Identifying Data 2016/17
Subject (*) Artefactos e Instalacións Oceánicas Code 730112618
Study programme
Enxeñeiro Naval e Oceánico
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
First and Second Cycle 2nd four-month period
Fourth-Fifth Optativa 3.5
Language
Spanish
Galician
English
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Enxeñaría Naval e Oceánica
Coordinador
Mendez Diaz, Abel
E-mail
abel.mendez@udc.es
Lecturers
Mendez Diaz, Abel
E-mail
abel.mendez@udc.es
Web
General description Coñecemento dos artefactos oceánicos empregados no mundo offshore, que inclúe a eólica mariña e o crudo e gas, con atención tamén aos artefactos mariños para construcción e obra civil.

Study programme competencies
Code Study programme competences / results
A1 Aplicar os fundamentos da Enxeñaría Naval e Oceánica.
A6 Participación en proxectos multidisciplinares de enxeñaría naval e oceánica.
B5 Traballar de forma colaborativa.
B11 Actitude creativa.
B12 Capacidade para encontrar e manexar a información.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences / results
Coñecemento dos artefactos oceánicos empregados no mundo offshore, que inclúe a eólica mariña e o crudo e gas, con atención tamén aos artefactos mariños para construcción e obra civil. A1
A6
B5
B11
B12
C1
C2

Contents
Topic Sub-topic
1.- Terminais de Regasificación
2.- Configuración de campos offshore e tipos de unidades
3.- Perforación e Exploración
4.- Proceso Offshore I
5.- Proceso Offshore II
6.- Instalación e desinstalación
7.- Acuicultura offshore
8.- Construcción de Artefactos Offshore
9.- Obras civís
10.- Relicuefacción de gaseros
11.- Aeroxeradores y Enerxía das Olas
12.- Green Waters
N/A

Planning
Methodologies / tests Competencies / Results Teaching hours (in-person & virtual) Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech A1 A6 B5 B11 B12 C1 C2 30 30 60
Objective test A1 A6 B5 B11 B12 C1 C2 1 1 2
Long answer / essay questions A1 A6 B5 B11 B12 C1 C2 2 21.5 23.5
 
Personalized attention 2 0 2
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
Objective test Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas.
A proba ten 2 partes: proba teórica e resolución de problemas
Long answer / essay questions Proba na que se busca responder por escrito a preguntas de certa amplitude valorando que se proporcione a resposta esperada, combinada coa capacidade de razoamento (argumentar, relacionar, etc.), creatividade e espírito crítico

Personalized attention
Methodologies
Objective test
Long answer / essay questions
Guest lecture / keynote speech
Description
As explicacións na crase poderían dar lugar a consultas do alumnado

Assessment
Methodologies Competencies / Results Description Qualification
Objective test A1 A6 B5 B11 B12 C1 C2 Exame escrito 80
Long answer / essay questions A1 A6 B5 B11 B12 C1 C2 Traballo realizado polo alumno seleccionado de entre os temas propostos polo profesor 20
 
Assessment comments
<p>A asistenza a todas as crases, ou entrega de traballos de compensación das crases ás que non se poidera asistir (máximo 2), reemprazará ao exame escrito</p>

Sources of information
Basic Abel Méndez (2005). Apuntes de Artefactos e Instalaciones Oceánicas. EPS Ferrol
Myers, Holm and McAllister. (1969). Handbook for ocean and underwater engineering. SNAME
Various (). Principles of Naval Architecture.. SNAME

Se utilizarán vídeos, combinados con presentaciones y artículos técnicos diversos facilitados por el profesor

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments
No son necesarios conocimientos previos para abordar la asignatura


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.