Datos Identificativos 2016/17
Asignatura (*) Dereito do Patrimonio Cultural Código 710476016
Titulación
Mestrado Universitario en Patrimonio Cultural: A Eurorrexión Galicia-Norte de Portugal
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Optativa 3
Idioma
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Dereito Público Especial
Coordinación
Correo electrónico
Profesorado
Correo electrónico
Web
Descrición xeral

Competencias do título
Código Competencias / Resultados do título
A2 Estar capacitado para investigar en temas de patrimonio cultural eurorrexional.
A4 Coñecer a realidade socio-política contemporánea e actual con vistas a un posible desenvolvemento eurorrexional.
A5 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento en temas eurorrexionais.
A6 Coñecer a literatura comparada e o seu ensino a nivel eurorrexional.
A14 Ter capacidade de integración en equipos multidisciplinares galegos e portugueses: saber traballar con equipos internacionais.
A15 Coñecer o marco xurídico e as institucións que regulan a protección, conservación e rehabilitación do patrimonio cultural.

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
AI2
AI4
AI5
AI6
AI14
AI15

Contidos
Temas Subtemas
1.- A constitución cultural
2.- Dereito internacional e patrimonio cultural: especial referencia á UNESCO.
3.- Dereito cultural da Unión Europea
4.- Lexislación básica sobre cultura en España e Portugal
5.- O dereito galego do patrimonio cultural



Planificación
Metodoloxías / probas Competencias / Resultados Horas lectivas (presenciais e virtuais) Horas traballo autónomo Horas totais
Actividades iniciais 5 5 10
Análise de fontes documentais 4 10 14
Aprendizaxe colaborativa 2 4 6
Mesa redonda 4 4 8
Estudo de casos 7 10 17
 
Atención personalizada 20 0 20
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Actividades iniciais Consistirá nunha toma de contacto do alumno con institución xurídicas báasicas para a aprendizaxe da materia
Análise de fontes documentais Se fomentará o coñecemento das fontes do Dereito así como da súa interpretación
Aprendizaxe colaborativa Mediante traballo en grupos, tanto perante as clases presenciais como nas non presenciais fomentase a importante e necesaria aprendizaxe de modo colaborativa
Mesa redonda As mesas redondas desenvolveranse a fin de fomentar o espírito crítico dos alumnos perante o desenvolvemento das clases presenciais
Estudo de casos O estudo de casos será elemento fundamental para a aplicación práctica dos coñecementos teóricos

Atención personalizada
Metodoloxías
Actividades iniciais
Análise de fontes documentais
Aprendizaxe colaborativa
Mesa redonda
Estudo de casos
Descrición
A atención personalizada implica por parte do profesor ter en conta o traballo, a participación, o interese amosado polo alumno perante o curso para así proceder a unha mellor avaliación.

Avaliación
Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Actividades iniciais Trátase principalmente de saber os coñecementos iniciais cos que contan os alumnos e proporcioarlles datos sobre as principais institucións 5
Análise de fontes documentais O coñecemento e a a prendizaxe na interpretación das fontes xurídicas é un dos aspectos mási importantes do aprendizaxe da materia 40
Aprendizaxe colaborativa O traballo feito en colaboración é fundamental para o desenvolvemento da materia 20
Mesa redonda A mesa redonda obedece a un método de traballo fundamental para a aprendizaxe colaborativa e para o fomento do espírito crítuico nos estudantes 15
Estudo de casos para a formación de futuros profesionais é fundamental o estudio de casos asemade dos coñecementos xerais 20
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica

A bibliografía básica seralle proporcionada ó alumno ó principo do cuatrimestre

Bibliografía complementaria

A bibliografía complementaria, xunto coa básica, seralle proporcionada ó alumno ó principo do cuatrimestre


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías