Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
Asegurar o cumprimento das prescricións sobre prevención da contaminación, a nivel operacional. |
A3 |
Facer funcionar os dispositivos de salvamento, a nivel operacional. |
A4 |
Manter a navegabilidade do buque, a nivel operacional. |
A5 |
Manter os sistemas de maquinaria naval, incluídos os sistemas de control, a nivel operacional. |
A7 |
Operar a maquinaria principal e auxiliar e os sistemas de control correspondentes, a nivel operacional. |
A8 |
Operar os sistemas de bombeo e de control correspondentes, a nivel operacional. |
A11 |
Realizar unha garda de máquina segura, a nivel operacional. |
A15 |
Vixiar o cumprimento das prescricións lexislativas, a nivel operacional. |
A16 |
Adopción de medidas inmediatas o producirse un accidente ou outro tipo de emerxencia médica. |
A17 |
Comprender as ordes e facerse entender en relación coas tarefas de a bordo. |
A18 |
Contribuír a que as relacións humanas a bordo do buque sexan boas. |
A31 |
Observar prácticas de seguridade no traballo. |
A35 |
Supervivencia no mar en caso de abandono do buque. |
A36 |
Tomar precaucións para previr a contaminación do medio mariño. |
A37 |
Utilizar os dispositivos de localización incluídos os aparellos de comunicación e sinalización e as sinais pirotécnicas. |
A43 |
Manexar correctamente a información provinte da instrumentación e sintonizar controladores. |
A45 |
Localizar averías aislando, identificando e corrixindo sistematicamente fallos nun circuitos ou sistema dixital. |
A48 |
Regular e controlar sistemas e procesos, a nivel operativo. |
A52 |
Emprego do inglés escrito e falado a nivel operacional, aplicado a maquinaria, instalacións, servizos e mantemento do buque que permita ao oficial utilizar as publicacións en inglés sobre maquinaria naval e desempeñar as súas funcións ao respecto. |
A53 |
Operar, reparar, manter, reformar, optimizar a nivel operacional as instalacións industriais relacionadas coa enxeñaría marítima, coma motores alternativos de combustión interna e subsistemas; turbinas de vapor, caldeiras e subsistemas asociados; ciclos combinados; propulsión eléctrica e propulsión con turbinas de gas. |
A54 |
Operar, manter, seleccionar, e reparar os equipos eléctricos, electrónicos, e de regulación e control do buque. |
A55 |
Operar, reparar, substituír e optimizar a nivel operacional as instalacións auxiliares do buque, tales coma instalacións frigoríficas, sistemas de goberno, instalacións de aire acondicionado, plantas potabilizadoras, separadores de sentinas, grupos electróxenos, etc. |
A58 |
Diagnose e supervisión de tódolos equipos que compoñen a planta propulsora dun buque utilizando as ferramentas adecuadas. |
B1 |
Aprender a aprender. |
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
B3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
B4 |
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
B5 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B6 |
Traballar de forma colaborativa. |
B7 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B8 |
Aprender en contornos de teleformación. |
B9 |
Capacidade para interpretar, seleccionar e valorar conceptos adquiridos en outras disciplinas do ámbito marítimo, mediante fundamentos físico-matemáticos. |
B10 |
Versatilidade. |
B11 |
Capacidade de adaptación a novas situacións. |
B12 |
Uso das novas tecnoloxías TIC, e de Internet como medio de comunicación e como fonte de información. |
B13 |
Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica. |
B14 |
Capacidade de análise e síntese. |
B15 |
Capacidade para acadar e aplicar coñecementos. |
B16 |
Organizar, planificar e resolver problemas. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |