Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
PROXECTO BÁSICO ARQUITECTÓNICO E URBANO: aptitude ou capacidade para aplicar os principios básicos formais, funcionais e técnicos á concepción e deseño de edificios e de conxuntos urbanos, definindo as súas características xerais e as prestacións que se acadan. |
A2 |
PROXECTOS DE EXECUCIÓN: aptitude ou capacidade para elaborar proxectos integrais de execución de edificios e espazos urbanos en grao de definición suficiente para a súa completa posta en obra e equipamento de servizos e instalacións. |
A3 |
DIRECCIÓN DE OBRAS: aptitude ou capacidade para dirixir obras de edificación e urbanización desenvolvendo proxectos, replanteando no terreo, aplicando os procedementos de construción adecuados e coordinando oficios e industrias. |
A4 |
PROGRAMACIÓN FUNCIONAL: aptitude ou capacidade para elaborar programas de edificios, considerando os requisitos de clientes e usuarios, analizando os precedentes e as condicións de localización aplicando estándares e establecendo dimensións e relacións de espazos e equipos. |
A5 |
INTERVENCIÓN NO PATRIMONIO EDIFICADO: aptitude ou capacidade para intervir nos edificios de valor histórico, coordinar estudos históricos e arqueolóxicos sobre eles, elaborar os seus plans directores de conservación e redactar e executar os proxectos de restauración e rehabilitación. |
A7 |
SUPRESIÓN DE BARREIRAS: aptitude ou capacidade para deseñar e executar edificios e espazos urbanos aptos para as persoas con diferentes capacidades físicas ou para adaptar con este fin os xa existentes. |
A9 |
CRÍTICA ARQUITECTÓNICA: aptitude ou capacidade para analizar morfolóxica e tipoloxicamente a arquitectura e a cidade e para explicar os precedentes formais e programáticos das solucións proxectuais. |
A12 |
PROXECTO DE ACONDICIONAMENTO AMBIENTAL: aptitude ou capacidade para concibir, deseñar, calcular, integrar en edificios e conxuntos urbanos e executar solucións de acondicionamento ambiental, incluíndo o illamento térmico e acústico, o control climático, o rendemento enerxético e a iluminación natural, así como para asesorar tecnicamente sobre estes aspectos. |
A19 |
ADECUACIÓN MEDIOAMBIENTAL: aptitude ou capacidade para realizar estudos medioambientais e paisaxísticos, e definir medidas de protección fronte ao impacto ambiental. |
A20 |
PROXECTO DE ESPAZOS LIBRES: aptitude ou capacidade para redactar e executar trazados urbanos e proxectos de urbanización e de xardinería, así como os de obra civil e complementaria asociada a eles. |
A25 |
PROXECTO DE SEGURIDADE EN INMOBLES: aptitude ou capacidade para concibir, deseñar, calcular, integrar en edificios e conxuntos urbanos e executar solucións de seguridade, de evacuación de persoas e de protección contra incendios, tanto activas como pasivas, asi como para asesorar tecnicamente sobre estes aspectos. |
A29 |
ANÁLISE TÉCNICO DE PROXECTOS: aptitude ou capacidade para elaborar estudos de viabilidade e exercer a supervisión, control e coordinación de proxectos integrados de edificación e de conxuntos e espazos urbanos. |
A30 |
XESTIÓN DE NORMAS URBANÍSTICAS: aptitude ou capacidade para aplicar as normas urbanísticas e xestionar a obtención de licenzas nos proxectos integrados e na execución, tanto de obras de edificación como de espazos urbanos. |
A34 |
FUNCIÓNS PRÁCTICAS E SIMBÓLICAS: comprensión ou coñecemento dos métodos de estudo dos procesos de simbolización da ergonomía e das relacións entre o comportamento humano, o entorno natural ou artificial e os obxectos, de acordo cos requirimentos e a escala humanos. |
A35 |
SOCIOLOXÍA RESIDENCIAL: comprensión ou coñecemento dos métodos de estudo das necesidades e demandas sociais, dos compoñentes da calidade de vida, das condicións de habitabilidade e dos programas básicos de vivenda. |
A36 |
SOCIOLOXÍA CULTURAL: comprensión ou coñecemento das implicacións que nas funcións e responsabilidades sociais do arquitecto ten as necesidades, valores, normas de conduta e de organización e patróns espaciais e simbólicos determinados pola pertenza a unha cultura. |
A42 |
TEORÍA XERAL DA ARQUITECTURA: comprensión ou coñecemento das teorías da arquitectura pasadas e presentes, especialmente as relativas á interdependencia de formas, usos e técnicas, á estrutura formal, ao estudo dos tipos e aos métodos de composición de edificios e espazos abertos. |
A43 |
HISTORIA XERAL DA ARQUITECTURA: comprensión ou coñecemento da historia xeral da arquitectura, tanto en si mesma como na súa relación coas artes, as técnicas, as ciencias humanas, a historia do pensamento e os fenómenos urbanos. |
A47 |
ECOLOXÍA E SOSTENIBILIDADE: comprensión ou coñecemento da responsabilidade do arquitecto respecto aos principios básicos de ecoloxía, de sostenibilidade e de conservación dos recursos e do medio ambiente na edificación, o urbanismo e a paisaxe. |
A48 |
SOCIOLOXÍA E HISTORIA URBANAS: comprensión ou coñecemento das relacións entre o medio físico e o medio social e as bases da teoría e a historia dos asentamentos humanos, da socioloxía, da economía urbana e da estadística como fundamentos dos estudos territoriais e urbanísticos. |
A49 |
CIENCIAS DO MEDIO FÍSICO: comprensión ou coñecemento das bases de climatoloxía, xeomorfoloxía, xeoloxía, hidroloxía e edafoloxía precisas para abordar os estudos territoriais, urbanísticos e paisaxísticos. |
A50 |
MORFOLOXÍA E REPRESENTACIÓN DO TERREO:comprensión ou coñecemento das bases de topografía, hipsometría e cartografía e das técnicas de modificación do terreo precisas para realizar estudos e proxectos de carácter territorial, urbanístico e paisaxístico e para practicar deslindes e parcelacións. |
A51 |
BASES DE XARDINERÍA: comprensión ou coñecemento das bases de botánica, horticultura, floricultura e silvicultura e as técnicas de hidráulica precisas para realizar estudos e proxectos de xardín, de paisaxe e de urbanización. |
A52 |
MÉTODOS URBANÍSTICOS: comprensión ou coñecemento dos fundamentos metodolóxicos do planeamento urbano a diferentes escalas e da ordenación territorial e metropolitana, na súa relación co deseño urbano e edificatorio. |
B5 |
Traballar de forma colaborativa. |
B9 |
Creatividade. |
B10 |
Sensibilidade estética. |
B18 |
Razoamento crítico. |
B20 |
Sensibilidade cara a temas medioambientais. |
B27 |
Liderado. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
The student must know benefits that are demanded in the design and construction of public space, recognizing the categories that can be classified. You should know to do the necessary analysis of the problem posed, developing a catalogue of types of recognized spaces, in particular those related to the general concepts of street, square and game. |
A1 A4 A5 A7 A9 A12 A20 A35 A36 A42 A43 A48
|
B5 B9 B10 B18 B20
|
C6 C7
|
The student must meet the applicable regulation in the public space project, knowing its benefits as a guarantee of adequate conditions of accessibility and service. You should know to find the right solution and demonstrate that your project meets these conditions. |
A12 A20 A29 A30 A34 A36 A47 A49 A50
|
B5 B9 B10 B18 B20
|
C6 C7
|
The student must know environmental conditions affecting the public espazcio project, understanding the relationship between vegetation and architecture as an important part of their value and quality. You should know give adequate solutions and quantify the environmental value of their project. |
A1 A2 A12 A19 A20 A47 A49 A50 A51
|
B5 B9 B10 B18 B20
|
C6 C7
|
Student must reach the competition to lead and integrate into a multidisciplinary team capable of developing projects of public space, in scales ranging, from management strategy to the urbanization project, including the detail of its construction and the understanding of the elements of service. |
A1 A2 A3 A7 A12 A19 A20 A25 A30 A34 A47 A48 A52
|
B5 B9 B10 B18 B20 B27
|
C6 C7
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
MODULE I:
DESIGN AND URBAN SPACE |
I.I. PUBLIC SPACE (NET) AND TISSUE
I.II. CATEGORIES
I.III. STREET
I.IV. SQARE AND GAME
|
MODULE II:
ACCESSIBILITY CONDITIONS AND SERVICE. APPLICABLE LAW |
II.I. ACCESSIBILITY AND PHYSICAL
II.II. URBAN WAY LAYOUT
II.III. PARKING
II.IV. PEDESTRIAN AND BICYCLE
II.V. URBAN |
MODULE III:
ENVIRONMENT AND PUBLIC SPACE-FREE |
III.I. ENVIRONMENTAL CONDITIONS
III.II. PLANT AND ARCHITECTURE
III.III. GREEN
III.IV. URBAN EDGE |
MÓDULO I:
PROXECTO E CONSTRUCIÓN DO ESPAZO URBANO |
I.I. ESPAZO PÚBLICO (RED) E TECIDO
I.II. CATEGORÍAS
I.III. RÚA
I.IV. PRAZA E XOGO |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Workshop |
A1 A2 A3 A4 A5 A7 A9 A12 A19 A20 A29 A30 A34 A50 A52 B5 B9 B10 B18 B20 B27 C7 |
40 |
40 |
80 |
Guest lecture / keynote speech |
A4 A5 A7 A9 A12 A19 A20 A25 A29 A30 A34 A35 A36 A42 A43 A47 A48 A49 A51 B9 B10 B18 B20 C6 |
30 |
15 |
45 |
Field trip |
A2 A5 A7 A12 A19 A20 A25 A29 A30 A34 A35 A47 A50 A51 A52 B5 B9 B10 B20 B27 C7 |
2 |
0 |
2 |
Mixed objective/subjective test |
A1 A2 A4 A7 A9 A12 A19 A20 A30 A34 A36 A42 A43 A47 A48 A49 A50 A51 A52 B18 B20 C6 |
1 |
1 |
2 |
Oral presentation |
A1 A2 A4 A5 A7 A12 A19 A20 A29 A30 A34 A47 A48 A50 A51 A52 B5 B9 B10 B18 B20 B27 C6 C7 |
10 |
0 |
10 |
Directed discussion |
A1 A2 A4 A5 A7 A9 A12 A20 A29 A30 A34 A47 A48 A50 A52 B5 B9 B10 B18 B20 B27 C6 C7 |
2 |
0 |
2 |
Workbook |
A1 A2 A4 A5 A7 A9 A12 A19 A20 A29 A30 A34 A36 A42 A43 A47 A48 A49 A51 A52 B9 B10 B18 B20 C6 |
1 |
7 |
8 |
|
Personalized attention |
|
1 |
0 |
1 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Workshop |
Project work of a public space with environmental and sustainability criteria. The student must participate both in the specific subject and Workshop 6, which links the main practical part of the subject, with a minimum attendance of 80%. |
Guest lecture / keynote speech |
The various issues relevant to the workshop sessions will be subject to master. |
Field trip |
Knowledge space is considered essential for analysis, so the visit to the site chosen for the job is considered essential too. |
Mixed objective/subjective test |
At the end of the course students will test mixed (individually) to be checked on the knowledge acquired by students throughout the academic year. |
Oral presentation |
The work produced in the workshop will be presented publicly. |
Directed discussion |
The results of the workshop will be the subject of discussions directed along the course. |
Workbook |
Throughout the course are given a series of background readings, which are useful to facilitate understanding and assimilation of knowledge, and to establish guidelines and open up possibilities to guide work on the workshop. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Workbook |
Oral presentation |
Directed discussion |
Workshop |
|
Description |
It will focus on monitoring the work done by students, individually, with which it intended to apply the knowledge outlined in the theory. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Mixed objective/subjective test |
A1 A2 A4 A7 A9 A12 A19 A20 A30 A34 A36 A42 A43 A47 A48 A49 A50 A51 A52 B18 B20 C6 |
Consist of a theoretical-practical examination which can consist of multiple choice questions or short answer, as well as a practical exercise, which valued the knowledge and skills that the student has on the fundamental issues of theory and practical exercises. |
50 |
Workshop |
A1 A2 A3 A4 A5 A7 A9 A12 A19 A20 A29 A30 A34 A50 A52 B5 B9 B10 B18 B20 B27 C7 |
The final work will be assessed on their Vertentes analytical, planning and design. The evaluation of the student will depend, in addition to their participation in the specific subject, participation and deliveries throughout the Workshop 6, which links practical part of the subject, with a minimum attendance of 80%. |
50 |
|
Assessment comments |
It's a Continuous Assessment, controlled through class attendance completed with the completion of theoretical and practical tests that allow to check the student absorbed the conceptual content and procedure of the subject. Evaluation of students will depend, in addition to its participation in the specific field, in which it is estimated a compulsory minimum attendance of 80%, participation and supplies made in e set of Workshop 6, where it binds practical part of the course. Both the non-realization of the proposed tests and breach of assistance delivery will result in a failed as a qualification of the call. In any case, the final grade of the course will be valued with the average resulting from both written tests grades exams as practice theoretical proofs. The knowledge of the student must be always in any of them above 50%.Evaluation of the student in extraordinary calls will take place by means of a single examination, while those students that do not exceed the part corresponding to the theoretical and practical tests, must also prove the correction and completion of the same. Evaluation of student in successive registrations held by the same procedure described above. Teaching mobility programmes students will adapt to teaching and special protected works, as well as testing and evaluation tests.
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Architectural Projects 1/630G01001 | Architectural Projects 2/630G01006 | Proxectos 3/630G01011 | Proxectos 4/630G01016 | Urbanística 1/630G01018 | Proxectos 5/630G01021 | Urbanística 2/630G01024 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
Proxectos 6/630G01026 | Urbanística 4/630G01032 | Urbanística 5/630G01042 |
|
|