acabada, cuestión que comporta a inspección, a análise, o control de calidade, a definición das condicións de mantemento e a intervención nos sistemas construtivos de edificación, incluídos os elementos de compartimentación interior, as carpintarías e as solucións de envolvente. |
A8 |
E08 - Aptitude ou capacidade para redactar informes técnicos e proxectos de rehabilitación do patrimonio edificado, incluídas actividades de asesoramento e consultoría. |
B1 |
CB6 - Posuír e comprender coñecementos que proporcionen unha base ou oportunidade para ser orixinais no desenvolvemento e/ou a aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. |
B2 |
CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B3 |
CB8 - Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B4 |
CB9 - Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e as razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
B5 |
CB10 - Que os estudantes manexen as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo. |
C1 |
T01 - Capacidade de análise e síntese |
C2 |
T02 - Capacidade de organización e planificación |
C3 |
T03 - Comunicación oral e escrita |
C4 |
T04 - Coñecementos de informática relativos ao ámbito de estudo |
C5 |
T05 - Capacidade para a xestión da información |
C6 |
T06 - Resolución de problemas |
C7 |
T07 - Toma de decisións |
C8 |
T08 - Aprendizaxe autónoma |
C9 |
T09 - Creatividade |
C14 |
T14 - Sensibilidade estética |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Tratar de introducir al alumno en la gestión integral de proyectos de rehabilitación sostenible, descubriendo las posibilidades de economía de esfuerzos y los logros de control de calidad que suponen el trabajo de gestión y coordinación. saber |
AP7
|
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5
|
CP1 CP2 CP3 CP4 CP5 CP6 CP7 CP8 CP9 CP14
|
Tratar de que el alumno adquiera una visión holística del proyecto rehabilitador, como síntesis equilibrada de los intereses de todos los agentes de la edificación. |
AP7 AP8
|
BP2 BP3 BP4
|
CP1 CP2 CP5 CP6 CP7
|
Introducir al alumno en el marco legislativo específico y de relación con las Administraciones en el mundo de la Rehabilitación, así como las derivadas socio-económicas derivadas de las responsabilidades y garantías en la edificación. |
AP7 AP8
|
BP1 BP3 BP4
|
CP5 CP6 CP7
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
I.- Introducción: reflexiones y consideraciones previas de la Gestión integral de Proyectos de Rehabiliación |
1.1. El proceso rehabilitador
1.2. Agentes y factores del proceso
1.3. El Prroject Manager como disciplina |
II.-Gestión y Metodología del Proyecto de rehabilitación |
2.1. Singularidades del proyecto rehabilitador
2.2. Estudio de casos: edificios históricos y actuales.
2.3. Marco Legislativo |
III.- Gestión de la obra de rehabilitación |
3.1. Responsabilidades y garantías
3.2. Gestión de plazos y repercusión económica
3.3 Planes de mantenimiento y conservación |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A8 A7 B1 B2 B3 B4 B5 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C14 |
18 |
18 |
36 |
Solución de problemas |
A7 B2 B3 B5 C1 C2 C5 C6 C7 C8 |
3 |
0 |
3 |
Traballos tutelados |
A7 A8 B1 B2 B3 B4 B5 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C14 |
0 |
35 |
35 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
En el aula del Master se expondrán los conceptos fundamentales de la materia, con apoyo de imágenes, esquemas y fichas. Esta información se completará con la lectura de una bibliografía recomendada. |
Solución de problemas |
Se utilizará el método inductivo, por lo que a partir del estudio de casos concretos se logrará establecer pautas de diagnóstico más acertadas. |
Traballos tutelados |
Trabajos tutelados: Elaboración por parte do alumno dun traballo a nivel profesional e/ou de investigación.
Metodologxa deseñada para promover aaprendizaxe autónomo dos estudantes, baixo a tutela do profesor, en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente á aprendizaxe de “cómo facer as cousas”. Constitúe unha opción baisada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe e no seguimento de isa aprendizaxe por parte do profesor-tutor.
O traballo tutelado versará sobre contidos directos da materia ou que resulten afines a xuicio do profesor. O traballo poderá plantexarse como traballo único e independente ou, preferiblemente, poderá formar parte do Trabajo Fin de Master, como acontece co resto das materias da Área de Construcción. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Sesión maxistral |
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Se procurará implicar a cada alumno en la explicaciones teóricas, fomentando la participación.
El ejercicio práctico será tutelado desde el inicio, con correciones periódicas previamente establecidas.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Sesión maxistral |
A8 A7 B1 B2 B3 B4 B5 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C14 |
Dado el carácter presencial del Master, en esta materia como en las restantes materias que integran el presente postgrado, se exige una asistencia no inferior al 80% relativa a la totalidad de las sesiones presenciales programadas.
Se tendrá en cuenta la atención y participación de cada alumno en las clases magistrales, así como la oportunidad de formular preguntas acertadas o el interés en responder las cuestiones planteadas por el profesor. |
10 |
Traballos tutelados |
A7 A8 B1 B2 B3 B4 B5 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C14 |
Trabajos tutelados: Elaboración por parte do alumno dun traballo a nivel profesional e/ou de investigación.
Metodologxa deseñada para promover aaprendizaxe autónomo dos estudantes, baixo a tutela do profesor, en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente á aprendizaxe de “cómo facer as cousas”. Constitúe unha opción baisada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe e no seguimento de isa aprendizaxe por parte do profesor-tutor.
O traballo tutelado versará sobre contidos directos da materia ou que resulten afines a xuicio do profesor. O traballo poderá plantexarse como traballo único e independente ou, preferiblemente, poderá formar parte do Trabajo Fin de Master, como acontece co resto das materias da Área de Construcción. |
90 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Curso de rehabilitación. Madrid: Colego Oficial de Arquitectos de Madrid, 1984-1988. Permanyer, E. (rev.). Soluciones constructivas para la rehabilitación de viviendas de alta montaña. Barcelona: ITEC, 1986. ISBN 8485954297. http://www.rehabimed.net/ca_es/Paginas/llibres.aspx http://www.itec.es/nouPDF.e/presentacio.aspx Informe GTR 2012. Una visión-país para el sector de la edificación en España. Plan de acción para un nuevo sector de la vivienda Lo pequeño es hermoso. Por una sociedad y una técnica a la medida del hombre.E.F. SCHUMACHER . Facultad de Económicas y Empresariales. Madrid Cradle to cradle (De la cuna a la cuna). Rediseñando la forma en que hacemos las cosas. Pequeño manual del proyecto sostenible. Francoise Helene Jourda |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|