Identifying Data 2016/17
Subject (*) Inglés Técnico Marítimo Code 631G02551
Study programme
Grao en Tecnoloxías Mariñas
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 1st four-month period
Fourth Optativa 6
Language
English
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Ciencias da Navegación e da Terra
Coordinador
Río Romero, Joaquin Del
E-mail
joaquin.del.rio@udc.es
Lecturers
Río Romero, Joaquin Del
E-mail
joaquin.del.rio@udc.es
Web
General description

Study programme competencies
Code Study programme competences / results
A1 CE1 - Capacidade para a realización de inspeccións, medicións, valoracións, taxacións, peritacións, estudos, informes, planos de labores e certificacións nas instalacións do ámbito da súa especialidade.
A18 CE18 - Redacción e interpretación de documentación técnica.
A25 CE21 - Comprender as ordes e facerse entender en relación coas tarefas da bordo.
A35 CE27 - Emprego do inglés escrito e falado.
B1 CT1 - Capacidad para gestionar los propios conocimientos y utilizar de forma eficiente técnicas de trabajo intelectual
B3 CT3 - Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo.
B6 CT6 - Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional.
B10 CT10 - Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica.
B11 CT11 - Capacidade para resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade, razoamento crítico e de comunicar e transmitir coñecementos habilidades e destrezas.
C1 C1 - Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C2 C2 - Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C3 C3 - Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 C4 - Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C7 C7 - Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 C8 - Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.
C9 CB1 - Demostrar que posúen e comprenden coñecementos na área de estudo que parte da base da educación secundaria xeneral, e que inclúe coñecementos procedentes da vanguardia do seu campo de estudo
C10 CB2 - Aplicar os coñecementos no seu traballo ou vocación dunha forma profesional e poseer competencias demostrables por medio da elaboración e defensa de argumentos e resolución de problemas dentro da área dos seus estudos
C11 CB3 - Ter a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes para emitir xuicios que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética
C12 CB4 - Poder transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado.
C13 CB5 - Ter desenvolvido aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores con un alto grao de autonomía.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences / results
A1
A18
A25
A35
B1
B3
B6
B10
B11
C1
C2
C3
C4
C7
C8
C9
C10
C11
C12
C13

Contents
Topic Sub-topic
1.- UNIT 1: WORKING ON BOARD 1. The shipping company. To apply for a job. Curriculum. Personal interview.
2. To go on board. Stages and requirements.
3. The harbour. Harbour activity. Harbour buildings and facilities.
UNIT 2: THE SHIP 2.1: Merchant vessels: kinds and main characteristics
2.2. Shiphandling
2.3. Standard engine orders
UNIT 3: THE CREW 3.1: The crew in a merchant ship: manning, duties and watchkeeping.
UNIT 4: THE ENGINE ROOM WATCHKEEPING 4.1. The engineroom layout.
4.2. Engine room tools and equipment
UNIT 5: THE ENGINE ROOM WATCHKEEPING II 5.1. Steam boilers
5.2. Steam turbines
5.3. Marine diesel engines
5.4. The fuel system
5.5. Lubrication
5.6. Cooling the engine
5.7. Auxiliary engines
UNIT 6: THE ENGINE ROOM WATCHKEEPING III 6.1. Maintenance
6.2. Engine breakdown
6.3. Changing over the watch
UNIT 7: SHIPBOARD ELECTRICITY AND ELECTRONICS 7.1. Current, voltage and resistance
7.2. Electrical suply
7.3. Circuits and components
UNIT 8: SAFETY ON BOARD 8.1. Occupational hazards prevention
8.2. Maritime casualties: fire, sinking, collision, etc.
8.3. Abandoning ship, survival, search and rescue
8.4. Medical care
UNIT 9: INSPECTION AND CORRESPONDENCE 9.1. Writing and interpretation of technical reports
9.2. Interpretation of technical manuals and documents

Planning
Methodologies / tests Competencies / Results Teaching hours (in-person & virtual) Student’s personal work hours Total hours
Supervised projects A1 A25 A35 B1 B6 B10 C1 C2 C3 C4 C8 C9 C10 C11 C12 C13 7 70 77
Objective test B11 C7 2 10 12
Guest lecture / keynote speech A25 A35 B3 C3 C7 23 23 46
Simulation A18 B3 5 0 5
 
Personalized attention 10 0 10
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Supervised projects Redacción e exposición dun artículo técnico.
Objective test Os alumnos que asistan cando menos ao 80% das clases presenciais e realicen cando menos o 80% dos traballos requeridos poderán ser avaliados de forma continua
Os alumnos que non cumplan o requisito de asistencia mínima do 80% serán requeridos para a realización dun exame presencial sobre os contidos da asignatura
Guest lecture / keynote speech Clases expositivas sobre a terminoloxía propia da sala de máquinas e o traballo realizado na mesma
Interpretación de informes, manuales e documentación técnica.
Simulation Pautas para a realización de traballos técnicos. Búsqueda de bibliografía, estructuración, desenrolo, preparación e relización de exposicións orais.
Pautas para a redacciónde informes técnicos.

Personalized attention
Methodologies
Simulation
Objective test
Guest lecture / keynote speech
Description
A realización das tarefas propostas polo profesor fuera da aula e a preparación para as tarefas a realizar na aula requerirán da supervisión e guia personalizada por parte do profesor.

Assessment
Methodologies Competencies / Results Description Qualification
Simulation A18 B3 Asistencia e aproveitamento da simulacion propsta. 10
Supervised projects A1 A25 A35 B1 B6 B10 C1 C2 C3 C4 C8 C9 C10 C11 C12 C13 Realización e exposición dun traballo proposto polo profesor. 50
Objective test B11 C7 Os alumnos que cumplan os objetivos anteriores poderán optar pola realización dunha proba obxectiva complementaria. 20
Guest lecture / keynote speech A25 A35 B3 C3 C7 A asistencia as clases maxistrais e realización de tarefas propostas e un dos pilares de esta asignatura. 20
 
Assessment comments

Aqueles alumnos que non participen da evaluación continua da
materia o longo do curso (asistencia o 80% de clases
maxistrais) realizarán unha proba final de carácter global. Para presentarse a
esta proba e obrigatoria a entrega do  traballo
tutelado.


Sources of information
Basic

Fabe, Dusan (1998). English formarine engineers. portoroz

https://guiadocente.udc.es/docencia/guia_docent/images/square.gif

Blakey, Tn (2001). English for maritime studies. Longman

https://guiadocente.udc.es/docencia/guia_docent/images/square.gif

OMI (2000). Model course 3.17 Maritime English. OMI

https://guiadocente.udc.es/docencia/guia_docent/images/square.gif

Logie, Vivers, Nisbet (1998). Marlins 1 English for seafarers. Marlins

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.