Datos Identificativos 2016/17
Asignatura (*) Dereito do Patrimonio Cultural Código 710476016
Titulación
Mestrado Universitario en Patrimonio Cultural: A Eurorrexión Galicia-Norte de Portugal
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Optativa 3
Idioma
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Dereito Público Especial
Coordinación
Correo electrónico
Profesorado
Correo electrónico
Web
Descrición xeral

Competencias do título
Código Competencias do título
A2 Estar capacitado para investigar en temas de patrimonio cultural eurorrexional.
A4 Coñecer a realidade socio-política contemporánea e actual con vistas a un posible desenvolvemento eurorrexional.
A5 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento en temas eurorrexionais.
A6 Coñecer a literatura comparada e o seu ensino a nivel eurorrexional.
A14 Ter capacidade de integración en equipos multidisciplinares galegos e portugueses: saber traballar con equipos internacionais.
A15 Coñecer o marco xurídico e as institucións que regulan a protección, conservación e rehabilitación do patrimonio cultural.

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
AI2
AI4
AI5
AI6
AI14
AI15

Contidos
Temas Subtemas
1.- A constitución cultural
2.- Dereito internacional e patrimonio cultural: especial referencia á UNESCO.
3.- Dereito cultural da Unión Europea
4.- Lexislación básica sobre cultura en España e Portugal
5.- O dereito galego do patrimonio cultural



Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Actividades iniciais 5 5 10
Análise de fontes documentais 4 10 14
Aprendizaxe colaborativa 2 4 6
Mesa redonda 4 4 8
Estudo de casos 7 10 17
 
Atención personalizada 20 0 20
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Actividades iniciais Consistirá nunha toma de contacto do alumno con institución xurídicas báasicas para a aprendizaxe da materia
Análise de fontes documentais Se fomentará o coñecemento das fontes do Dereito así como da súa interpretación
Aprendizaxe colaborativa Mediante traballo en grupos, tanto perante as clases presenciais como nas non presenciais fomentase a importante e necesaria aprendizaxe de modo colaborativa
Mesa redonda As mesas redondas desenvolveranse a fin de fomentar o espírito crítico dos alumnos perante o desenvolvemento das clases presenciais
Estudo de casos O estudo de casos será elemento fundamental para a aplicación práctica dos coñecementos teóricos

Atención personalizada
Metodoloxías
Actividades iniciais
Análise de fontes documentais
Aprendizaxe colaborativa
Mesa redonda
Estudo de casos
Descrición
A atención personalizada implica por parte do profesor ter en conta o traballo, a participación, o interese amosado polo alumno perante o curso para así proceder a unha mellor avaliación.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Actividades iniciais Trátase principalmente de saber os coñecementos iniciais cos que contan os alumnos e proporcioarlles datos sobre as principais institucións 5
Análise de fontes documentais O coñecemento e a a prendizaxe na interpretación das fontes xurídicas é un dos aspectos mási importantes do aprendizaxe da materia 40
Aprendizaxe colaborativa O traballo feito en colaboración é fundamental para o desenvolvemento da materia 20
Mesa redonda A mesa redonda obedece a un método de traballo fundamental para a aprendizaxe colaborativa e para o fomento do espírito crítuico nos estudantes 15
Estudo de casos para a formación de futuros profesionais é fundamental o estudio de casos asemade dos coñecementos xerais 20
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica

A bibliografía básica seralle proporcionada ó alumno ó principo do cuatrimestre

Bibliografía complementaria

A bibliografía complementaria, xunto coa básica, seralle proporcionada ó alumno ó principo do cuatrimestre


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías