Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences
|
A16 |
Have a capacity for the accomplishment of the calculation and control of vibrations and noises on board ships and artifacts. |
B1 |
That the students proved to have and to understand knowledge in an area of study what part of the base of the secondary education, and itself tends to find to a level that, although it leans in advanced text books, it includes also some aspects that knowledge implicates proceeding from the vanguard of its field of study |
B2 |
That the students know how to apply its knowledge to its work or vocation in a professional way and possess the competences that tend to prove itself by the elaboration and defense of arguments and the resolution of problems in its area of study |
B3 |
That the students have the ability to bring together and to interpret relevant data (normally in its area of study) to emit judgments that include a reflection on relevant subjects of social, scientific or ethical kind |
B4 |
That the students can transmit information, ideas, problems and solutions to a public as much specialized as not specialized |
B5 |
That the students developed those skills of learning necessary to start subsequent studies with a high degree of autonomy |
B6 |
Be able to carrying out a critical analysis, evaluation and synthesis of new and complex ideas. |
C1 |
Using the basic tools of the technologies of the information and the communications (TIC) necessary for the exercise of its profession and for the learning throughout its life. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences |
Coñecemento das fontes de ruido e vibracións nos buques e a súa transmisión e propagación a bordo. Plantexamento e aplicación de medidas para reducir os niveis de ruido e vibracións no buque. |
A16
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6
|
C1
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Parte I - Introducción Teórica a análise de Vibracións e Ruidos. Descrición, modelado e simulación de sistemas dinámicos xeradores de vibracións. |
I -1 - Introducción as vibracións
I -2 - Análise de sistemas discretos. Solución de problemas de valores propios e análise modal. Sistemas de un e varios grados de liberdade.
|
Parte II - Vibracións en buques. Transmisión de vibracións e ruido a bordo. |
II -1 - Vibracións en buques.
- Frecuencias naturais da estrutura do buque.
- Vibracións debidas as ondas, máquina propulsora e equipos auxiliares e hélice.
- Amortiguamiento hidrodinámico e estrutural. |
Parte III - Consideracións de deseño relacionadas coas Vibracións e o Ruido. Medidas correctivas. Analise e aplicación. Normativa e reglamentación aplicable.
|
II 1 .- Introducción á Aplicación do Concepto de Confort ao deseño do Buque.
II-2 .- Requirimientos das Sociedades de Clasificación e Estatutarios. Notacións de Confort.
II-3 .- Análise previo e Medicións a bordo.
II-4 .- Solucións de deseño e construtivas |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies |
Ordinary class hours |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A16 |
20 |
12.5 |
32.5 |
Objective test |
A16 |
3 |
0 |
3 |
Supervised projects |
A16 B1 B2 B3 B5 B6 C1 |
2 |
18 |
20 |
Problem solving |
A16 |
15 |
15 |
30 |
Case study |
A16 B1 B2 B3 B5 B6 C1 |
2 |
18 |
20 |
Oral presentation |
B4 |
1 |
4 |
5 |
|
Personalized attention |
|
2 |
0 |
2 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
Exposición dos conceptos básicos de cada tema, facendo especial fincapé naqueles puntos que son a base para o desenvolvemento do tema. |
Objective test |
Para a avaliación dos coñecementos adquiridos realizásense probas obxectivas compostas basicamente de resolución de problemas e resposta a cuestións de teoría. |
Supervised projects |
Realización dun traballo tutelado, no que se realizará o análise dinámica dun sistema mediante o uso do programa Matlab.
Este traballo será realizado en grupo; o número de alumnos definirase ó principio do curso. |
Problem solving |
Resolución de problemas prácticos de cada un dos temas nos que se divide a asignatura, tanto polo profesor como polos propios alumnos, en sesións presenciais. |
Case study |
Realización dun estudo de aplicación práctica dos principios teóricos de reducción de ruido e vibracións no caso dun buque real. Este estudo realizarase de forma individual. |
Oral presentation |
Presentación oral do traballo de estudo de casos, fronte ao resto dos alumnos e o profesor da materia. Realizarase, así mesmo, a avaliación do resto de traballos expostos. A necesidade de realización ou non desta presentación, definirase a principios de curso e publicarase na plataforma Moodle.
|
Personalized attention |
Methodologies
|
Case study |
Supervised projects |
Oral presentation |
|
Description |
Respecto tanto aos traballos tutelados como ao estudo de casos, suscítase o desenvolvemento de titorías individualizadas nas que se guiará ao alumno na correcta realización dos mesmos, aportando posible bibliografía e fontes de información e consello nas distintas fases do seu desenvolvemento,
Este apartado é tamén de aplicación a aqueles alumnos con dispensa de asistencia a clase.
No que respecta á presentación oral, incluirase tanto orientación para a elaboración da mesma como nas técnicas básicas para a súa exposición.
|
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies |
Description
|
Qualification
|
Case study |
A16 B1 B2 B3 B5 B6 C1 |
A puntuación asignada ós estudos de casos, suporá un 10 % da nota final do alumno.
A súa realización é obligatoria para superar a asignatura.
Será necesario obter unha puntuación mínima de 4 puntos sobre un máximo de 10 para superar a asignatura, tanto no traballo como na posible defensa oral.
No caso de que non se programe a presentación oral destos estudos de casos, a puntuación deste apartado incrementarase ata ó 20%. |
10 |
Supervised projects |
A16 B1 B2 B3 B5 B6 C1 |
A puntuación asignada ao traballo tutelado de análise dinámica, supoñerá un máximo dun 20 % da nota final do alumno.
A súa realización é obligatoria para superar a asignatura.
Poderá esixirse a defensa oral do mesmo fronte ó profesor da asignatura.
Será necesario obter unha puntuación mínima de 4 puntos sobre un máximo de 10 para superar a asignatura, tanto no traballo como na posible defensa oral. |
20 |
Oral presentation |
B4 |
A cualificación da presentación oral dos estudos de casos, así como a participación na avaliación das presentacións do resto de alumnos, supoñerá un máximo dun 10 % da nota final.
Será necesario obter unha puntuación mínima de 4 puntos sobre un máximo de 10 para superar a asignatura.
No caso de que esta presentación non se programe (o que se definirá ó comezo de curso e se publicará no Moodle da asignatura), a nota dos estudos de casos incrementarase ata ó 20%.
|
10 |
Objective test |
A16 |
Realización do exame teórico/práctico dos contidos da asignatura, podendo incluírse tanto cuestións teóricas como prácticas, desenvolvidas ao longo do curso.
A puntuación desta proba supoñerá un máximo do 60 % da nota final do alumno. Será necesario obter unha puntuación mínima de 4 puntos sobre un máximo de 10 para superar a asignatura. |
60 |
|
Assessment comments |
Dado que a asistencia as clases non se evalúa na asignatura, os
requisitos que terán
que cumprir aqueles alumnos con dispensa de asistencia a clase , tanto en primeira como en segunda oportunidade, serán os mesmos
requisitos que aqueles sen esta dispensa, con excepción de non ser
necesaria a realización da presentación oral dos estudos de casos. Polo
tanto, neste caso, a puntuación asignada ao apartado de "Estudo de
casos" será dun 20 % do total da cualificación.
|
Sources of information |
Basic
|
Espinosa de los Monteros, I. (). Dinámica de Estructuras y Vibraciones del Buque. ETSIN
M. P. Norton,D. G. Karczub (2003). Fundamentals of Noise and Vibration Analysis for Engineers. Cambridge University Press
Harris, Cyril M. (1995). Manual de medidas acústicas y control del ruido.. McGraw-Hill
Casanova Rivas, E. (2001). Máquinas para la Propulsión de Buques. Universidade da Coruña
R.Craig Jr. (1981). Sturctural Dynamics. John Wiley and Sons
Lewis, F.M. (1988). Vibration of Ships,Principles of Naval Architecture, Cap. X. SNAME |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
ELASTICIDADE E RESISTENCIA DOS MATERIAIS/730G02117 | MECANICA/730G02118 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|