Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
B1 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita encontrarse a un nivel que, aínda que se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo |
B2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo |
B3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitiren xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética |
B6 |
Ser capaz de concibir, deseñar ou poñer en práctica e adoptar un proceso substancial de investigación con rigor científico para resolver calquera problema formulado, así como de comunicar as súas conclusións –e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan– a un público tanto especializados como leigo dun xeito claro e sen ambigüidades |
B7 |
Ser capaz de realizar unha análise crítica, avaliación e síntese de ideas novas e complexas |
B8 |
Deseñar e realizar investigacións en ámbitos novos ou pouco coñecidos, con aplicación de técnicas de investigación (con metodoloxías tanto cuantitativas como cualitativas) en distintos contextos (ámbito público ou privado, con equipos homoxéneos ou multidisciplinares etc.) para identificar problemas e necesidades |
B9 |
Adquirir unha formación metodolóxica que garanta o desenvolvemento de proxectos de investigación (de carácter cuantitativo e/ou cualitativo) cunha finalidade estratéxica e que contribúan a situarnos na vangarda do coñecemento |
C1 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C2 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C3 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C4 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C5 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C6 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Knowledge of the laser fundamentals and laser interaction matter.
Knowledge of the processes of laser materials treatments.
Knowledge of the chemical and environmental laser applications.
Knowledge of the laser applications to the metrology. |
|
B1 B2 B3 B6 B7 B8 B9
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Introduction |
Introduction to the laser materials processing
Optical systems
System components for the laser materials processing
Laser interaction matter
Risks and security in laser installations
|
Material processing |
Hardening
Superficial alloying
Laser cladding
Direct fabrication
Welding: conduction; keyhole; brazing; hybrid, remote
Cutting, drilling
Laser ablation machinig: marking, micromachining |
Laser metrological applications |
Review of the different techniques: interferometry, holografy, speckle and scattering
Applications to the measurements of displacements, form defects, superficial characterization and velocimetry
|
Laser chemical and environmental applications |
Techniques of chemical analysis based in laser technology
Laser induced fluorescence (LIF)
Raman spectroscopy
Laser induced breakdown/plasma spectroscopy (LIBS)
Inductively coupled plasma spectroscopy (ICP-OES, ICP-MS) |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Laboratory practice |
B6 B7 B8 B9 C1 |
12 |
12 |
24 |
Supervised projects |
B3 B7 C2 C3 C4 C5 C6 |
6 |
55.5 |
61.5 |
Guest lecture / keynote speech |
B1 B2 B3 B6 |
18 |
9 |
27 |
|
Personalized attention |
|
0 |
0 |
0 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Laboratory practice |
Session of laboratory practices of each of the thematic blocks |
Supervised projects |
Realization of a bibliographic, theoretical, numerical and/or practical work |
Guest lecture / keynote speech |
Theoretical lessons |
Personalized attention |
Methodologies
|
Supervised projects |
Guest lecture / keynote speech |
Laboratory practice |
|
Description |
Doubts resolution of the theory and practical works. A supervisor will be assigned to each student. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Supervised projects |
B3 B7 C2 C3 C4 C5 C6 |
A memory of work will be presented and defended in front of professors and students of the course. |
100 |
|
Assessment comments |
<p>Se requerirá haber asistido al 75% de las clases magistrales y a la totalidad de las prácticas de laboratorio.</p>
|
Sources of information |
Basic
|
Toru Yoshizawa (ed) (2009). Handbook of optical metrology : principles and applications. CRC Press (Boca Raton)
William M. Steen, Jyotirmoy Mazumder (2010). Laser material processing. Springer
Leonard R. Migliore (1996). Laser materials processing. Marcel Dekker
Demtröder, Wolfgang (1996). Laser spectroscopy basic concepts and instrumentation. Berlin: Springer |
|
Complementary
|
D.A. Cremers y L.J. Radziemski (2006). Handbook of Laser-induced Breakdown Spectroscopy. Chichester: Wiley
Telle, Helmet H. (2007). Laser chemistry : spectroscopy, dynamics and applications . West Sussex, John Wiley & Sons
Peter Hering, Jan Peter Lay, Sandra Stry (2004). Laser in environmental and life sciences: modern analytical methods. Springer
P. Schaaf (ed) (2010). Laser provessing of materials. Springer
J.P. Singh y S.N. Thakur (2006). Laser-induced Breakdown Spectroscopy. Amsterdam: Elsevier Science BV
Maximilian Lackner (ed) (2008). Lasers in chemistry. Wiley-VCH
John Dowden (ed.) (2009). The theory of laser materials processing. Springer |
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|