Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Capacidade para realizar a análise cinemática de máquinas e mecanismos. Capacidade para realizar a análise dinámica directa e inversa de máquinas e mecanismos. |
A13
|
B1 B2 B4 B5 B7 B9
|
C4 C5 C6
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Análise topolóxica de mecanismos. |
Definicións: mecanismo, elemento, par, graos de liberdade.
Clasificación de elementos e pares.
Graos de liberdade dun mecanismo. |
Análise cinemática de mecanismos. |
Cinemática do punto: posición, velocidade e aceleración.
Derivada dun vector nunha base móbil.
Cinemática do sólido indeformable: posición, velocidade e aceleración.
Movemento de arrastre e relativo dun punto material.
Movemento de arrastre e relativo dun sólido indeformable.
Cinemática da rodadura.
Cálculo de velocidades e aceleracións en mecanismos planos. |
Análise dinámica de mecanismos. |
Fundamentos.
Análise dinámica directa de mecanismos.
Análise dinámica inversa de mecanismos. |
Levas. |
Clasificación das levas e seguidores.
Diagramas de desprazamento.
Cinemática e dinámica de levas e seguidores. |
Engrenaxes. |
Utilidade. Tipos de engrenaxes.
Lei xeral de engrene. Perfil de evolvente.
Engrenaxes cilíndrico-rectos.
Dinámica de engrenaxes.
Trens de engrenaxes. |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A13 B4 B5 B7 B9 C4 C5 C6 |
24 |
36 |
60 |
Problem solving |
A13 B4 B5 B7 B9 |
33 |
51 |
84 |
Objective test |
A13 B1 B2 |
3 |
0 |
3 |
|
Personalized attention |
|
3 |
0 |
3 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
Clases en lousa, con emprego de transparencias de xeito ocasional para mostrar figuras complexas, fotos, gráficas, etc. Os alumnos toman apuntamentos, e estudan a materia pola súa conta. |
Problem solving |
Resolución de problemas en lousa. Os alumnos toman apuntamentos. Adicionalmente, os alumnos dispoñen dunha colección de problemas de exame resoltos para ir traballando pola súa conta. |
Objective test |
Exame escrito con preguntas conceptuais e problemas. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Problem solving |
|
Description |
As horas dedicadas a titorías teñen a finalidade de aclarar as dúbidas que xurdisen ao alumno durante o estudo da teoría e a preparación dos problemas. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Objective test |
A13 B1 B2 |
O exame consta de preguntas conceptuais e problemas. O criterio para a avaliación do alumno é que este demostre unha comprensión suficiente da materia. |
100 |
|
Assessment comments |
|
Sources of information |
Basic
|
|
- CALERO R. y CARTA J.A., "Fundamentos de Mecanismos y Máquinas para Ingenieros", McGraw-Hill, 1999.
- ERDMAN, A.G. y SANDOR, G.N., "Diseño de Mecanismos", 3ª ed., Prentice-Hall, 1998.
- MABIE, H.H. and REINHOLTZ, C.F., "Mechanisms and Dynamics of Machinery", Wiley, 1987.
- NORTON, R.L., "Diseño de Maquinaria", 3ª ed., McGraw-Hill, 2004.
- UICKER, J.K., PENNOCK, G.R. and SHIGLEY, J.E., "Theory of Machines and Mechanisms", 3rd ed., Oxford University Press, 2003. |
Complementary
|
|
- BARTON, L.O., "Mechanism Analysis", 2nd edition, Marcel Dekker, 2001.
- JOSEPHS, H. and HUSTON, R.L., "Dynamics of Mechanical Systems", CRC Press, 2002.
- HERNANDEZ, A., "Cinemática de Mecanismos", Editorial Síntesis, 2004.
- RAMAMURTI, V., "Mechanics of Machines", CRC Press, 2002.
- RAO, S., "Mechanical Vibrations", Addison-Wesley, 1995.
- WALDRON, K.J and KINZEL, G.L., "Kinematics, Dynamics, and Design of Machinery", Wiley, 1999. |
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
TECNOLOXIA DE MAQUINAS/730G03028 |
|
|