Identifying Data 2016/17
Subject (*) Dereito do Patrimonio Cultural Code 710476016
Study programme
Mestrado Universitario en Patrimonio Cultural: A Eurorrexión Galicia-Norte de Portugal
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
First Optativa 3
Language
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Dereito Público Especial
Coordinador
E-mail
Lecturers
E-mail
Web
General description

Study programme competencies
Code Study programme competences
A2 Estar capacitado para investigar en temas de patrimonio cultural eurorrexional.
A4 Coñecer a realidade socio-política contemporánea e actual con vistas a un posible desenvolvemento eurorrexional.
A5 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento en temas eurorrexionais.
A6 Coñecer a literatura comparada e o seu ensino a nivel eurorrexional.
A14 Ter capacidade de integración en equipos multidisciplinares galegos e portugueses: saber traballar con equipos internacionais.
A15 Coñecer o marco xurídico e as institucións que regulan a protección, conservación e rehabilitación do patrimonio cultural.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
AR2
AR4
AR5
AR6
AR14
AR15

Contents
Topic Sub-topic
1.- A constitución cultural
2.- Dereito internacional e patrimonio cultural: especial referencia á UNESCO.
3.- Dereito cultural da Unión Europea
4.- Lexislación básica sobre cultura en España e Portugal
5.- O dereito galego do patrimonio cultural



Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Introductory activities 5 5 10
Document analysis 4 10 14
Collaborative learning 2 4 6
Panel discussion 4 4 8
Case study 7 10 17
 
Personalized attention 20 0 20
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Introductory activities Consistirá nunha toma de contacto do alumno con institución xurídicas báasicas para a aprendizaxe da materia
Document analysis Se fomentará o coñecemento das fontes do Dereito así como da súa interpretación
Collaborative learning Mediante traballo en grupos, tanto perante as clases presenciais como nas non presenciais fomentase a importante e necesaria aprendizaxe de modo colaborativa
Panel discussion As mesas redondas desenvolveranse a fin de fomentar o espírito crítico dos alumnos perante o desenvolvemento das clases presenciais
Case study O estudo de casos será elemento fundamental para a aplicación práctica dos coñecementos teóricos

Personalized attention
Methodologies
Introductory activities
Document analysis
Collaborative learning
Panel discussion
Case study
Description
A atención personalizada implica por parte do profesor ter en conta o traballo, a participación, o interese amosado polo alumno perante o curso para así proceder a unha mellor avaliación.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Introductory activities Trátase principalmente de saber os coñecementos iniciais cos que contan os alumnos e proporcioarlles datos sobre as principais institucións 5
Document analysis O coñecemento e a a prendizaxe na interpretación das fontes xurídicas é un dos aspectos mási importantes do aprendizaxe da materia 40
Collaborative learning O traballo feito en colaboración é fundamental para o desenvolvemento da materia 20
Panel discussion A mesa redonda obedece a un método de traballo fundamental para a aprendizaxe colaborativa e para o fomento do espírito crítuico nos estudantes 15
Case study para a formación de futuros profesionais é fundamental o estudio de casos asemade dos coñecementos xerais 20
 
Assessment comments

Sources of information
Basic

A bibliografía básica seralle proporcionada ó alumno ó principo do cuatrimestre

Complementary

A bibliografía complementaria, xunto coa básica, seralle proporcionada ó alumno ó principo do cuatrimestre


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.