Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A10 |
Redactar e interpretar documentación técnica e publicacións náuticas. |
A11 |
Empregar o inglés, falado e escrito, aplicado á navegación e ao negocio marítimo. |
A19 |
Utilizar as frases normalizadas da OMI para as comunicacións marítimas, e emprego do inglés falado e escrito. |
B1 |
Aprender a aprender. |
B4 |
Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo. |
B5 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B6 |
Traballar de forma colaboradora. |
B8 |
Aprender en ámbitos de teleformación. |
B12 |
Uso das novas tecnoloxías TIC, e de Internet como medio de comunicación e como fonte de información. |
B18 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
B19 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C12 |
Que os estudantes saiban comunicar as suas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sin ambigüidades |
C13 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Recibir e transmitir informacions profesionais en inglés técnico marítimo |
A10
|
B5 B6
|
C2
|
Realizar eficazmente as comunicacións nun entorno profesional internacional |
A11 A19
|
B4
|
|
Mellorar as capacidades linguísticas mediante o autoaprendizaxe e as TIC |
|
B1 B8 B12
|
C3
|
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
B18
|
|
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
B19
|
|
Que os estudantes saiban comunicar as suas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sin ambigüidades |
|
|
C12
|
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo. |
|
|
C13
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
UNIT 1: WORKING ON BOARD |
1.1: The shipping company. To apply for a job. Curriculum. Personal interview.
1.2. To go on board. Stages and requirements.
1.3. The harbour. Harbour activity. Harbour buildings and facilities. Non- commercial harbours.
|
UNIT 2: THE SHIP |
2.1: Merchant vessels: kinds and main characteristics
2.2. Other kind of vessels and main characteristics
|
UNIT 3: THE CREW |
The crew in a merchant ship: manning, duties and watchkeeping.
|
UNIT 4: SHIPHANDLING |
4.1: Shiphandling: anchoring, berthing, leaving berth and underway.
4.2. Shiphandling communications: engineroom orders, helm orders, manoeuvring fore and aft.
4.3. Pilot on board and tug assistance.
|
UNIT 5: BRIDGE WATCHKEEPING I
|
5.1: Navigation: pilotage, astronomical navigation, position and course.
5.2. Bridge description: navigational equipment. The chart room. The radio room.
|
UNIT 6: BRIDGE WATCHKEEPING II
|
6.1: The rules of the road (CollRegs)
6.2. Weather and tides
6.3. Buoyage
|
UNIT 7: ROUTINE COMMUNICATIONS
|
7.1: Routine on board communications.
7.2. Ship to shore routine communications.
7.2. Ship to ship routine communications
7.4. Communications equipment
|
UNIT 8: SAFETY ON BOARD |
8.1. Occupational hazards prevention
8.2. Maritime casualties: fire, sinking, collision, etc.
8.3. Abandoning ship, survival, search and rescue
8.4. Medical care
|
UNIT 9: EXTERNAL SAFETY COMMUNICATIONS |
9.1. Distress communications
9.2. Urgency communications
9.3. Safety communications
|
STANDARD MARINE COMMUNICATION PHRASES
|
1: Wheel and engine orders. Pilot on the bridge.
2: Handing over the watch, vessel traffic service, navigational and meteorological warnings
3: On board safety communications
4: External safety communications
|
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Collaborative learning |
A19 B4 B12 B18 C2 C3 |
12 |
24 |
36 |
Workbook |
A10 A11 B18 |
10 |
10 |
20 |
Simulation |
A11 A19 B4 B6 B8 B19 C2 C3 |
11 |
16.5 |
27.5 |
Problem solving |
A10 A11 A19 B1 B6 B18 B19 C2 C3 |
11 |
11 |
22 |
Supervised projects |
A10 A11 B5 B6 B8 B12 B18 C2 C3 C13 |
1 |
20 |
21 |
Speaking test |
A11 B4 B18 C2 C12 |
1 |
0 |
1 |
Objective test |
A10 A11 A19 B4 C2 |
2 |
0 |
2 |
Guest lecture / keynote speech |
A11 B1 B4 B5 B6 C2 C12 |
15 |
0 |
15 |
|
Personalized attention |
|
5.5 |
0 |
5.5 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Collaborative learning |
Assignments to do in an individual basis, in pairs or in small groups, on several subject topics. These assignments will be discussed in a roud table later. |
Workbook |
Special sessions around on board real documents and reports. Several activities to train writing skills and pronunciations will be developed. |
Simulation |
Training on several situational conversations related with on board duties, such as manoeuvring, watch relief, etc. |
Problem solving |
Activities to do at classroom and/or in a selflearning pattern, using ICTs. |
Supervised projects |
Writting and presentation of a technical article |
Speaking test |
Brief speaking test with the aim of assess the students' progession on speaking and listening skills. |
Objective test |
Theoretical exam on subject contents. |
Guest lecture / keynote speech |
Presentation classes on maritime - technical vocabulary, communication process, work on board particulars. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Problem solving |
Supervised projects |
Speaking test |
Collaborative learning |
|
Description |
To do problem solving and supervised projects and to prepare collaborative learning the professor's supervision and personalized attention is required.
Also the speaking test requires individual attention. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Problem solving |
A10 A11 A19 B1 B6 B18 B19 C2 C3 |
Tanto para a evaluación continua como para optar a un exame final único, é necesario realizar o 80% dos traballos propostos neste apartado. |
5 |
Supervised projects |
A10 A11 B5 B6 B8 B12 B18 C2 C3 C13 |
Tanto para a evaluación continua como para optar a un exame final único, é necesario realizar o 80% dos traballos propostos neste apartado. |
5 |
Speaking test |
A11 B4 B18 C2 C12 |
Consitirá nunha proba oral individual
Evaluación continua: será necesaria a asistencia cando menos ao 80% das clases maxistraies, e a realización do 80% das prácticas a través das TIC, así como a realización de a lo menos o 80% dos trabajos propostos (aprendizaxe colaborativa, solución de problemas e trabajlls tutelados)
Evaluación final única: será necesaria a realización do 100% das prácticas a través das TIC, así como a realización do 100% dos traballos propostos (aprendizaxe colaborativa, solución de problemas e traballos tutelados). |
10 |
Objective test |
A10 A11 A19 B4 C2 |
Evaluación continua: será necesaria a asistencia cando menos ao 80% das clases maxistraies, e a realización do 80% das prácticas a través das TIC, así como a realización de a lo menos o 80% dos trabajos propostos (aprendizaxe colaborativa, solución de problemas e trabajlls tutelados)
Evaluación final única: será necesaria a realización do 100% das prácticas a través das TIC, así como a realización do 100% dos traballos propostos (aprendizaxe colaborativa, solución de problemas e traballos tutelados)
En calqueira caso a superación da proba obxetiva queda suxieta a obtención dun mínimo de 20 puntos nos denominados conceptos clave.
|
75 |
Collaborative learning |
A19 B4 B12 B18 C2 C3 |
Tanto para a evaluación continua como para optar a un exame final único, é necesario realizar o 80% dos traballos propostos neste apartado. |
5 |
|
Assessment comments |
Os criterios de avaliación contemplados nos cadros A-II/1, A-II/2, A-III/1 y A-III/2 do Código STCW e as súas enmendas relacionados con esta materia teranse en conta a hora de deseñar e realizar a evaluación.
|
Sources of information |
Basic
|
TN Blakey (2001). English for maritime studies. China: Longman
Varios (2006). MarEng web-based maritime english learning tool.
Nisbet, Kutz y Logie (1997). Marlins English for Seafarers 1 y 2. UK: Marlins
Murrel, Nagliati y Canestri (2010). Safe sailing.
Varios (2009). Secma Tool.
Van Kluijven (2003). The international maritime language programme. Netherlands: Alk &Heijnen |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|