Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A3 |
Coñecer os diferentes bens e recursos patrimoniais que identifican tanto a Galicia como ó Norte de Portugal, para o desenvolvemento de convenios de colaboración e conservación conxuntos. |
A4 |
Coñecer a realidade socio-política contemporánea e actual con vistas a un posible desenvolvemento eurorrexional. |
A5 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento en temas eurorrexionais. |
A6 |
Coñecer a literatura comparada e o seu ensino a nivel eurorrexional. |
A7 |
Coñecer as producións literarias de Galicia e Norte de Portugal. |
A8 |
Coñecer linguas modernas: uso correcto, oral e escrito, das linguas propias da eurorrexión. |
A9 |
Coñecer os textos historiográficos como fontes literarias e as técnicas historiográficas. |
A11 |
Coñecer e preparar estratexias de desenvolvemento cultural a nivel eurorrexional. |
A12 |
Coñecer e avaliar os impactos medioambientais e patrimoniais, e a viabilidade de proxectos no ámbito do noroeste peninsular. |
A13 |
Posuír capacidade de innovación na presentación e difusión da cultura conxunta: identificación e construción creativa da necesidade do mercado cultural na eurorrexión. |
A15 |
Coñecer o marco xurídico e as institucións que regulan a protección, conservación e rehabilitación do patrimonio cultural. |
B1 |
Aprender a aprender. |
B3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B6 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B7 |
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
B9 |
Capacidade de análise e de síntese aplicada á xestión e organización da |
B10 |
Capacidade de xestión da información relevante. |
B11 |
Capacidade de uso e adaptación de diversas técnicas de comunicación oral e escrita cos usuarios da información. |
B14 |
Capacidade de organización e planificación do traballo propio. |
B17 |
Capacidade para a adaptación a cambios no entorno. |
B18 |
Capacidade de dirección e liderado. |
B19 |
Motivación e compromiso cara a calidade nas actuacións profesionais. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |