Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A2 |
Xestionar todas as cuestións relativas ao ámbito das relacións laborais. |
A8 |
Adquirir coñecementos para unha idónea organización laboral nos cadros de persoal. |
A9 |
Tomar decisións e buscar solucións consensuadas a problemas complexos relativos á situación socio-laboral da empresa. |
A10 |
Seleccionar as opcións estratéxicas de Recursos Humanos máis acomodadas á contorna multidisciplinar da empresa. |
A11 |
Elaborar planes de Recursos Humanos, coherentes co obxectivo a acadar. |
B1 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. |
B2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B4 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións (e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan) a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
B5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
B1, B2, B3, B4, B5 |
AP2 AP8 AP9 AP10 AP11
|
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5
|
CM1 CM4 CM5 CM6 CM7 CM8
|
A2, A8, A10, A11
|
AP2 AP8 AP10 AP11
|
|
|
C1, C4, C5, C6, C7, C8
|
|
|
CM1 CM4 CM5 CM6 CM7 CM8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
- Marco teórico
- Conceptos claves
- Recursos intanxibles e problemas de medida
- Sistemas de xestión de coñecemento
- Mapas de conoñecemento
- Xestión de competencias. Perfis, operativización, puntuacións e aplicacións. |
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Aprendizaxe colaborativa |
A10 A11 B1 B3 B4 B5 C4 C5 C6 C8 |
3 |
0 |
3 |
Presentación oral |
A9 A11 B2 B4 B5 C1 C4 |
1 |
1 |
2 |
Lecturas |
A8 A9 A10 A11 B1 B3 B4 C1 C4 C5 C6 C8 |
1 |
0 |
1 |
Discusión dirixida |
A2 A10 B4 B5 C1 C5 C6 C7 C8 |
5 |
10 |
15 |
Actividades iniciais |
A2 A8 A9 A10 A11 B2 B3 B5 C4 C5 C7 C8 |
4 |
4 |
8 |
Investigación (Proxecto de investigación) |
A2 A8 A10 B1 B4 C5 C6 C7 C8 |
2 |
20 |
22 |
Saídas de campo |
A2 A8 A9 A10 A11 B2 B5 C1 C8 |
2 |
20 |
22 |
Análise de fontes documentais |
B1 B3 B4 B5 C1 C5 C6 C7 C8 |
0 |
4 |
4 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Aprendizaxe colaborativa |
Traballos en grupos pequenos |
Presentación oral |
Presentación e defensa pública dos traballos |
Lecturas |
Lecturas recomendadas de capitulos de libro |
Discusión dirixida |
Debate na clase sobre cada tema exposto |
Actividades iniciais |
Explicacións previas sobre qué facer y cómo |
Investigación (Proxecto de investigación) |
Elaboración dun proxecto |
Saídas de campo |
Recllida de información para a futura elaboración de mapas |
Análise de fontes documentais |
Lecturas de artígos e libros |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Investigación (Proxecto de investigación) |
Saídas de campo |
|
Descrición |
Explicación na clase, elaboración e redacción dos alumnos dun caso práctico
Reparto de tarefas e recolección de datos |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Análise de fontes documentais |
B1 B3 B4 B5 C1 C5 C6 C7 C8 |
Comprensión das fontes manexadas e puntualidade nas entregas. |
5 |
Aprendizaxe colaborativa |
A10 A11 B1 B3 B4 B5 C4 C5 C6 C8 |
Avaliada en tutoria e nas exposicións |
15 |
Presentación oral |
A9 A11 B2 B4 B5 C1 C4 |
Exposición na clase. |
10 |
Lecturas |
A8 A9 A10 A11 B1 B3 B4 C1 C4 C5 C6 C8 |
Indicadores: puntualidade na entrega, análise, síntese e sentido crítico |
10 |
Discusión dirixida |
A2 A10 B4 B5 C1 C5 C6 C7 C8 |
Avaliada como indicador de actitude e mediante por intervencions non obrigatorias |
10 |
Investigación (Proxecto de investigación) |
A2 A8 A10 B1 B4 C5 C6 C7 C8 |
Indicadores: dificultades asumidas, originalidade, estructuración, claridade e calidade da redacción. |
25 |
Saídas de campo |
A2 A8 A9 A10 A11 B2 B5 C1 C8 |
Habilidades para xerar confianza nos destinatarios das enquisas.
Habilidades no manexo das técnicas. |
25 |
|
Observacións avaliación |
Opción A: (Con menos de 22 alumnos matriculados): A avaluación é contínua na convocatoria de maio.
Observación:
Restaránse dous puntos da siguiente convocatoria a aqueles alumnos que mostren falta de competencia: honestidade; visibilizada en accións como copiar nun exámen, entregar traballos de anos anteriores, copiarse ou non citar fontes. Esta, ao igual que todas as competencias derivadas de actitudes serán expostas aos alumnos de forma detallada, pois non caben en esta aplicación.
OPCIÓN B: (Con más de 22 alumnos matriculados)
- 100% da nota provirá dun examen teórico.
Ambas opcions están suxeitas ás mismas condiciós xerais e observacións, tanto en maio como en xullo.
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Ter cursado técnicas de investigación social para a parte do traballo de campo. |
|