Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
Capacidade para a redacción, firma, desenvolvemento e dirección de proxectos no ámbito da enxeñaría industrial, e en concreto da especialidade de electrónica industrial. |
A3 |
Capacidade para realizar medicións, cálculos, valoracións, taxacións, peritaxes, estudos e informes. |
A4 |
Capacidade de xestión da información, manexo e aplicación das especificacións técnicas e da lexislación necesarias no exercicio da profesión. |
A25 |
Coñecer os fundamentos e aplicacións da electrónica analóxica. |
A28 |
Coñecemento aplicado de instrumentación electrónica. |
A29 |
Capacidade para deseñar sistemas electrónicos analóxicos, dixitais e de potencia. |
A30 |
Coñecer e ser capaz de modelar e simular sistemas. |
B1 |
Capacidade de resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade e razoamento crítico. |
B2 |
Capacidade de comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e destrezas no campo da enxeñaría industrial. |
B3 |
Capacidade de traballar nun contorno multilingüe e multidisciplinar. |
B4 |
Capacidade de traballar e aprender de forma autónoma e con iniciativa. |
B5 |
Capacidade para empregar as técnicas, habilidades e ferramentas da enxeñaría necesarias para a práctica desta. |
B6 |
Capacidade de usar adecuadamente os recursos de información e aplicar as tecnoloxías da información e as comunicacións na enxeñaría. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Deseñar filtros activos e pasivos |
A1 A3 A4 A25 A28 A29 A30
|
B4 B5
|
C1 C3 C6
|
Utilizar ferramentas de simulación por computador aplicadas as circuítos electrónicos. |
A3 A4 A25 A28 A29 A30
|
B1 B4 B5 B6
|
C3 C6
|
Coñecer a nivel de diagrama de bloques os circuítos dos cartóns de adquisición de datos, sabendo elixir o cartón adecuado para construír sistemas de adquisición de datos. |
A1 A4 A25 A28 A29
|
B1 B3 B4 B5 B6
|
C3 C6 C7
|
Entender a problemática asociada ao ruído electromagnético e aborda a súa problemática |
A1 A3 A4 A25 A28 A29
|
B1 B2 B4 B5 B6
|
C3 C6 C7
|
Comprender as caracterisiticas dos amplificadores empregados en Instrumentación e deseñar acondicionadores para aplicacións de instrumentación. |
A1 A3 A4 A25 A28 A29 A30
|
B3 B5
|
C3 C6
|
Coñecer os sensores utilizados en electrónica industrial e implementar os circuítos de acondicionamento adecuado |
A1 A3 A4 A25 A28 A29 A30
|
B1 B3 B5 B6
|
C3 C6
|
Entender el funcionamiento y el manejo de los instrumentos de medida utilizados en Electrónica Industrial |
A1 A3 A4 A25 A28 A29
|
B4 B5 B6
|
C3 C6 C7
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Amplificadores en Instrumentación Electrónica |
|
Modulación e Demodulación |
|
Sensores de aplicación industrial e o seu acondicionamento. |
|
Ruído e compatibilidade electromagnética. |
|
Sistemas de adquisición de datos. |
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A1 A3 A4 A25 A28 A29 A30 B4 C6 C7 |
21 |
30 |
51 |
Solución de problemas |
A3 A4 A25 A28 A29 A30 B1 B3 B5 B6 C3 |
20 |
42 |
62 |
Prácticas de laboratorio |
A3 A4 A25 A28 A29 B1 B2 B4 B5 B6 C3 |
9 |
9 |
18 |
Proba de resposta múltiple |
A3 A4 A25 A28 A29 B4 B5 C6 |
1 |
3.5 |
4.5 |
Proba mixta |
A3 A4 A25 A28 A29 A30 B1 B4 B5 C1 C6 |
4 |
10 |
14 |
|
Atención personalizada |
|
0.5 |
0 |
0.5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución dalgunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
Nestas sesións ademais se intercalarán exemplos para facilitar a comprensión dos conceptos. |
Solución de problemas |
Proporanse exercicios ou problemas para solución individual e/ou grupal a partir dos contidos traballados nas sesións maxistrais. |
Prácticas de laboratorio |
Metodoloxía que permite que os estudantes aprendan efectivamente a través da realización de actividades de carácter práctico, tales como demostracións, exercicios, experimentos e investigacións. |
Proba de resposta múltiple |
Proba obxectiva que consiste en expor unha cuestión en forma de pregunta directa ou de afirmación incompleta, e varias opcións ou alternativas de resposta que proporcionan posibles solucións, das que só una delas é válida. |
Proba mixta |
Proba que consiste nun exame que poderá conter tanto cuestiones tipo test, cuestións teóricas, prácticas ou teórico-prácticas de resposta curta, e problemas sobre os temas traballados na materia |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Solución de problemas |
Sesión maxistral |
|
Descrición |
No caso de que o alumno necesite algunha aclaración adicional ás das clases teóricas ou prácticas terá dispoñibles as horas de tutorías para liquidar as dúbidas.<br> |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba mixta |
A3 A4 A25 A28 A29 A30 B1 B4 B5 C1 C6 |
Corresponderá a unha proba de avaliación ao final do cuadrimestre que englobará todos os aspectos da materia tanto teóricos como prácticos e de resolución de problemas. |
70 |
Proba de resposta múltiple |
A3 A4 A25 A28 A29 B4 B5 C6 |
O longo do curso iranse expondo probas de resposta múltiple sobre os temas tratados nas clases anteriores. |
10 |
Prácticas de laboratorio |
A3 A4 A25 A28 A29 B1 B2 B4 B5 B6 C3 |
A realización das prácticas de laboratorio con aproveitamento, onde se valorará aspectos como o traballo persoal, actitude...
|
10 |
Solución de problemas |
A3 A4 A25 A28 A29 A30 B1 B3 B5 B6 C3 |
Exporanse a resolución de problemas entregables que computarán para a avaliación. |
10 |
|
Observacións avaliación |
As cualificacións das metodoloxias Solución de Problemas e Proba de resposta múltiple podense acumular nunha delas pasando a outra a pesar cero puntos na avaliación. No exame correspondente á segunda oportunidade realizarase unicamente a proba mixta coa súa puntuación correspondente, á que se lle sumaran os puntos correspondentes das outras probas. Para a obtención do aprobado é necesario alcanzar unha puntuación mínima de 50 sobre 100. A nota final obterase sumando as cualificacións das distintas metodoloxías expostas no apartado de "avaliación", a condición de que se cumpran as seguintes condicións: - Que se realizaron e aprobado as prácticas de laboratorio.
- Que se obtivo polo menos 30 puntos na proba mixta.
No caso de que non se cumpran as condicións anteriores, a nota final será a nota da proba mixta minorada de forma que se alcance como máximo unha nota de catro.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Miguel A. Pérez García y otros (). Instrumentación Electrónica.
Álvaro Tormos Fernando y otros (). Instrumentación Electrónica. Problemas. SPUPV
Antonio Manuel Lázaro y otros (). Problemas Resueltos de Instrumentación y Medidas Electrónicas. Paraninfo |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Cálculo/770G01001 | Física I/770G01003 | Alxebra/770G01006 | Fisíca II/770G01007 | Fundamentos de Electricidade/770G01013 | Fundamentos de Automática/770G01017 | Fundamentos de Electrónica/770G01018 | Electrónica Analóxica/770G01022 | Electrónica Dixital/770G01023 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Sistemas Dixitais I/770G01026 |
|
Materias que continúan o temario |
Instrumentación Electrónica II/770G01039 |
|
|