Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
CE5. Ser capaz de utilizar eficientemente os recursos tecnolóxicos na comprensión e investigación da discapacidade e a dependencia? |
AI1
|
|
|
Ser capaz de identificar las variables más relevantes en el contorno familiar de la persona con discapacidad.
Capacidad para la implementación de diferentes técnicas y estrategias de mejora de la relación familiar de las personas con discapacidad.
Conocimiento del papel de los cuidados profesionales y familiares en la atención de las personas en situación de dependencia.
Dominio de los instrumentos y pautas de intervención en la familia de las personas con discapacidad. |
|
|
CI7
|
CE3. Ser capaz de integrar e actuar respecto aos conceptos e principios éticos e xurídicos básicos referidos á discapacidade e a dependencia |
AI1
|
|
|
CEIP7. Ser capaz de integrar coñecementos avanzados no campo das relacións de familia ante situacións de discapacidade e dependencia. |
AI1
|
|
|
CG2 Identificar, avaliar e resolver os problemas derivados da presenza de discapacidade e dependencia |
|
BI7 BI8 BI9 BI10
|
|
CG3 Capacidade para a toma de decisións na resolución de problemas. |
|
BI8
|
CI1
|
CG4 Ser capaz de intervir na problemática derivada da discapacidade e da dependencia |
|
BI9
|
|
CG5 Capacidade para integrar coñecementos científicos de carácter avanzado ligados ao ámbito da discapacidade e a dependencia |
AI22
|
|
|
CT6. Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas aos que deben enfrontarse |
|
|
CI6
|
Ser capaz de identificar las variables más relevantes en el contorno familiar de la persona con discapacidad.
Capacidad para la implementación de diferentes técnicas y estrategias de mejora de la relación familiar de las personas con discapacidad.
Conocimiento del papel de los cuidados profesionales y familiares en la atención de las personas en situación de dependencia.
Dominio de los instrumentos y pautas de intervención en la familia de las personas con discapacidad. |
|
|
CI7
|
CE1. Ser capaz de integrar o fenómeno da discapacidade e a dependencia dentro da construción social do proceso saúde-enfermidade |
AI1
|
|
|
CEIP8. Capacidade para deseñar e executar proxectos de investigación no ámbito da intervención psicolóxica nas relacións de familia ante situacións de discapacidade e dependencia. |
AI1
|
|
|
CB6. Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
|
BI1 BI2 BI7 BI8 BI9 BI10
|
|
CB7. Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en ámbitos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
|
BI2
|
|
CT1. Ser capaz de relacionarse de forma eficiente con e dentro do equipo multidisciplinar, intradisciplinar e transdisciplinar. |
|
|
CI1
|
CT2. Coñecer os recursos sociosanitarios e aprender a utilizalos para elaborar programas de intervención no ámbito da discapacidade e a dependencia |
|
|
CI2
|
CT7. Ser capaz de valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade? |
|
|
CI6 CI7
|
|
AI23
|
|
|