Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
Comprender os principios do turismo: a súa dimensión espacial, social, cultural, política, laboral e económica. |
A6 |
Ter unha marcada orientación de servizo ao cliente. |
A13 |
Manexar técnicas de comunicación. |
A15 |
Traballar en inglés como lingua estranxeira. |
A16 |
Comunicarse de forma oral e escrita nunha segunda lingua estranxeira. |
A17 |
Comunicarse de forma oral e escrita nunha terceira lingua estranxeira. |
A24 |
Utilizar e analizar as tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) nos distintos ámbitos do sector turístico. |
A29 |
Traballar en medios socioculturais diferentes. |
A33 |
Creatividade. |
A35 |
Motivación por calidade. |
B1 |
Capacidade de análise e síntese. |
B2 |
Comunicación oral e escrita en lingua nativa. |
B3 |
Resolución de problemas. |
B4 |
Razoamento crítico. |
B5 |
Compromiso ético. |
B6 |
Aprendizaxe autónoma. |
B7 |
Adaptación a novas situacións. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Explicar procedementos a unha variedade de públicos a través de textos escritos e falados. |
A1 A6 A13 A15 A16 A17 A24 A29 A33 A35
|
B1 B3 B6 B7
|
C2 C3 C4 C5 C8
|
Redactar e discursar sobre medios de transporte, intinerarios e destinos turísticos a públicos diversos. |
A1 A6 A13 A15 A24 A29 A33 A35
|
B1 B3 B6 B7
|
C1 C2 C6 C7
|
Dominar cutro clases de verbos frasales - os separables, os inseparables, os verbos intransitivos e os verbos intransitivos. |
A15 A29 A35
|
B6
|
C2
|
Discernir as diferencias entre inglés británico e inglés americano e producir textos escritos e diálogos en inglés británico e inglés americano. |
A1 A15 A29 A33 A35
|
B1 B6 B7
|
C3
|
Dominar vocabulario relacionado có ámbito turístico. |
A1 A15 A29
|
B6 B7
|
C2 C7
|
Comunicarse por escrito e falado en distintos ámbitos profesionais relacionados có turismo. |
A1 A6 A13 A15 A29 A33 A35
|
B1 B2 B4 B5 B6 B7
|
C2 C3 C6 C7
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Travel by sea and river-cruises and ferries |
Cruise information (the cruise brochure, passive voice vs active voice, speaking vs writing)
Ticket information and itineraries (planning and explaining cruises, talking about future arrangements and travel arrangements, vocabulary: ships and cabins)
On-board information
|
Air Travel |
Announcements and procedures: airport procedures (departures, arrivals, flight crew, cabin crew , ground stewards etc), the grammar of procedures (sequence linkers, active vs passive voice, speaking vs. writing).
Flight attendants: job interviews, role plays.
Customs |
Tickets, reservations, and insurance. |
Facts and Figures: travel documents, calculating and quoting prices.
Bookings and reservations: Stages in booking a holiday.
When things go wrong: travel insurance, phrasal verbs and idiomatic expressions.
|
Phrasal Verbs |
Four major types will be studied: separable, inseparable, transitive and intransitive. |
Varieties of English |
American and British English: Differences will be explored along with dialogues and role plays. |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Seminar |
A1 A6 A13 A15 A16 A17 A24 A29 A33 A35 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
45 |
68 |
113 |
Mixed objective/subjective test |
A1 A6 A13 A15 A16 A17 A24 A29 A33 A35 B1 B3 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
4 |
20 |
24 |
Practical test: |
A1 A6 A13 A15 A16 A17 A29 A33 A35 B1 B5 B6 B7 C2 |
2 |
9 |
11 |
|
Personalized attention |
|
2 |
0 |
2 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Seminar |
Técnica de traballo en grupo que ten como finalidade o estudo intensivo dun tema. Caracterízase pola discusión, a participación, a elaboración de documentos e as conclusións ás que teñen que chegar todos os compoñentes do seminario.
|
Mixed objective/subjective test |
Proba que integra preguntas tipo de probas de ensaio e preguntas tipo de probas obxectivas.
En canto a preguntas de ensaio, recolle preguntas abertas de desenvolvemento. Ademais, en canto preguntas obxectivas, pode combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación.
|
Practical test: |
Proba na que se busca que o alumno desenvolva total ou parcialmente algunha práctica que previamente tivese feito durante as clases prácticas. A proba práctica pode incluír previamente a resolución dunha pregunta/problema que teña como resultado a aplicación práctica dunha determinada técnica ou práctica aprendida.
|
Personalized attention |
|
Description |
To be scheduled to respond to questions before each of the two quizzes and final examination. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Mixed objective/subjective test |
A1 A6 A13 A15 A16 A17 A24 A29 A33 A35 B1 B3 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
Proba que integra preguntas tipo de probas de ensaio e preguntas tipo de probas obxectivas.
En canto a preguntas de ensaio, recolle preguntas abertas de desenvolvemento. Ademais, en canto preguntas obxectivas, pode combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación.
|
70 |
Practical test: |
A1 A6 A13 A15 A16 A17 A29 A33 A35 B1 B5 B6 B7 C2 |
Proba na que se busca que o alumno desenvolva total ou parcialmente algunha práctica que previamente tivese feito durante as clases prácticas. A proba práctica pode incluír previamente a resolución dunha pregunta/problema que teña como resultado a aplicación práctica dunha determinada técnica ou práctica aprendida.
|
30 |
|
Assessment comments |
1. The continuous evaluation will be divided into one quiz and one final examination, each involving a written (70%)and speaking component (30%). The first quiz (50% of final grade) will be held during the course and the final examination (50% of final grade) will be held during the official exam period. The final examination will be comprehensive in nature and include material from the first quiz. Continuous evaluation will be used, meaning that: a) students who fail or don´t sit for the first quiz and obtain a passing grade on the final examination will be given a passing grade for the course; b) if the grade of the final examination is higher than the calculated percentages (50% quiz/50% final examination), students will be given the higher of the two grades. 2. Students who fail the evaluation will be required to sit for a comprehensive written exam in July.
Students with official exemption from attendance will be assessed as follows: 70% final written exam and 30% oral exam.
|
Sources of information |
Basic
|
(). .
(). .
Alcaraz Varó, Enrique - et al. (2000). Diccionario de términos de turismo y de ocio. Inglés-Español, Spanish-English. Ariel Reference
Harding, Keith (2009). Going International. Oxford Univ. Press
Duckworth, Michael (). Going International: English for Tourism. Workbook.. Oxford Univ. Press
(). Howjsay.com.
(). http://4hoteliers.com/4hots_flst.php?cthd=8.
(). http://englishfortourismstudies.blogspot.com/.
(). http://grammar.ccc.commnet.edu/grammar/.
(). http://topics.blogs.nytimes.com/author/philip-b-corbett/.
(). http://www.aresearchguide.com/.
(). http://www.businesstraveller.com/loyalty/.
(). http://www.englishclub.com/english-for-work/airline.htm.
(). http://www.englishclub.com/english-for-work/hotel.htm.
(). http://www.eslflow.com/Tourismlessons.html.
(). http://www.seatalk.info/.
(2003). New Oxford Dictionary of English. Oxford Univ. Press |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|