Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A2 |
Xestionar todas as cuestións relativas ao ámbito das relacións laborais. |
A8 |
Adquirir coñecementos para unha idónea organización laboral nos cadros de persoal. |
A9 |
Tomar decisións e buscar solucións consensuadas a problemas complexos relativos á situación socio-laboral da empresa. |
A10 |
Seleccionar as opcións estratéxicas de Recursos Humanos máis acomodadas á contorna multidisciplinar da empresa. |
A11 |
Elaborar planes de Recursos Humanos, coherentes co obxectivo a acadar. |
B1 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. |
B2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B4 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións (e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan) a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
B5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
B1, B2, B3, B4, B5 |
AJ2 AJ8 AJ9 AJ10 AJ11
|
BJ1 BJ2 BJ3 BJ4 BJ5
|
CC1 CC4 CC5 CC6 CC7 CC8
|
A2, A8, A10, A11
|
AJ2 AJ8 AJ10 AJ11
|
|
|
C1, C4, C5, C6, C7, C8
|
|
|
CC1 CC4 CC5 CC6 CC7 CC8
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
- Marco teórico
- Conceptos claves
- Recursos intanxibles e problemas de medida
- Sistemas de xestión de coñecemento
- Mapas de conoñecemento
- Xestión de competencias. Perfis, operativización, puntuacións e aplicacións. |
|
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Collaborative learning |
A10 A11 B1 B3 B4 B5 C4 C5 C6 C8 |
3 |
0 |
3 |
Oral presentation |
A9 A11 B2 B4 B5 C1 C4 |
1 |
1 |
2 |
Workbook |
A8 A9 A10 A11 B1 B3 B4 C1 C4 C5 C6 C8 |
1 |
0 |
1 |
Directed discussion |
A2 A10 B4 B5 C1 C5 C6 C7 C8 |
5 |
10 |
15 |
Introductory activities |
A2 A8 A9 A10 A11 B2 B3 B5 C4 C5 C7 C8 |
4 |
4 |
8 |
Research (Research project) |
A2 A8 A10 B1 B4 C5 C6 C7 C8 |
2 |
20 |
22 |
Field trip |
A2 A8 A9 A10 A11 B2 B5 C1 C8 |
2 |
20 |
22 |
Document analysis |
B1 B3 B4 B5 C1 C5 C6 C7 C8 |
0 |
4 |
4 |
|
Personalized attention |
|
1 |
0 |
1 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Collaborative learning |
Traballos en grupos pequenos |
Oral presentation |
Presentación e defensa pública dos traballos |
Workbook |
Lecturas recomendadas de capitulos de libro |
Directed discussion |
Debate na clase sobre cada tema exposto |
Introductory activities |
Explicacións previas sobre qué facer y cómo |
Research (Research project) |
Elaboración dun proxecto |
Field trip |
Recllida de información para a futura elaboración de mapas |
Document analysis |
Lecturas de artígos e libros |
Personalized attention |
Methodologies
|
Research (Research project) |
Field trip |
|
Description |
Explicación na clase, elaboración e redacción dos alumnos dun caso práctico
Reparto de tarefas e recolección de datos |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Document analysis |
B1 B3 B4 B5 C1 C5 C6 C7 C8 |
Comprensión das fontes manexadas e puntualidade nas entregas. |
5 |
Collaborative learning |
A10 A11 B1 B3 B4 B5 C4 C5 C6 C8 |
Avaliada en tutoria e nas exposicións |
15 |
Oral presentation |
A9 A11 B2 B4 B5 C1 C4 |
Exposición na clase. |
10 |
Workbook |
A8 A9 A10 A11 B1 B3 B4 C1 C4 C5 C6 C8 |
Indicadores: puntualidade na entrega, análise, síntese e sentido crítico |
10 |
Directed discussion |
A2 A10 B4 B5 C1 C5 C6 C7 C8 |
Avaliada como indicador de actitude e mediante por intervencions non obrigatorias |
10 |
Research (Research project) |
A2 A8 A10 B1 B4 C5 C6 C7 C8 |
Indicadores: dificultades asumidas, originalidade, estructuración, claridade e calidade da redacción. |
25 |
Field trip |
A2 A8 A9 A10 A11 B2 B5 C1 C8 |
Habilidades para xerar confianza nos destinatarios das enquisas.
Habilidades no manexo das técnicas. |
25 |
|
Assessment comments |
Opción A: (Con menos de 22 alumnos matriculados): A avaluación é contínua na convocatoria de maio.
Observación:
Restaránse dous puntos da siguiente convocatoria a aqueles alumnos que mostren falta de competencia: honestidade; visibilizada en accións como copiar nun exámen, entregar traballos de anos anteriores, copiarse ou non citar fontes. Esta, ao igual que todas as competencias derivadas de actitudes serán expostas aos alumnos de forma detallada, pois non caben en esta aplicación.
OPCIÓN B: (Con más de 22 alumnos matriculados)
- 100% da nota provirá dun examen teórico.
Ambas opcions están suxeitas ás mismas condiciós xerais e observacións, tanto en maio como en xullo.
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
Other comments |
Ter cursado técnicas de investigación social para a parte do traballo de campo. |
|