Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
A asignatura, inserida nunha contínua intensificación da dificultade no proxecto aporta capacidade para:
-A elaboración de proxectos de complexidade media-alta, nos que se satisfagan adecuadamente as exigencias compositivas, espaciais, técnicas e funcionais inherentes ao diseño arquitectónico e urbanístico. -A integración dentro do proceso compositivo y de proxectación arquitectónica -ademáis de afondar no coñecemento de un mesmo, nos desexos e necesidades, na realidade e as formas de vida, na súa repercusión formal e social, no xénero, nas relacións humanas e o simbólico, no pasado e o futuro, no "genius loci";- da aprendizaxe das asignaturas de perfil tecnolóxico e urbanístico, cunha metodoloxía que permita a aplicación práctica dos contidos teóricos de todas elas nun proxecto de complexidade media-alta. |
A1 A2 A7 A10 A18 A19 A20 A25 A30 A34 A35 A36 A37 A38 A47 A48 A49 A50 A51 A52
|
B1 B2 B3 B5 B8 B9 B10 B11 B12 B14 B15 B18 B23 B24
|
C1 C4 C5 C6 C7 C8
|
Os resultados de aprendizaxe desta asignatura son:
-A elaboración de proxectos de complexidade media-alta, nos que se satisfagan adecuadamente as exigencias compositivas, espaciais, técnicas e funcionais inherentes ao diseño arquitectónico e urbanístico. -A integración dentro do proceso compositivo y de proxectación arquitectónica -ademáis de afondar no coñecemento de un mesmo, nos desexos e necesidades, na realidade e as formas de vida, na súa repercusión formal e social, no xénero, nas relacións humanas e o simbólico, no pasado e o futuro, no "genius loci"- da aprendizaxe das asignaturas de perfil tecnolóxico e urbanístico, cunha metodoloxía que permita a aplicación práctica dos contidos teóricos de todas elas nun proxecto de complexidade media-alta. |
A1 A2 A7 A10 A18 A19 A20 A25 A30 A34 A35 A36 A37 A38 A47 A48 A49 A50 A51 A52
|
B1 B2 B3 B5 B8 B9 B10 B11 B12 B14 B15 B18 B23 B24
|
C1 C4 C5 C6 C7 C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
A VIVENDA II |
- Tipoloxías de vivenda: unifamiliares, colectivas libres, colectivas de protección oficial, outros tipos
- Vivenda e economía
- Criterios de accesibilidade
- Flexibilidade espacial
- Areas privadas e compartidas
- Espazos de xogo infantil
- Areas de tránsito exteriores e interiores
- Espazos de almacenamento
- Areas de traballo
- As necesidades da vida diaria
- Vivenda e trama urbana |
EDIFICIOS DE EQUIPAMENTOS |
- Tipoloxías dotacionais
- Espazos sociais e comunitarios
- Tratamento integral de áreas |
NORMATIVA II |
- Normativa local, estatal e autonómica
- Normativa urbanística
- Normativa de supresión de barreiras
- Normativa de promoción pública e protección oficial
- O Código Técnico da Edificación. |
EXERCICIOS |
- Vivenda colectiva e adaptación o seu uso por parte de diferentes grupos sociais e
tipos de convivencia.
- Equipamento dotacional urbano |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Obradoiro |
A1 A52 A51 A50 A49 A48 A47 A38 A37 A36 A35 A34 A30 A25 A20 A19 A18 A10 A7 A2 B24 B23 B18 B15 B14 B12 B11 B10 B9 B8 B5 B3 B2 B1 C1 C4 C5 C6 C7 C8 |
30 |
51 |
81 |
Proba obxectiva |
A52 A51 A50 A49 A48 A47 A38 A37 A36 A35 A34 A30 A25 A20 A19 A18 A10 A7 A2 A1 B24 B23 B18 B15 B14 B12 B11 B10 B9 B8 B5 B3 B2 B1 C1 C4 C5 C6 C7 C8 |
4 |
6 |
10 |
Saídas de campo |
A10 A19 A20 A25 A34 A35 A36 A37 A38 A48 A50 A51 B1 B2 B3 B5 B8 B9 B10 B11 B12 B14 B15 B18 B23 B24 C1 C4 C5 C6 C7 C8 |
2 |
0 |
2 |
Actividades iniciais |
A1 A10 A18 A19 A20 A34 A49 A50 B1 B2 B3 B5 B8 B9 B10 B11 B12 B14 B15 B18 B23 B24 C1 C4 C5 C6 C7 |
2 |
2 |
4 |
Discusión dirixida |
A52 A51 A50 A49 A48 A47 A38 A37 A36 A35 A34 A30 A25 A20 A19 A18 A7 B1 B2 B3 B5 B8 B9 B10 B11 B12 B14 B15 B18 B23 B24 C1 C4 C5 C6 C7 C8 |
4 |
4 |
8 |
Esquemas |
A10 A19 A30 A34 A37 A47 A49 B1 B2 B3 B5 B8 B9 B10 B11 B12 B14 B15 B18 B23 B24 C1 C4 C5 C6 C7 C8 |
1 |
4 |
5 |
Lecturas |
A18 A19 A20 A25 A34 A35 A36 A47 A48 A52 B1 B2 B3 B5 B8 B9 B10 B11 B12 B14 B15 B18 B23 B24 C1 C4 C5 C6 C7 C8 |
1 |
4 |
5 |
Proba de resposta múltiple |
A7 A18 A19 A20 A25 A30 A34 A35 A36 A47 A48 A49 A50 A51 A52 B1 B2 B3 B5 B8 B9 B10 B11 B12 B14 B15 B18 B23 B24 C1 C4 C5 C6 C7 C8 |
2 |
2 |
4 |
Sesión maxistral |
A52 A51 A50 A49 A48 A47 A38 A37 A36 A35 A34 A30 A25 A20 A19 A18 A10 A7 B1 B2 B3 B5 B8 B9 B10 B11 B12 B14 B15 B18 B23 B24 C1 C4 C5 C6 C7 C8 |
15 |
15 |
30 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Obradoiro |
Modalidad formativa orientada a la aplicación de aprendizajes en los que se introducen conocimientos de diversas materias, siempre alrededor de un proyecto arquitectónico, dónde se pueden combinar diversas metodologías/pruebas (exposiciones, simulaciones, debates, solución de problemas, prácticas guiadas, etc.) a través de la que el alumnado desarrolla tareas prácticas sobre un tema específico, con el apoyo y supervisión del profesorado de las materias implicadas. |
Proba obxectiva |
Prueba escrita utilizada para la evaluación del aprendizaje, cuyo trazo distintivo es la posibilidad de determinar si las respuestas dadas son o non correctas. Constituye un instrumento de medida, elaborado rigurosamente, que permite avaluar conocimientos, capacidades, destrezas, rendimiento, aptitudes, actitudes, inteligencia, etc. Es de aplicación tanto para la evaluación diagnóstica, formativa como aditiva. La prueba objetiva puede combinar distintos tipos de preguntas: preguntas de respuesta múltiple, de ordenación, de respuesta breve, de discriminación, de completar y/o de asociación. También se puede construir con un solo tipo de alguna de estas preguntas. |
Saídas de campo |
Actividades desarrolladas en un contexto externo al entorno académico universitario (empresas, instituciones, organismos, monumentos, etc.) relacionadas con el ámbito de estudio de la materia. Estas actividades se centran en el desarrollo de las capacidades relacionadas con la observación directa y sistemática, la recogida de información, la ejecución de croquis, fotografías, bosquejos, diseños, etc. |
Actividades iniciais |
Actividades que se llevan a cabo antes de iniciar cualquier proceso de enseñanza-aprendizaje a fin de conocer las competencias, intereses y/o motivaciones que posee el alumnado para el logro de los objetivos que se quieren alcanzar, vinculados a un programa formativo. Con ella se pretende obtener información relevante que permita articular la docencia para favorecer aprendizajes eficaces y significativos, que partan de los conocimientos previos. |
Discusión dirixida |
Técnica de dinámica de grupos en la que los miembros de un grupo discuten de forma libre, informal y espontánea sobre un tema, aunque poden estar coordinados por un moderador. |
Esquemas |
Consiste en una síntesis de los principales contenidos trabajados. Es un recurso óptimo para facilitar la comprensión de la realidad y/o texto y la concentración personal sobre el material objeto de estudio. Es también una ayuda importante para el repaso y la preparación de exámenes. |
Lecturas |
Son un conjunto de textos y documentación escrita que constituyen una fuente de profundización en los contenidos trabajados. |
Proba de resposta múltiple |
Prueba objetiva que consiste en formular una cuestión en forma de pregunta directa o de afirmación incompleta, y varias opciones o alternativas de respuesta que proporcionan posibles soluciones, de las que solo una de ellas es válida. |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada con el uso de medios audiovisuales y la introducción de algunas preguntas dirigidas a los estudiantes, con la finalidad de transmitir conocimientos y facilitar el aprendizaje. La sesión magistral es también conocida como conferencia, método expositivo o lección magistral. Esta última modalidad se suele reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasiones especiales, con un contenido que supone una elaboración original y basada en el uso casi exclusivo de la palabra como vía de transmisión de la información a la audiencia. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Proba obxectiva |
Obradoiro |
|
Descrición |
O alumno recibe atención personalizada concernente ao traballo que está a desenvolver na materia e no Taller, a través do profesor do grupo ao que fose asignado. No Taller, ademais, terá a posibilidade de comentar e obter revisións críticas por parte dos profesores dos demais grupos e materias, para poder contrastar opinións e criterios e confrontalos cos propios.
O portafolio do alumno será obxecto de revisións personalizadas, para observar a súa evolución e constatar a súa autoría.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba obxectiva |
A52 A51 A50 A49 A48 A47 A38 A37 A36 A35 A34 A30 A25 A20 A19 A18 A10 A7 A2 A1 B24 B23 B18 B15 B14 B12 B11 B10 B9 B8 B5 B3 B2 B1 C1 C4 C5 C6 C7 C8 |
Os coñecementos instrumentais contidos no temario de docencia expositiva, teóricos e prácticos, do curso serán avaliados mediante unha proba obxectiva. |
20 |
Obradoiro |
A1 A52 A51 A50 A49 A48 A47 A38 A37 A36 A35 A34 A30 A25 A20 A19 A18 A10 A7 A2 B24 B23 B18 B15 B14 B12 B11 B10 B9 B8 B5 B3 B2 B1 C1 C4 C5 C6 C7 C8 |
O resultado final dos traballos realizados na materia plasmarase no portafolios persoal do alumno, físico e dixital, dispoñible físicamente en papel e accesible a través da ferramenta informática para a docencia Moodle.
Avalíanse os resultados, pero a través dun proceso docente tutelado e guiado, onde o esforzo persoal e a evolución intelectual do alumno deberán aparecer reflectidos na documentación final. |
80 |
|
Observacións avaliación |
<p>Para poder superar a materia será necesario cumprir os seguintes requisitos:<br />1º Entregar todos os traballos propostos nos prazos e formas indicados nas materias implicadas no Taller.<br />2º Asistir regularmente as clases e ao Taller. Esixirase unha asistencia mínima do 80%<br />3º Facer a proba obxectiva</p><p>Terá a condición de NON PRESENTADO o/a alumno/a que se atope nalgunha das seguintes circunstancias:<br />1º Non cumpla a asistencia esixida ás clases e ao Taller.<br />2º Non entregue os traballos propostos en forma e prazo, ou os entregue incompletos. Consideraranse incompletos aqueles traballos que non conteñan a documentación requerida en tódalas asignaturas que compoñen o Taller.<br />3º Non asista á proba obxectiva.</p><p>De acordo co establecido na memoria do Título de Grao de Arquitecto, convocarase unha Xunta de Avaliación do taller, que analizará os resultados globales do mesmo e dirimirá, no seu caso, sobre as situacións especiales de avaliación do alumnado.</p><p>Cando non se supere a asignatura na primeira oportunidade, se permitirá completar e modificar os traballos presentados no taller, sempre que se teña cumprida a asistencia mínima, todos os traballos entregados de tódalas asignaturas implicadas no taller e a proba obxectiva da primeira oportunidade feita. Para superar a asignatura, neste caso, e obrigatoria a realización da proba obxectiva da segunda oportunidade.</p><p>Os alummnos que non superen en ningunha das dúas oportunidades a materia de Proxectos 6 deberán cursar o taller o ano seguinte. Neste caso, os alumnos, ademáis de Proxectos 6, desenrolarán os traballos das materias que non houberan superado no taller do ano anterior.</p><p>Aqueles alumnos que, superada a materia de Proxectos 6, non superaran algunha das outras materias do taller, terán que presentar, en consecutivas convocatorias, de novo e coas correccións oportunas, os traballos propostos no taller no que participaron.</p>
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Proxectos 5/630G01021 | Construción 4/630G01027 | Estruturas 3/630G01028 | Urbanística 3/630G01029 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Urbanística 4/630G01032 | Construción 5/630G01033 | Estruturas 4/630G01034 |
|
Materias que continúan o temario |
|
|