Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
Saber actuar como representantes do promotor do proxecto en tódolos ámbitos de actuación do Director de Proxecto ou Project Manager. |
A2 |
Saber iniciar, planificar, dirixir, controlar e pechar Proxectos de Edificación e Desenvolvemento Territorial na especialidade de Edificación e Desenvolvemento Territorial |
B1 |
Capacidade de análise e de síntese. |
B2 |
Capacidade de Organización e Planificación |
B3 |
Capacidade de Traballo en equipo |
B4 |
Capacidade de procura, análise e selección de información relevante. |
B5 |
Capacidade de utilización e xestión da información |
B6 |
Orientación a resultados |
B7 |
Orientación ao cliente |
B8 |
Capacidade de comunicación e motivación |
B9 |
Capacidade para a resolución de problemas |
B10 |
Capacidade para a toma de decisións |
B11 |
Capacidade para traballar nun equipo de carácter interdisciplinar |
B13 |
Capacidade de liderado, diálogo e negociación |
B14 |
Motivación pola calidade |
B15 |
Sensibilidade cara temas de seguridade laboral, accesibilidade, sostibilidade e medioambiente |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Saber actuar como representantes del promotor del proyecto en todos los ámbitos de actuación del Director de Proyecto o Project Manager |
AP1
|
BP7 BP8
|
CP1 CP2 CP6 CP7
|
Poder planificar y organizar la ejecución en su totalidad de un proyecto. |
|
BP1 BP2 BP3 BP6
|
CP3 CP6
|
Definir estrategias de negociación, compra y comunicación. |
|
BP4 BP5
|
CP4 CP5
|
Cooperar en la búsqueda de nuevas soluciones para la eficacia y calidad de vida |
|
BP3
|
CP4 CP8
|
Saber gestionar y dirigir Proyectos de Edificación y Desarrollo Territorial en la especialidad de Edificación y Desarrollo Territorial |
AP2
|
BP9 BP10 BP11 BP13 BP14 BP15
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1.- Introducción. Gestión de la ejecución. Gestor de recursos.
2.- Proyecto. Tipos. Agentes.
3.- Contrato. Su cumplimiento. Nuevos tipos de contratos. Colaboración público – privado.
4.- Plazo. Su valor. Estimación rápida.
5.- Distribución temporal de las necesidades económicas. Estimación rápida.
6.- Revisión del contrato (proyecto), su importancia, documento de trabajo.
7.- Introducción a la planificación y programación de la ejecución.
8.- Proceso constructivo; actividades, medios, costes.
9.- Herramientas de programación para la ejecución del proyecto.
10.- Planificación de las contrataciónes, compras y suministros.
11.- Petición de ofertas. Negociación.
12.- Control de la ejecución. Productividad (basico). Control del plazo. Control del coste.
13.- Archivo de obra: Importancia, Sistemas de calidad, operatividad.
14.- Entrega de obra. Dificultad. Documentación.
15.- Atención al cliente. Mantenimiento, planes de emergencia, etc.
|
1.- Introducción. Gestión de la ejecución. Gestor de recursos.
2.- Proyecto. Tipos. Agentes.
3.- Contrato. Su cumplimiento. Nuevos tipos de contratos. Colaboración público – privado.
4.- Plazo. Su valor. Estimación rápida.
5.- Distribución temporal de las necesidades económicas. Estimación rápida.
6.- Revisión del contrato (proyecto), su importancia, documento de trabajo.
7.- Introducción a la planificación y programación de la ejecución.
8.- Proceso constructivo; actividades, medios, costes.
9.- Herramientas de programación para la ejecución del proyecto.
10.- Planificación de las contrataciónes, compras y suministros.
11.- Petición de ofertas. Negociación.
12.- Control de la ejecución. Productividad (basico). Control del plazo. Control del coste.
13.- Archivo de obra: Importancia, Sistemas de calidad, operatividad.
14.- Entrega de obra. Dificultad. Documentación.
15.- Atención al cliente. Mantenimiento, planes de emergencia, etc.
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Traballos tutelados |
A1 A2 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B9 B10 B11 |
0 |
10 |
10 |
Mesa redonda |
A1 B1 B3 B5 B8 B11 B13 C1 C4 |
5 |
5 |
10 |
Sesión maxistral |
B7 B14 B15 C1 C2 C3 C5 C6 C7 C8 |
18 |
36 |
54 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Traballos tutelados |
El alumno realizará un trabajo en el que pondrá en práctica los conocimientos adquiridos así como su capacidad de síntesis, decisión y documentación. El trabajo estará tutelado por el profesor. |
Mesa redonda |
Se realizará una mesa redonda después de una exposición sobre los nuevos contratos de colaboración público - privada, en los que tiene una gran importancia el director de proyecto, por una persona con experiencia y conocimiento importante sobre este tipo de colaboración. |
Sesión maxistral |
Habrá una exposición de cada tema, con apoyo de imágenes vía Power-Point, pizarra y documentos. El alumno debe implicarse con su participación activa, dadas las opciones que algunos temas pueden suscitar. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Mesa redonda |
Traballos tutelados |
Sesión maxistral |
|
Descrición |
El profesor atenderá las consultas del trabajo tutelado en horario de atención especifico de tutoría. Y expondrá en clase la metodología a seguir y las dudas generalizadas.
El profesor también atenderá las dudas o consultas por el correo electrónico y si lo considera necesario, o el alumno lo solicita, lo convocará para una atención personalizada en tutoría presencial. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A1 A2 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B9 B10 B11 |
Se valorará del trabajo la capacidad de síntesis, las decisiones tomadas, el resultado y la calidad gráfica. |
90 |
Sesión maxistral |
B7 B14 B15 C1 C2 C3 C5 C6 C7 C8 |
La asistencia y participación en las sesiones. |
10 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Lostado Bojó, Rafael (2005). La dirección de proyectos empieza por uno mismo : una manera práctica de iniciarse en la carrera profesional de project manager. Valencia
Mintzberg, Henry (1998). La Estructura de la Organización. Barcelona: Ariel.
Tutor Larrosa, Carlos (2009). Planificación técnica. Madrid: Colegio Ingenieros de Caminos
Lewis, James P. (1995). Planificación, programación y control de proyectos guía práctica para una gestión de proyectos eficiente. Barcelona: ediciones S |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|