Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences
|
A1 |
Planear a acción preventiva a desenvolver, nas situacións nas que o control ou redución dos riscos supón a realización de diferentes actividades, que implican a intervención de distintos especialistas. |
A3 |
Categorizar os riscos relacionados cos principais contaminantes químicos, físicos e biolóxicos no traballo, e coñecer as principais estratexias de prevención. |
A4 |
Avaliar os riscos relacionados coa carga física e psíquica no traballo e propoñer as medidas adecuadas de prevención. |
A8 |
Aplicar o marco normativo sobre a prevención de riscos laborais. |
B1 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. |
B2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B4 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións (e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan) a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
B5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirigido ou autónomo. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences |
Planear a acción preventiva a desenvolver, nas situacións nas que o control ou redución dos riscos supón a realización de diferentes actividades.
Categorizar os riscos relacionados cos axente físicos e coñecer as principales estratexias de prevención.
Avaliar os riscos relacionados coa carga física e psíquica no traballo e propoñer as medidas adecuadas de prevención.
Aplicar o marco normativo sobre a prevención de riscos laborais.
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información incompleta ou limitada.
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións a públicos especializados e non especializadosa: cuestionarios riscos, detección e medidas.
|
AJ1 AJ3 AJ4 AJ8
|
BJ3 BJ4
|
|
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas.
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas.
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións a públicos especializados e non especializados dun modo claro.
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo autónomo.
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita.
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC).
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida.
|
AJ8
|
BJ1 BJ2 BJ4 BJ5
|
CC1 CC3 CC4 CC6 CC7 CC8
|
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas e implantar solucións orientadas ao ben común.
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
BJ3 BJ5
|
CC4 CC5
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
1. Ruido |
|
3. Ambientes térmicos |
|
5. Campos electromagnéticos |
|
4. Radiacións non ionizantes |
|
6. Radiacións ionizantes |
|
7. Iluminación |
|
2. Vibracións |
|
8. Proteccións persoais para axentes físicos |
|
9. Metrología para axentes físicos |
|
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies |
Ordinary class hours |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A1 A3 A4 A8 C3 C6 |
10 |
18 |
28 |
Supervised projects |
A3 A4 B2 B3 C1 C3 C4 C5 |
11 |
27.5 |
38.5 |
Objective test |
B1 B4 B5 C1 C4 C7 C8 |
1 |
3.5 |
4.5 |
|
Personalized attention |
|
4 |
0 |
4 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
É un tipo especial de lección impartida por un profesor , cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso fundamental da palabra como vía de transmisión da información á audiencia.
Tambien úsanse como apoio as ferramentas TIC |
Supervised projects |
Os alumnos poderán realizar un ou varios traballos, baseándose no traballo individual ou en grupo dos alumnos. O profesor fará un seguimento da aprendizaxe dos alumnos.
Pódense concertar tutorías específicas para avaliar a evolución do aprendizaje.
O traballo tamén pode consistir en realizar unha presentación en clase do traballo preparado previamente por un alumno. |
Objective test |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe. Constitúe un instrumento de medida, elaborado rigorosamente, que permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc.
A proba obxectiva final, na data oficial aprobada pola Universidade, pódese complementar cunha ou varias probas ao longo do cuadrimestre para valorar a evolución da aprendizaxe, estas probas poderán realizarse: presencialmente en clase ou a través de internet, na plataforma Moodle. En todos os casos avisarase con antelación suficiente para a súa adecuada preparación. Nestas probas pódense combinar distintos tipos de preguntas: breve desenrolo dun tema, de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. Si a puntuación obtida en cada tema e superior ao cinco, a nota final se obtiene como media aritmética. Si e inferior ou non se pudo facer algunha por causa xustificada, deberá realizar a parte corrrespondente en la prueba obxetiva final. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Supervised projects |
|
Description |
Para o correcto desenvolvemento dos posibles traballos propuestos, os alumnos poderán realizar tutorias co profesor nos horarios de tutorías previstos e en caso de imposibilidade, concertarán cita a través do correo electrónico.
O alumnado con reconocimiento de dedicación a tiempo parcial y dispensa académica de exención de asistencia será avaliado del mismo manera que el resto del alumnado. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies |
Description
|
Qualification
|
Objective test |
B1 B4 B5 C1 C4 C7 C8 |
Indícase a porcentaxe media de valoración do apartado, que pode oscilar en función dos traballos e probas propostos cada ano.
A porcentaxe mínima é de 40 %
da porcentaxe máxima é de 60 % |
50 |
Guest lecture / keynote speech |
A1 A3 A4 A8 C3 C6 |
Valorarase a asistencia a clase maxistral, á que corresponderá unha parte da nota final.
|
15 |
Supervised projects |
A3 A4 B2 B3 C1 C3 C4 C5 |
Indícase a porcentaxe media de valoración do apartado, que pode oscilar en función dos traballos e probas propostos cada ano.
A porcentaxe mínima é de 15 %
da porcentaxe máxima é de 55 % |
35 |
|
Assessment comments |
En caso de hacer pruebas parciales de los temas, se hará media de las notas obtenidas en cada uno, siempre que en todas ellas la nota obtenida sea igual o superior al cuatro. En caso de que en alguna de ellas haya obtenido nota inferior al cuatro, el alumno tendrá que realizar una prueba escrita de esa parte, en la fecha prevista en el calendario oficial de exámenes. Según los cursos, la evaluación se realizará solo mediante pruebas
objetivas o combinado con trabajos. Al comienzo del cuatrimestre el
profesor/es indicarán claramente el modo de evaluación.
|
Sources of information |
Basic
|
|
Desde a páxina de Inicio do Instituto Nacional de Seguridade e Hixiene no Traballo pódese acceder a: - desde páxina principal, menú Normativa. En páxina seguinte, do menú superior-dereita, Guías Técnicas do INSHT - Alternativamente, desde o menú "Accesos rápidos" (dereita arriba, debaixo da xanela do "buscador") accédense a ferramentas prácticas que facilitan a avaliación de condicións de traballo |
Complementary
|
|
Comprobador de Normativa vigente o derogada. Para
comprobar si una ley o real Decreto está en vigor, ha sido derogada o
modificada es conveniente realizar la búsqueda a través de la web http://noticias.juridicas.com/ Aparte de identificar la vigencia con iconos verdes, facilita la navegación por el texto mediante hipervínculos. Tambien indica si hay texto modificado y cuando se realizó. |
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|