Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A2 |
Marco normativo regulador da Seguridade Social e da protección social complementaria. |
A3 |
Saúde laboral e prevención de riscos laborais. |
A7 |
Auditoría Sociolaboral. |
A13 |
Transmitir e comunicarse por escrito e oralmente usando a terminoloxía e as técnicas adecuadas. |
A14 |
Seleccionar e xestionar información e documentación laboral. |
A15 |
Dirixir grupos de persoas. |
A16 |
Asesorar e/ou xestionar en materia de emprego e contratación laboral. |
A17 |
Asesoramento e xestión en materia de Seguridade Social, Asistencia Social e protección social complementaria. |
A27 |
Asesoramento a organizacións sindicais e empresariais, e aos seus afiliados. |
A30 |
Representación técnica no ámbito administrativo e procesual e defensa ante os tribunais. |
A31 |
Aplicar os coñecementos á práctica. |
B1 |
Resolución de problemas. |
B2 |
Capacidade de análise e síntese. |
B3 |
Capacidade de organización e planificación. |
B4 |
Capacidade de xestión da información. |
B5 |
Toma de decisións. |
B6 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B7 |
Habilidades nas relacións interpersoais. |
B9 |
Traballo en equipos. |
B10 |
Recoñecemento á diversidade e á multiculturalidade. |
B11 |
Traballo en ámbitos internacionais. |
B12 |
Motivación para a calidade. |
B13 |
Adaptación a novas situacións. |
B14 |
Aprendizaxe autónomo. |
B15 |
Creatividade. |
B16 |
Liderado. |
B17 |
Sensibilidade cara a temas medioambientais. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Definir modelos de proteccion social existentes. Coñecer las Normas generales del sistema de la Seguridad Social y lPrincipios y fines de la Seguridad Social. |
A2
|
|
|
salud laboral e prevención de riscos laborais |
A3
|
|
|
auditoria sociolaboral |
A7
|
|
|
|
A13
|
|
|
SEleccionar y gestionar información y documentacion laboral |
A14
|
|
|
|
A15
|
|
|
|
A16
|
|
|
|
A17
|
|
|
|
A27
|
|
|
|
A30
|
|
|
|
A31
|
|
|
|
|
|
C1
|
|
|
|
C2
|
|
|
|
C3
|
|
|
|
C4
|
|
|
|
C5
|
|
|
B1
|
|
|
|
B2
|
|
|
|
B3
|
|
|
|
B4
|
|
|
|
B5
|
|
|
|
B6
|
|
|
|
B7
|
|
|
|
B9
|
|
|
|
B10
|
|
|
|
B11
|
|
|
|
B12
|
|
|
|
B13
|
|
|
|
B14 B15
|
|
|
|
B16
|
|
|
|
B17
|
|
|
|
|
C6
|
|
|
|
C7
|
|
|
|
C8
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Unit 1. Historical evolution and Spanish Social Security model. |
1.1 Historical Evolution of Social Protection techniques.
1.2 Background and appearance of the Spanish Social Security system
1.3.- The constitutional model of Social Security
1.4. Sources Social Security System
1.5.- The distribution of powers between the State and the Autonomous Communities |
Unit 2. Management and competencies of the Social Security System. |
2.1.- Organización Administrativa: entidades gestoras y servicios comunes.
2.2.- Colaboración en la gestión: las mutuas de accidentes de trabajo y la colaboración en las empresas. |
Unit 3. The scope and structure of the Social Security. Acts of framing.
|
3.1 Scope
3.1.1 Inclusions and Exclusions: nationality and residence.
3.2 The structure
3.2.1. Contributory, non-contributory and complementary
3.2.2 Tax: General Regime and Special Regimes. A special case: the worker members of capitalist corporations.
3.3. Legal regime of acts of framing
3.3.1 Registration of companies.
3.3.2 Membership, additions, deletions and changes in employee data |
Unit 4. Economic system. The trading and collecting Social Security. |
4.1 Funding for the Spanish Social Security: current system and proposed alternatives.
Quote 4.2; subjects obliged and responsible.
4.3 Dynamics of the obligation to contribute: the contribution bases, rates and fees.
4.4.- rules on the collection. |
Unit 5. General rules of the protective action |
5.1 Specific analysis of common and professional contingencies: the work accident and occupational disease in the general scheme.
5.2 Benefits: concept, types and characteristics. |
Unit 6. Legal liability of subjects |
6.1 The responsibility for business performance.
6.2 Offences and Penalties. |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A2 A13 A14 A17 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
22 |
45 |
67 |
Seminar |
A15 A16 A27 A31 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 B12 B14 B15 B16 B17 |
22 |
42 |
64 |
Field trip |
A30 B13 |
3 |
0 |
3 |
Objective test |
A2 A3 A7 A31 B1 C1 C2 |
3 |
12 |
15 |
|
Personalized attention |
|
1 |
0 |
1 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
A clase maxistral é tamén coñecida como “conferencia”, “método expositivo” ou “lección maxistral”. Esta última modalidade sóese reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia. |
Seminar |
Parte práctica dos contidos expostos a todo o grupo na sesión magistral, con apoio fundamental no uso de Internet. É unha clase tipo "seminario" por cada clase tipo "sesión maxistral". O grupo divídese en dous. |
Field trip |
Esta prevista unha visita as entidades xestoras da Seguridade Social para o seu mellor coñecemento. |
Objective test |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. Constitúe un instrumento de medida, elaborado rigorosamente, que permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. É de aplicación tanto para a avaliación diagnóstica, formativa como sumativa.
A Proba obxectiva pode combinar distintos tipos de preguntas: preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. Tamén se pode construír con un só tipo dalgunha destas preguntas.
A proba obxectiva consistirá nun exame tipo test de resposta múltiple, varias preguntas teóricas e a resolución de un ou varios casos prácticos propostos polo profesor. O test a as preguntas teóricas poden ser escritas ou orais.
|
Personalized attention |
Methodologies
|
Guest lecture / keynote speech |
Seminar |
|
Description |
The course involves a systematic and inclusive learning acumulativ theoretical and practical, requiring overall exposure, and the gradual assimilation of concepts presented in the keynote session with discussion of such knowledge assimilation, casuistry and solve real cases, by fixing the reinforcement work schemes, acquiring skills effectively. Not enough fixing theoretical concepts and perspective required to check their efficiency and autoacreditar solving real cases. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Guest lecture / keynote speech |
A2 A13 A14 A17 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
Valoración obxectiva da asistencia e participación activa dos alumnos nas sesións a través de diferentes ferramentas propostas polo profesor Será necesario superar a proba obxectiva (alomenos obter una puntuación dun 5 sobre 10) para poder sumar esta puntuación. |
10 |
Seminar |
A15 A16 A27 A31 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 B12 B14 B15 B16 B17 |
Resolución dos diferentes casos prácticos propostos polo docente nas sesións e desenvolvemento dun informe sobre os mesmo. Será necesario superar a proba obxectiva (alomenos obter una puntuación dun 5 sobre 10) para poder sumar esta puntuación. |
30 |
Objective test |
A2 A3 A7 A31 B1 C1 C2 |
Proba escrita sobre o temario da asignatura que valorará unha parte teórica e outra de resolución de supostos prácticos. |
60 |
|
Assessment comments |
It was essential to obtain 50% of the corresponding qualification to each of the sections to evaluate different methodologies to obtain the final average grade to join. Esigido not get the minimum in any of the methodologies, the student does not exceed the matter. In this case, the assessment will consist suspended in the ordinary call and be examined again in the opportunity of Jullo where the assessment methodology will be a single objective test worth 100% of the qualification, versando both on theoretical and practical content of program. Alternatively, students who can not do a normal pursuit of the subject, may choose to examine 100% of their qualifications through a final objective test. Of not getting 50% of the total grade in the test, the evaluation will consist suspended in the ordinary call and be examined again in July the opportunity, where the assessment methodology will be a single objective test worth 100% of the qualification versando both on theoretical and practical content program do. All students shall show visibly in his record of student if they choose Continuous assessment or final exam. Of non expressly stated, or non deliver the ad in fifteen days after the start of the academic year, it means opting for the final exam. The choice is final and irreversible for the call in progress. Curricular adaptations for students with disabilities or special educational needs will be patterned by the Commission of teaching center on the report of PAT
|
Sources of information |
Basic
|
MARIA ANTONIA PÉREZ ALONSO (2015). CUESTIONES PRÁCTICAS EN DERECHO DE LA SEGURIDAD SOCIAL. PRESTACIONES. TIRANT LO BLANCH
JOSE FRANCISCO BLASCO LAHOZ (6ª EDICION 2014). CURSO DE SEGURIDAD SOCIAL . TIRANT LO BLANCH
MARTINEZ GIRÓN, J.;ARUFE VARELA, A.;CARRIL VÁZQUEZ, X.M. (última edición). Derecho de la Seguridad Social. Coruña. Netbiblo
REMEDIOS ROQUETA BUJ (3º EDICION 2014). DERECHO DE LA SEGURIDAD SOCIAL. TIRANT LO BLANCH
REMEDIOS ROQUETA BUJ (3º EDICION 2014). DERECHO DE LA SEGURIDAD SOCIAL. TIRANT LO BLANCH
ALONSO OLEA, M; TORTUERO PLAZA J.L. (ultima edicion). Instituciones de la Seguridad Social. Madrid. Civitas
ALARCON CARACUEL, M.R. (última edición). La Seguridad Social en España. Madrid Aranzadi
VIDA, J,: MONEREO, J.L.; MOLINA, C.;QUESADA R. (ultima edición). Manual de Seguridad Social. MAdrid. Tecnos. Darerra Edición.
MINISTERIO DE EMPLEO Y SEGURIDAD SOCIAL (). SEGURIDAD SOCIAL . WWW.SEG-SOCIAL.ES
MARIA ANTONIA PÉREZ ALONSO (2013 2º EDICION). VADEMÉCUM DE DERECHO DE LA SEGURIDAD SOCIAL . TIRANT LO BLANC |
É moi importante dispoñer da lexislación actualizada de Seguridade Social que se pode atopar na web da Seguridade Social ou nun código que ofrece as actualizacións durane todo o curso na súa páxina web (Civitas, Aranzai, Tecnos, Tirant lo Blanch, Colex, calquera delas é válida).
Non obstante o profesor da asignatura publicará en moodle diferentes recursos de información para a preparación da asignatura: diapositivas, indicacións bibliográficas complementarias, artículos doctrinais, lexislación e xurisprudencia.
|
Complementary
|
AA.VV. (2013). TODO SOCIAL. VALENCIA CISS |
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Teoría das Relacións Laborais/660G01010 | Dereito do Traballo I/660G01011 | Dereito do Traballo II/660G01012 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
Dereito Administrativo/660G01028 |
|
Subjects that continue the syllabus |
Dereito da Seguridade Social II/660G01022 | Dereito Laboral Comunitario e Institucións da Unión Europea/660G01035 | Procedemento Administrativo Laboral e Sancionador/660G01041 |
|
Other comments |
The Social Security legislation is very changeable, so the student should be aware of these changes and of course the subject assessment will be done according to current legislation at all times. |
|