Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A8 |
Capacidade para prognosticar as condicións meteorolóxicas e oceanográficas. |
A9 |
Capacidade para analizar as medidas que procede adoptar en caso de emerxencia da navegación. |
A17 |
Capacidade para manter a seguridade e protección do buque, da tripulación e os pasaxeiros, así como o bo estado de funcionamento dos sistemas de salvamento, de loita contra incendios e demais sistemas de seguridade. |
B2 |
Capacidade para resolver problemas de forma efectiva. |
B5 |
Capacidade para traballar de forma efectiva nunha contorna de traballo. |
B6 |
Capacidade de adaptación a novas situacións. |
B7 |
Capacidade para uso das novas tecnoloxías TIC e de internet como medio de comunicación e como fonte de información. |
B8 |
Capacidade para comunicar por escrito e oralmente os coñecementos precedentes da linguaxe e síntese. |
B9 |
Capacidade de análise e síntese. |
B10 |
Capacidade para adquirir e aplicar coñecementos. |
B11 |
Capacidade para organizar, planificar e resolver problemas relativos ao departamento de navegación |
B12 |
CB6 -Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser originais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
B13 |
CB7-Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplas (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
B14 |
CB8-Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partires dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
B15 |
CB9-Que os estudantes saiban comunicar as suas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sin ambigüidades |
C2 |
Capacidade para dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita nun idioma estranxeiro |
C3 |
Capacidade para utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida |
C4 |
Capacidade para desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común |
C6 |
Capacidade para valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C8 |
Capacidade para valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade |
C9 |
C9-Capacidade para posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
C10 |
C10-Capacidade para aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
C11 |
C11-Capacidade para integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
|
AJ8 AJ9 AJ17
|
BC2 BC5 BC6 BC7 BC8 BC9 BC10 BC11 BC12 BC13 BC14 BC15
|
CC2 CC3 CC4 CC6 CC8 CC9 CC10 CC11
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
1.- OCEAN WAVES |
1-1 INTRODUCIÓN: TYPES OF WAVES AND CHARACTERISTICS
1-2 WAVE LIFE CYCLE: FORMATION
1-3 WAVE LIFE CYCLE: SPREAD AND DISPERSION
1-4 WAVE MODELS
1-5 INTRODUCIÓN WEATHER ROUTING
|
3.- SEA ICES |
3-1 INTRODUCTION: ICE TYPES, ORIGIN AND MOVEMENT
3-2 ICE NAMES, ICE CODES AND ICE CHARTS
3-3 VESSEL FREEZING
|
3.- CICLÓNS TROPICAIS |
3-1 CICLOXÉNESE TROPICAL
3-2 MONITOREO DOS CICLONS TROPICAIS
3-3 APLICACIÓNS PRÁCTICAS
3-4 INTERPRETACIÓN DE BOLETÍNS: REGRA 123, SECTOR DE PERIGO
3-5 REQUIRIMENTOS SEGUNDO SOLAS |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A8 A9 A17 B2 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 C2 C3 C4 C6 C8 C9 C10 C11 |
3 |
0 |
3 |
ICT practicals |
A8 A9 A17 B2 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 C2 C3 C4 C6 C8 C9 C10 C11 |
20 |
0 |
20 |
Student portfolio |
A8 B2 B5 B9 B10 C6 |
5 |
5 |
10 |
Multiple-choice questions |
A8 A9 B2 B5 B8 B9 B10 |
8 |
4 |
12 |
Collaborative learning |
A9 B2 B5 B6 |
20 |
0 |
20 |
|
Personalized attention |
|
10 |
0 |
10 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
AA KEYNOTE SPEACH WILL BE DELIVERED AT THE BEGINNING OF EACH SUBJECT |
ICT practicals |
ICT PRACTICAL WILL BE DELIVERED USING PC AT THE CLASSROOM. WE SHALL USE SOME COUSE MODULES FROM METED EUROPEAN EDUCATIONAL CONSORTIUM
|
Student portfolio |
THE STUDENT PORTFOLIO SHOULD REVIEW THE WORK THAT HAS BEEN DONE EVERY CLASSDAY |
Multiple-choice questions |
MULTIPLE CHOICE QUESTIONARY SHOULD BE FILLED OUT AT THE END OF EACH SUBJECT. |
Collaborative learning |
PART OF THE WORK WILL BE DEVELOPED IN SMALL GROUPS. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Collaborative learning |
Guest lecture / keynote speech |
ICT practicals |
Student portfolio |
Multiple-choice questions |
|
Description |
PERSOLALIZED ATTENTION WILL BE CONSIDERED FOR EACH OF THE METHODOLOGIES.
|
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Collaborative learning |
A9 B2 B5 B6 |
A part of the subject contents will be developent in small working groups. The personal work will be assessed by an interview.
Assessed competencies: A8, A9, B2, B6, B7, B10, B14, C6, C8 |
15 |
ICT practicals |
A8 A9 A17 B2 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 C2 C3 C4 C6 C8 C9 C10 C11 |
As a general rule ICT practicals will be developed in the classroom. Only for those students that could not attend all the lesson, it will be possible to do the practicals at home, using a PC. In such case, passing a quiz or an interview will be compulsory.
Assessed competencies: A8, B2, B7, B10,C6 y C8 |
20 |
Student portfolio |
A8 B2 B5 B9 B10 C6 |
The student personal potfolio will be assessed.
Assessed competencies: A8, A9, B2, B9, B10, B14, C6 |
10 |
Multiple-choice questions |
A8 A9 B2 B5 B8 B9 B10 |
A Multiple-choice questionary will have an importa weight in the final assessment.
Assessed competencies: A8, A9, A17, B2, B6, B10, B14 |
55 |
|
Assessment comments |
A avaliación terá en conta o traballo do alumno e o nivel de aproveitamento alcanzado, segundo a seguinte ponderación: - Realización de prácticas a través de TIC: 15% - Probas de resposta múltiple: 50% - Portafolios do alumno: 20% - Aprendizaxe colaboradora: 15%
|
Sources of information |
Basic
|
|
PRINCIPAL SOURCE OF INFORMATION: https://www.meted.ucar.edu/ ADDTIONAL SOURCES: - The Open University course team, "Waves,Tides and shallow water processes". - Meteorology for Mariners. Editado pola Met Office británica (en biblioteca). - Teoría da predicción meteorológica. Mariano Medina. Inst. Nac. De Meteoroloxía. - Principlesof Ocean Physics. Apel,J. R. -Atmosphereand Ocean: our fluíde enviroments. Harvey, J.G. - DescriptivePhysical Oceanography. Pickard, G.L. e Emery, W.J. - The Mariners handbok. Hydrographic Department of the USA. Meteoroloxía e Oceanografía. Fisure Lanza. Colección Itsaso n.º 29. Publicacións do Gov. Vasco. 2006. |
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|