Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
Capacidade para a redacción, firma, desenvolvemento e dirección de proxectos no ámbito da enxeñaría industrial, e en concreto da especialidade de electrónica industrial. |
A2 |
Capacidade para planificar, presupostar, organizar, dirixir e controlar tarefas, persoas e recursos. |
A3 |
Capacidade para realizar medicións, cálculos, valoracións, taxacións, peritaxes, estudos e informes. |
A4 |
Capacidade de xestión da información, manexo e aplicación das especificacións técnicas e da lexislación necesarias no exercicio da profesión. |
A5 |
Capacidade para analizar e valorar o impacto social e medioambiental das solucións técnicas actuando con ética, responsabilidade profesional e compromiso social, e buscando sempre a calidade e mellora continua. |
B1 |
Capacidade de resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade e razoamento crítico. |
B2 |
Capacidade de comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e destrezas no campo da enxeñaría industrial. |
B3 |
Capacidade de traballar nun contorno multilingüe e multidisciplinar. |
B4 |
Capacidade de traballar e aprender de forma autónoma e con iniciativa. |
B5 |
Capacidade para empregar as técnicas, habilidades e ferramentas da enxeñaría necesarias para a práctica desta. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
O alumno debe ser capaz de levar á práctica os modelos teóricos das instalacións |
A1 A2 A3
|
B1 B3 B5
|
C3
|
O alumno debe ser capaz de deseñar unha instalación en concordancia coa lexislación técnica nacional vigente. |
A2 A3 A4 A5
|
B3 B5
|
C3
|
O alumno debe ser capaz de expoñer en público un tema relacionado coa asignatura |
A4
|
B1 B2 B4 B5
|
C3
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Canalizaciones Eléctricas |
Tipos de condutores eléctricos
Aspectos constructivos
Dimensionamiento de canalizaciones eléctricas |
Proteccións |
Protección contra sobreintensidades
Instalacións de posta a terra
Protección contra cotactos indirectos
Coordinación das proteccións |
Centros de Transformación |
Descrición dos elementos que compoñen un CT
Proteccións dos CT |
Corrección do Factor de Potencia |
O factor de potencia
Tipos de proteccións e configuracións
Proteccións |
Instalacións de Alumbrado |
Principios de Luminotecnia
Tipos de Lámpadas
Tipos de Luminarias
Cálculo de instalacións de alumado |
Atmósferas Explosivas |
Zonas de atmosferas explosivas
Grupos de aparellos/categorías
Clases de temperatura
Sistemas de protección secundarios |
Instalacións contra Incendios |
Elementos constructivos e materiais
Sistemas de protección contra incendios |
Instalacións de Climatización |
Normativa
Sistemas de ventilación
Sistemas de calefacción, refrigeración e climatización |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A1 A4 A5 B5 C3 |
30 |
0 |
30 |
Problem solving |
A2 A3 B1 B5 C3 |
15 |
15 |
30 |
Laboratory practice |
A3 A4 |
8 |
0 |
8 |
Oral presentation |
B1 B2 B3 B4 B5 C3 |
2 |
30 |
32 |
Objective test |
A3 A4 |
2 |
46 |
48 |
|
Personalized attention |
|
2 |
0 |
2 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
O profesor explica os aspectos teóricos e descriptivos da asignatura e apóiase, para iso, en casos de uso e exemplos prácticos. |
Problem solving |
O alumno deberá ser capaz de aplicar os coñecementos teóricos adquiridos para o dimensionamiento dos distintos elementos da instalación, de acordo coa lexislación vigente. |
Laboratory practice |
O alumno poderá entrar en contacto con dispositivos existentes nas instalacións obxecto de estudo e comprobar o seu funcionamento. |
Oral presentation |
O alumno deberá expoñer públicamente un tema. Poderá utilizar calquera medio audio-visual que necesite para a exposición. |
Objective test |
O alumno deberá responder satisfactoriamente a un conxunto de preguntas sobre aspectos teóricos da materia sen a axuda de ningunha fonte bibliográfica.
Nunha segunda parte, o alumno deberá resolver un conxunto de problemas de deseño e dimensionamiento das instalacións. Para esta parte, o alumno poderá recorrer a fontes bibliográficas tales como apuntes e libros. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Guest lecture / keynote speech |
Oral presentation |
Objective test |
Problem solving |
|
Description |
Para a realización da presentación oral, o alumno deberá consensuar co profesor os contidos que serán obxecto da exposición.
Durante todo periodo de clases, o profesor conta cunhas horas de tutoría nas que se resolven cuestións dos alumnos de forma personalizada, tanto para unha mellor comprensión dos contidos da asignatura, como para a resolución de problemas e a preparación da proba obxectiva. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Oral presentation |
B1 B2 B3 B4 B5 C3 |
A puntuación máxima por este concepto (PO) será determinada polo profesor da asignatura a principio de curso. En ningún caso superará o 30% da nota final. |
30 |
Objective test |
A3 A4 |
Constará dunha parte de problemas (PR) e outra de teoría (CHE). a superación desta proba esixe a superación de cada unha das partes por separado. A valoración por este concepto (EX) obterase da forma seguinte:
EX% = PR% + CHE%
e a valoración máxima por este concepto será a resultante de restar
máximo{EX}% = 100% - máximo{PO}% |
70 |
|
Assessment comments |
O aprobado da asignatura alcanzouse a condición de que se cumpran simultáneamente as tres condiciones seguintes: PO% + EX% >= 50% PR% >= máximo{EX}% / 2 CHE% >= máximo{EX}% / 2
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Fundamentos de Electricidade/770G01013 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|