Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences
|
A38 |
Knowledge of the processes of mechanical manufacture |
A39 |
Knowledge of the processes of assembling on board equipment machines and systems. |
B2 |
That the students know how to apply its knowledge to its work or vocation in a professional way and possess the competences that tend to prove itself by the elaboration and defense of arguments and the resolution of problems in its area of study |
B3 |
That the students have the ability to bring together and to interpret relevant data (normally in its area of study) to emit judgments that include a reflection on relevant subjects of social, scientific or ethical kind |
B4 |
That the students can transmit information, ideas, problems and solutions to a public as much specialized as not specialized |
B6 |
Be able to carrying out a critical analysis, evaluation and synthesis of new and complex ideas. |
C1 |
Using the basic tools of the technologies of the information and the communications (TIC) necessary for the exercise of its profession and for the learning throughout its life. |
C2 |
Coming across for the exercise of a, cultivated open citizenship, awkward, democratic and supportive criticism, capable of analyzing the reality, diagnosing problems, formulating and implanting solutions based on the knowledge and orientated to the common good. |
C3 |
Understanding the importance of the enterprising culture and knowing the means within reach of the enterprising people. |
C4 |
Recognizing critically the knowledge, the technology and the available information to solve the problems that they must face. |
C5 |
Assuming the importance of the learning as professional and as citizen throughout the life. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences |
Adquirir unha ampla base de coñecementos baseados en criterios científicos, tecnolóxicos e económicos sobre distintos procesos e sistemas de fabricación, montaxe e soldeo. |
A38 A39
|
B2 B3
|
|
Seleccionar os procesos de fabricación, montaxe e soldeo máis adecuados a partir do coñecemento das capacidades e limitacións destes e segundo as existencias
tecnolóxicas, técnicas e económicas tanto de produto como mercado. |
|
B4 B6
|
C1 C2 C3 C4 C5
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
0.- Presentación da materia |
Presentación persoal e do curso: actividades complementarias, calendario, prácticas, avaliación, etc. |
1.- Introdución á xestión por procesos |
Modelos de xestión e enfoque baseado en procesos |
2.- O proceso tecnolóxico da construción naval |
Introdución ás tecnoloxías de fabricación e montaxe |
3.- Os procesos de fabricación |
Tipos e descrición de procesos de elaborado, corte, resanado, soldeo, curvado, conformado, acabado e traballos en quente. |
4.- O control dimensional nos procesos de fabricación e montaxe |
. |
5.-A automatización de procesos |
Principios de automatización de procesos e sistemas |
6.- Os procesos de montaxe |
Procesos de montaxe de equipos e sistemas |
7.- O control de calidade nos procesos de fabricación e montaxe |
. |
8.- Novos procesos de fabricación e montaxe aplicados á construción naval |
Introdución a Lean manufacturing |
9.- Simulación práctica do Proceso de Construción dun Buque |
Realizarase unha simulación práctica do proceso de construción dun buque, centrándonos nos principais procesos de fabricación e montaxe |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies |
Ordinary class hours |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A38 A39 |
120.5 |
0 |
120.5 |
Supervised projects |
B4 C1 C2 C3 C4 |
5 |
30 |
35 |
Laboratory practice |
B2 B3 B6 |
15 |
0 |
15 |
Objective test |
B2 B3 B6 |
3 |
0 |
3 |
Field trip |
C5 |
3 |
0 |
3 |
|
Personalized attention |
|
11 |
0 |
11 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
Exposición oral complementada con uso de medios audiovisuais e introdución dalgunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
O profesor indicará os puntos mais relevantes do tema a efectos de orientación no coñecemento |
Supervised projects |
Os alumnos realizarán traballos prácticos tutelados durante o curso que terán que expoñer en clase para obter:
- Coñecemento da materia
- Habilidades para o traballo en grupo
- Habilidades para o desenvolvemento da profesión
Nos traballos terase en conta:
- Estrutura
- Calidade da documentación
- Orixinalidade
- Presentación
- Exposición |
Laboratory practice |
Os alumnos realizarán unha simulación práctica do proceso de construción dun buque, centrándose nos principais procesos de fabricación e montaxe |
Objective test |
Proba escrita presencial na que o alumno reflicta os coñecementos adquiridos durante o curso.
Sendo obrigatorio o superar a "proba obxectiva de avaliación" para aprobar a materia, cun mínimo de 3,5 puntos sobre 7 |
Field trip |
Outras actividades complementarias: Visita a estaleiros, talleres e instalacións |
Personalized attention |
Methodologies
|
Supervised projects |
Laboratory practice |
Field trip |
Guest lecture / keynote speech |
|
Description |
Informar o alumno sobre a forma e fondo para a realización dos traballos propostos en clase, indicando as directrices básicas e aclarando as posibles dúbidas |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies |
Description
|
Qualification
|
Supervised projects |
B4 C1 C2 C3 C4 |
Realización e entrega dos traballos prácticos propostos na clase e exposición e defensa en público.
Terase en conta:
- Estrutura do traballo
- Calidade da documentación
- Orixinalidade
- Presentación
- Exposición
- Referencias |
15 |
Laboratory practice |
B2 B3 B6 |
A asistencia á simulación práctica e a entrega dunha memoria posterior é obrigatoria |
15 |
Objective test |
B2 B3 B6 |
Realización dunha proba escrita na que o alumno reflicta os coñecementos adquiridos durante o curso |
70 |
|
Assessment comments |
|
Sources of information |
Basic
|
Primitivo B. Gonzalez Lopez (2000). Tecnicas de construccion naval.
Francisco Javier Gonzalez de Lema Martinez (2007). Tecnología de la Construcción del buque. Universidade da Coruña |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Shipbuilding and ship propulsion/730G05009 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
Tecnoloxía da construción naval/730G05024 |
|
Subjects that continue the syllabus |
Traballo fin de grao/730G05042 |
|
|