Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A8 |
Capacidade para comprender e aplicar os principios e coñecementos básicos da química xeral, química orgánica e inorgánica e as súas aplicacións na enxeñaría. |
A14 |
Coñecer os fundamentos da ciencia, tecnoloxía e química de materiais. Comprender a relación entre a microestrutura, a síntese, o procesado e as propiedades dos materiais. |
B1 |
Capacidade de resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade e razoamento crítico. |
B2 |
Capacidade de comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e destrezas no campo da enxeñaría industrial. |
B3 |
Capacidade de traballar nun contorno multilingüe e multidisciplinar. |
B4 |
Capacidade de traballar e aprender de forma autónoma e con iniciativa. |
B5 |
Capacidade para empregar as técnicas, habilidades e ferramentas da enxeñaría necesarias para a práctica desta. |
B6 |
Capacidade de usar adecuadamente os recursos de información e aplicar as tecnoloxías da información e as comunicacións na enxeñaría. |
B7 |
Capacidade para traballar de forma colaborativa e de motivar un grupo de traballo. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Aprendizaxe dos conceptos fundamentais dos materiais polimericos , resaltando a integracion no curriculum e as interrelacions con as materias que o compoñen |
A8 A14
|
|
|
Familiarizarse con un entorno tecnoloxico onde os conceptos fisico-quimicos dos polimeros estean continuamente presentes, fomentando o enfoque cara a enxeñaria electrica |
|
B5
|
|
Estimular o interese pola cultura cientifica e a evolucion historica dos paradigmas |
|
|
C8
|
Desenvolver a habilidade de resolver problemas e de utilizar axeitadamente a linguaxe matematica, potenciando a capacidade do estudante para aplicar os coñecementos teoricos a resolucion dos problemas practicos relacionados coa tecnoloxia actual |
|
B1 B5
|
|
Estimular a capacidade de sintesis e de traballo multidisciplinar |
|
B2 B3 B7
|
|
Acostumarse a utilizacion de fontes de informacion diversas-bibliografia, internet,publicacions especializadas,etc-valorando a importancia de unha boa documentacion nos plantexamentos de calquera tipo de proxecto ou estudio |
|
B5 B6
|
|
Ter conciencia da necesidade do autoaprendizaxe e a formacion permanente a partires dos coñecementos e habilidades adqueridas |
|
B4
|
C7
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Introducion a Ciencia dos Polimeros
Materiais Polimericos I
Materiais Polimericos II |
Definicions. Polimerizacions. Clasificacions dos polimeros.Estruturas fisicas ou estados de agregacion.
Elastomeros.Estado amorfo.Estado cristalino.Polimeros liquido-cristalinos
Polimeros en disolucion.Polimeros en estado fundido.Caraterizacion de polimeros:propiedades termicas, mecanicas, opticas e electricas.Procesado de polimeros. |
Polimeros conductores
Aplicacions dos polimeros conductores I
Aplkicacions dos polimeros conductores II |
Polimeros electroactivos.Polimeros dielectricos.Polimeros conductores e tipos de conductores.Estrutura de bandas dos polimeros conductores.Procesos optoelectronicos.Funcionamiento dos dispositivos optoelectronicos.
Diodos emisores de luz organicos (OLED ).Celulas solares fotovoltaicas organicas (OSC ).Polimeros conductores como electrodos en pilas recargables.Electrocromismo .Dispositivos electrocromicos.
Electrolitos polimericos e ionomeros.Pilas de combustible.Electrolizadores.Membranas de ionomeros. |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Laboratory practice |
B3 B4 B7 |
23 |
46 |
69 |
Seminar |
B2 B6 C8 |
3.5 |
3.5 |
7 |
Objective test |
A8 A14 B1 |
2 |
2 |
4 |
Guest lecture / keynote speech |
B5 C7 |
23 |
46 |
69 |
|
Personalized attention |
|
1 |
0 |
1 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Laboratory practice |
Realizaranse exposicions curtas de contido practico, combinadas coa realizacion de practicas guiadas |
Seminar |
Realizaranse seminarios sobre temas especificos dos polimeros en electronica |
Objective test |
Proba escrita na que evaluaranse os contidos da materia |
Guest lecture / keynote speech |
Exposicion dos contidos da asignatura, onde se podan resolver dubidas por parte dos estudantes |
Personalized attention |
Methodologies
|
Objective test |
|
Description |
Os estudantes poderan asistir en datas concretas a resolucion das dubidas referidas a proba obxectiva
Se adoptaran medidas especificas para o alumnado con recoñecemento de dedicacion a tempo parcial. Incidindo mais nas tutorias e nos traballos relativos a os contidos da asignatura, segundo as circunstancias e caracteristicas de cada estudante |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Objective test |
A8 A14 B1 |
Realizacion de unha proba escrita |
40 |
Laboratory practice |
B3 B4 B7 |
Asistencia as practicas de laboratorio |
30 |
Seminar |
B2 B6 C8 |
Asistencia aos seminarios |
15 |
Guest lecture / keynote speech |
B5 C7 |
Asistencia as clases de teoria |
15 |
|
Assessment comments |
A evaluacion da segunda oportunidade rexerase polas mesmas cualificacions Para o alumnado con recoñecemento de dedicacion a tempo parcial e dispensa academica de exencion de asistencia a avaliacion consistira en realizacion de unha proba escrita con cualificacion de 50 mais valoracion de traballos propostos con cualificacion de 50.A segunda oportunidade para estes alumnos rexerase polas mesmas cualificacions
|
Sources of information |
Basic
|
C Marco,L Ibarra,L Garrido (2004). Ciencia y Tecnologia de Materiales Polimericos. Instituto de Ciencia y Tecnologia de Polimeros, Madrid
R.A.Skotheim, J.R. Reynolds (2007). Handbook of conducting polymers. CRA Press
J. Padilla, R.Garcia, A.J. Fernandez,A.Urbina (2010). Polimeros conductores. Reverte
U W Gedde (1995). Polymer Physics. Chapman and Hall
M.Beltran,A. Marcilla (2012). Tecnologia de polimeros. Publicaciones Universidad de Alicante |
|
Complementary
|
A Horta Zubiaga (). Macromoleculas. UNED, Madrid
J. Areizaga,M.M.Cortazar,J.M. Elorza,J.J. Iruin (). Polimeros. Sintesis
J. Gonzalez (). Temas de electroquimica moderna. cultivalibros |
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|