Identifying Data 2016/17
Subject (*) Traballo Fin de Grao Code 730G04068
Study programme
Grao en enxeñaría en Tecnoloxías Industriais
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 2nd four-month period
Fourth Obligatoria 12
Language
Spanish
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Análise Económica e Administración de Empresas
Computación
Enxeñaría Industrial 2
Enxeñaría Naval e Oceánica
Matemáticas
Métodos Matemáticos e de Representación
Coordinador
Camba Fabal, Carolina
E-mail
carolina.camba@udc.es
Lecturers
Arce Ceinos, Alberto
Bellas Bouza, Francisco Javier
Calvo Diaz, Jose Ramon
Caño Gochi, Alfredo del
Castro Santos, Laura
Cruz Lopez, Maria Pilar de la
Deibe Díaz, Álvaro
Filgueira Vizoso, Almudena
Garcia del Valle, Alejandro
Lamas Galdo, Isabel
Lara Coira, Manuel
Nicolas Costa, Gines
Ríos Prado, Rosa
E-mail
alberto.arce@udc.es
francisco.bellas@udc.es
jose.ramon.calvo@udc.es
alfredo.cano@udc.es
laura.castro.santos@udc.es
pilar.cruz1@udc.es
alvaro.deibe@udc.es
almudena.filgueira.vizoso@udc.es
alejandro.garcia.delvalle@udc.es
isabel.lamas.galdo@udc.es
manuel.lara.coira@udc.es
gines.nicolas@udc.es
rosa.rios@udc.es
Web
General description O traballo fin de Grao é un Exercicio orixinal a realizar individualmente, presentar e defender ante un tribunal universitario, consistente en un proxecto no ámbito da enxeñaría técnica industrial de natureza profesional no que se sinteticen e integren las competencias adquiridas nos ensinos.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A28 TFG Exercicio orixinal a realizar individualmente e presentar e defender ante un tribunal universitario, consistente nun proxecto no ámbito das tecnoloxías específicas da Enxeñaría Industrial de natureza profesional no que se sinteticen e integren as competencias adquiridas nas ensinanzas.
B2 Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo
B3 Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitiren xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética
B4 Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como leigo
B5 Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprenderen estudos posteriores cun alto grao de autonomía
B7 Ser capaz de realizar unha análise crítica, avaliación e síntese de ideas novas e complexas
B9 Adquirir unha formación metodolóxica que garanta o desenvolvemento de proxectos de investigación (de carácter cuantitativo e/ou cualitativo) cunha finalidade estratéxica e que contribúan a situarnos na vangarda do coñecemento
C3 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C5 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C6 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Coñecer e comprender os métodos de cálculo, deseño e representación para o desenvolvemento dun proxecto no ámbito da súa especialidade. Capacidade para a aplicación práctica dos coñecementos antes citados. A28
B2
B3
B4
B5
B7
B9
C3
C5
C6

Contents
Topic Sub-topic
Proxecto no ámbito de las tecnoloxías específicas de la enxeñaría técnica industrial de natureza profesional, no que se sinteticen e integren as competencias adquiridas nos ensinos. .

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Oral presentation B4 B7 0 50 50
Supervised projects A28 B2 B3 B5 B9 C3 C5 C6 0 200 200
 
Personalized attention 50 0 50
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Oral presentation Intervención inherente aos procesos de ensino-aprendizaxe baseada na exposición verbal a través da que o alumnado e profesorado interactúan dun modo ordenado, propoñendo cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos, conceptos, feitos ou principios de forma dinámica.
Supervised projects Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais).
Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe. Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe por o profesor titor.

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Description
O titor supervisará o desenvolvemento do traballo fin de grao ata a súa finalización

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Oral presentation B4 B7 O alumno defenderá o seu traballo diante do tribunal e contestará as preguntas que se lle fagan 100
 
Assessment comments

Sources of information
Basic

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.