Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A2 |
Xestionar todas as cuestións relativas ao ámbito das relacións laborais. |
A14 |
Adquirir as habilidades necesarias para poñer en funcionamento un Servizo de Prevención Propio ou Alleo e xestionalo. |
B2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B4 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións (e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan) a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
|
CC1
|
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
|
CC2
|
Desenvolver os coñecementos, habilidades e aptitudes que permitan unha axeitada dirección e xestión laboral. |
AJ2
|
|
|
Desenvolver a capacidade de organización, planificación e toma de decisións. |
AJ14
|
|
|
Xestionar programas informáticos de aplicación no ámbito das relacións laborais. |
|
|
CC8
|
Adquirir coñecementos dabondo para unha axeitada organización laboral nos cadros de persoal. |
AJ2
|
|
|
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
|
CC1 CC2 CC3
|
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
BJ2 BJ3 BJ4
|
CC7 CC8
|
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
|
CC3
|
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
|
CC4
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
PARTE I. CONTABILIDAD
|
Principios básicos de Contabilidad
Plan General de Contabilidad (PYMES)
Marco conceptual de la Contabilidad
Desarrollo del marco conceptual
|
PARTE II. ANÁLISIS DE BALANCES |
Cuentas anuales y su función en la información sobre la gestión empresarial.
Análisis patrimonial
Análisis financiero
Análisis económico
Análisis de la cuenta de resultados
Rentabilidad del capital invertido y del accionista |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Directed discussion |
B2 B4 |
1 |
1.5 |
2.5 |
Case study |
A2 B3 C1 C3 C7 |
10 |
20 |
30 |
ICT practicals |
A14 C8 |
13 |
6.5 |
19.5 |
Multiple-choice questions |
A2 B2 B3 |
1 |
3 |
4 |
Oral presentation |
C2 C4 |
5 |
10 |
15 |
|
Personalized attention |
|
4 |
0 |
4 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Directed discussion |
Sobre un tema de actualidad económica empresarial |
Case study |
Aplicación de los conceptos vistos a empresas reales |
ICT practicals |
Manejo de herramientas informáticas para preparación de los casos y de las exposiciones |
Multiple-choice questions |
Test sobre conocimientos adquiridos |
Oral presentation |
Exposición en clase de los casos estudiados |
Personalized attention |
Methodologies
|
ICT practicals |
Case study |
|
Description |
Se guiará a cada un dos alumnos con relación as actividades propostas.
Para o alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, acordarase ao inicio do curso un calendario específico de titorías compatible coa súa dedicación, motivo polo cal dito alumnado deberá poñerse en contacto co profesor nos primeiros dez días do cuadrimestre en que a materia se imparte, coa finalidade de fixar o devandito calendario. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Multiple-choice questions |
A2 B2 B3 |
Imprescindible superarlo |
50 |
ICT practicals |
A14 C8 |
Imprescindible la herramienta excel para la realización del análisis. |
20 |
Directed discussion |
B2 B4 |
Se valorará la participación |
10 |
Oral presentation |
C2 C4 |
Utilizando las tecnologías de información y hoja de cálculo, así como su presentación en PP y oral. |
20 |
|
Assessment comments |
Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia:
Agás para as datas aprobadas na Xunta de Facultade no que compete á proba obxectiva, para as restantes probas acordarase ao inicio do curso un calendario específico de datas compatible coa súa dedicación, motivo polo cal dito alumnado deberá poñerse en contacto co profesor da materia nos primeiros dez días do cuadrimestre en que a materia se imparte, coa finalidade de fixar o devandito calendario. As probas terán o mesmo formato que para os alumnos con dedicación a tempo completo.
|
Sources of information |
Basic
|
GONZALEZ PASCUAL, J. (2008). Análisis de la empres aa travé sde su información económico-financiera. Pirámide
AMAT SALAS, O (2000). Análisis Económico Financiero. Gestión |
|
Complementary
|
(). .
GARCIA LORENZO, R. VELAR MARTIIN, L.A. Y CANAÑDAS SANCHEZ, A.F. (). (). GARCIA LORENZO, R. VELAR MARTIIN, L.A. Y CANAÑDAS SANCHEZ, A.F. (). Análisis de los estados contables en el nuevo PGC 2008. . EXIC |
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|