Identifying Data 2016/17
Subject (*) Avaliación do ensino-aprendizaxe da lingua estranxeira Code 652609924
Study programme
7 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Linguas Extranxeiras
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree Yearly
First Obligatoria 3
Language
English
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Didácticas Específicas
Coordinador
Lasa Álvarez, María Begoña
E-mail
b.lasa@udc.es
Lecturers
Lasa Álvarez, María Begoña
E-mail
b.lasa@udc.es
Web
General description Estudo da teoría e a posta en práctica da avaliación en lingua estranxeira nos niveis do ensino secundario, formación profesional e escolas oficiais de idioma.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A24 (CE-E10)Coñecer estratexias e procedementos de avaliación e entender a avaliación como un procedemento de regulación da aprendizaxe e estímulo ao esforzo.
A27 (CE-E13)Identificar os problemas relativos ao ensino e a aprendizaxe das materias da especialización e expor alternativas e solucións.
C2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Analizar críticamente propuestas y estudios en torno a la evaluación. AJ24
AJ27
CC4
CC6
Coñecer as diferentes teorías, modelos e recursos para a avaliación, así como as propostas de avaliación do Marco Común Europeo de Referencia para as Linguas no seu capítulo 9 e o uso de PEL como ferramenta de avaliación. AJ24
CC2
CC6
CC7
Diseñar propuestas de evaluación en el área de lengua extranjera AJ24
AJ27
CC6
Exponer oralmente los resultados del análisis documental y el diseño de propuestas de evaluación en el área de lengua extranjera. AJ24
AJ27
CC2
CC4
CC6
CC7
Exponer por escrito reflexiones sobre los diferentes modelos, estrategias y recursos de evaluación. AJ24
AJ27
CC6

Contents
Topic Sub-topic
1.-A Avaliación
2.-Modelos de avaliación.
3.-Estratexias de avaliación
4.Criterios de avaliación e estándares de aprendizaxe.
5. Marco Común Europeo e Portafolio de Linguas como guía e ferrmenta de avaliación
6.-Autoavaliación e 'autonomous learning'
7.-Avaliación por competencias na lingua estranxeira. A competencia lingüística e a competencia comunicativa en lingua estranxeira. Deseño de actividades e tarefas.
8.-Outros procedimentos de avaliación da lingua estranxeira.Deseño de actividades. One-minute paper,,role play, tests, xeración de tests por hot potatoes, avaliación por proxectos.
9. A integración das TICs no proceso de avaliación.

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech A24 C4 C6 C7 12 19 31
Oral presentation A27 C2 4 2 6
Workbook A24 C2 C4 C7 0 7 7
Collaborative learning A24 A27 C4 C6 4 25 29
Multiple-choice questions A27 C2 1 0 1
 
Personalized attention 1 0 1
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech Exposición por parte do profesor dos contidos teóricos do libro e de actividades de avaliación de exemplo para os alumnos.
Oral presentation Prueba oral, individual ou grupal (3 alumnos por grupo, máximo), que forma parte da avaliación final da materia. Deberá ser en inglés e ter o apoio dun sistema de exposición en pantalla, por exemplo, Powerpoint, ou as presentacións de prezi.com
Workbook Lecturas diversas, obrigatorios ou voluntarias (indicarase no seu momento) que deben ou poden facer os alumnos fóra da aula.
Collaborative learning Traballo grupal na aula ou fóra dela. Tamén, no entorno virtual.
Multiple-choice questions Proba obxectiva sobre os contidos da materia. Forma parte da avaliación final.

Personalized attention
Methodologies
Collaborative learning
Description
O profesor atenderá persoalmente, e tamén por correo electónico, as dúbidas que os alumnos podan ter. Asemade, dirixirá dun xeito persoal as prácticas coas novas tecnoloxías de comunicación e información, no contexto da construcción de probas de avaliación para a lingua estranxeira. Igualmente, deberá exercer atención personalizada no traballo grupal na aula e no estudo documental o de casos concretos relativos a avaliación que integran o programa.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Oral presentation A27 C2 Presentación oral dun tema relativo a avaliación (actividades ou tarefas de avaliación, teorías, investigación, aspectos prácticos, simulacións, deseño de actividades...). 30
Multiple-choice questions A27 C2 Preguntas concretas sobre os contidos explicados nas clases maxistrais. 40
Collaborative learning A24 A27 C4 C6 Conjunto de procedimientos de enseñanza-aprendizaje guiados de forma presencial y/o apoyados con tecnologías de la información y las comunicaciones, que se basan en la organización de la clase en pequeños grupos en los que el alumnado trabaja conjuntamente en la resolución de tareas asignadas por el profesorado para optimizar su propio aprendizaje y el de los otros miembros del grupo.
30
 
Assessment comments

No caso de facer a presentación oral dun xeito individualizado, as porcentaxes cambiarían: Presentación 50, Proba obxectiva 30, Proba mixta 20.


Sources of information
Basic PÉREZ TORRES, I (2006). Diseño de Webquests para la enseñanza/aprendizaje del inglés como lengua extranjera:. Tesis. Granada: Editorial
ALDERSON, J.C. & BERETTA, A. (1992). Evaluating Second Language Education. Cambridge: CUP
Richards, Jack C & Rodgers, Theodore S. (2014). Approaches and Methods in Language Teaching. 3rd edition. Cambridge: CUP
Giné Freixes, Núria y Parcerisa, Artur (2000). Evaluación en la educación secundaria. Elementos para la reflexión y recursos para la práctica. Barcelona: Graò
MARTIN GIMENO, S (1961). La Enseñanza del Inglés en España. Madrid: Ediciones Gredos
LONG, Michael & Jack C. Richards (2000). Methodology in TESOL. Boston: H&H
EURYDICE (2009). Organización del sistema educativo español. Bruselas Unión Europea
LEE MCKAY, S., (1992). Teaching English Overseas: An Introduction. Oxford: OUP

Complementary

Páxinas web de utilidade

http://bbc.learner.com

http://teachingenglish.org.uk

http://dictionary.cambridge.org/activity.htm

http://www.yourdictionary.com


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus
Deseño curricular e didáctica da lingua estranxeira/652609921

Other comments

É recomendable ter un nivel alto de coñecemento de inglés.

As probas da materia faranse en lingua inglesa.



(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.