Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A4 |
Capacidade de xestión da información, manexo e aplicación das especificacións técnicas e da lexislación necesarias no exercicio da profesión. |
A8 |
Capacidade para comprender e aplicar os principios e coñecementos básicos da química xeral, química orgánica e inorgánica e as súas aplicacións na enxeñaría. |
A14 |
Coñecer os fundamentos da ciencia, tecnoloxía e química de materiais. Comprender a relación entre a microestrutura, a síntese, o procesado e as propiedades dos materiais. |
B1 |
Capacidade de resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade e razoamento crítico. |
B2 |
Capacidade de comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e destrezas no campo da enxeñaría industrial. |
B3 |
Capacidade de traballar nun contorno multilingüe e multidisciplinar. |
B4 |
Capacidade de traballar e aprender de forma autónoma e con iniciativa. |
B5 |
Capacidade para empregar as técnicas, habilidades e ferramentas da enxeñaría necesarias para a práctica desta. |
B6 |
Capacidade de usar adecuadamente os recursos de información e aplicar as tecnoloxías da información e as comunicacións na enxeñaría. |
B7 |
Capacidade para traballar de forma colaborativa e de motivar un grupo de traballo. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Aprendizaxe dos conceptos fundamentais dos materiais polimericos, resaltando a integracion no curriculum e as interrelacions con as materias que o compoñen |
A8 A14
|
|
|
Familiarizarse con un entorno tecnoloxico onde os conceptos fisico-quimicos dos polimeros estean continuamente presentes, fomentando o enfoque cara a enxeñaria electronica |
|
B5
|
|
Estimular o interese pola cultura cientifica e a evolucion historica dos paradigmas |
|
|
C8
|
Desenvolver a habilidade de resolver problemas e de utilizar adecuadamente a linguaxe matematica, potenciando a capacidade de resolucion de problemas practicos relacionados coa tecnoloxia actual |
|
B1
|
|
Estimular a capacidade de sintesis e de traballo multidisciplinar |
|
B2 B3 B7
|
|
Acostumarse a utilizacion das fontes de informacion diversas-bibliografia, internet, publicacions especializadas,etc-valorando a importancia dunha boa documentacion nos plantexamentos de calquera tipo de proxecto ou estudio |
A4
|
B6
|
C3
|
Tomar conciencia da necesidade do autoaprendizaxe e a formacion permanente a partir dos coñecementos e habilidades adquiridas |
|
B4
|
C7
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Introduccion a Ciencia de Polimeros
Materiais polimericos I
Materiais polimericos II
Polimeros conductores
Aplicacions dos polimeros conductores I
Aplicacions dos polimeros conductores II |
Definicions.Polimerizacions.Clasificacions dos polimeros.Estructuras fisicas ou estados de agregacion
Elastomeros.Estado amorfo.Estado cristalino.Polimeros liquido-cristalinos.
Polimeros en disolucion .Polimeros en estado fundido.Caraterizacion de polimeros: propiedades termicas, mecanicas, opticas e electricas.Procesado de polimeros.
Polimeros electroactivos.Polimeros dielectricos.Polimeros conductores e seus tipos.Estructura de bandas dos polimeros conductores.Procesos optoelectronicos.Funcionamiento dos dispositivos optoelectronicos.
Diodos emisores de luz organicos (OLED).Celulas solares fotovoltaicas organicas (OSC).Polimers conductores como electrodos en pilas recargables.Electrocromismo.Dispositivos electrocromicos.
Electrolitos polimericos e ionomeros.Pilas de combustible.Electrolizadores.Membranas de ionomeros. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Prácticas de laboratorio |
B3 B4 B7 |
23 |
46 |
69 |
Seminario |
C3 C7 C8 |
3.5 |
3.5 |
7 |
Proba obxectiva |
A8 A14 B6 |
2 |
2 |
4 |
Sesión maxistral |
A4 B1 B2 B5 |
23 |
46 |
69 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Prácticas de laboratorio |
Realizaranse exposicions curtas de contido practico, combinadas coa realizacion de practicas guiadas |
Seminario |
Realizaranse seminarios sobre temas especificos dos polimeros en electronica |
Proba obxectiva |
Proba escrita na que evaluaranse os contidos da materia |
Sesión maxistral |
Exposicion dos contidos da asignatura onde se poidan resolver dubidas por parte dos estudantes |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Proba obxectiva |
|
Descrición |
Os estudantes poderan asistir en datas sinaladas a resolucion de dubidas referintes a proba obxectiva
Se adoptaran medidas especificas para o alumnado con recoñecemento de dedicacion a tempo parcial.Incidindo mais nas tutorias e nos traballos relativos a os contidos da asignatura,segundo as circunstancias e as caracteristicas de cada estudante. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba obxectiva |
A8 A14 B6 |
Realizacion de unha proba escrita |
40 |
Prácticas de laboratorio |
B3 B4 B7 |
Asistencia as practicas de laboratorio |
30 |
Seminario |
C3 C7 C8 |
Asistencia e valoracion de traballos en seminarios |
15 |
Sesión maxistral |
A4 B1 B2 B5 |
Asistencia as clases de teoria |
15 |
|
Observacións avaliación |
A evaluacion da segunda oportunidade rexerase polas mesmas cualificacions Para o alumnado con recoñecemento de dedicacion a tempo parcial e despensa academica de exencion de asistencia a avaliacion consistira en realizacion de unha proba escrita con cualificacion de 50 mais valoracion dos traballos propostos con cualificacion de 50. A segunda oportunidade para estes alumnos rexerase polas mesmas cualificacions.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
C Marco,L Ibarra,L Garrido (2004). Ciencia y Tecnologia de Materiales Polimericos. Instituto de Ciencia y Tecnologia de Polimeros, Madrid
R. A. Skotheim, J.R. Reynolds (2007). Handbook of conducting polymers. CRA Press
J Padilla,R Garcia,A.J.Fernandez,A. Urbina (2010). Polimeros conductores. Reverte
U W Gedde (). Polymer Physics. Chapman and Hall
M Beltran, A.Marcilla (2012). Tecnologia de Polimeros. Publicaciones de la Universidad de Alicante |
|
Bibliografía complementaria
|
A Horta Zubiaga (). Macromoleculas. UNED, Madrid
J.Areizaga,M.M Cortazar,J.M. Elorza,J.J. Iruin (). Polimeros. Sintesis
J.Gonzalez (). Tecnicas de electroquimica moderna. Cultivalibros |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|