Datos Identificativos 2016/17
Asignatura (*) Métodos e recursos de investigación literario-cultural no ámbito anglófono Código 613505002
Titulación
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 1º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 3
Idioma
Inglés
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Filoloxía Inglesa
Coordinación
Nuñez Puente, Carolina
Correo electrónico
c.nunez@udc.es
Profesorado
Nuñez Puente, Carolina
Correo electrónico
c.nunez@udc.es
Web http://www.imaes.eu/?page_id=31
Descrición xeral Ensinar ao estudiantado os obxectivos e métodos da investigación literaria e cultural na área de humanidades.
Familiarizar ao estudantado cos métodos de procura de información sobre temas de investigación literaria e cultural en inglés.
Informar ao estudantado sobre as tendencias dentro do ámbito académico anglosaxón en relación coa investigación literaria e cultural.
Axudar aos estudantado a distinguir na práctica diferentes actividades de investigación, co fin de preparalos como profesionais do mundo académico no campo literario e cultural en inglés.

Competencias do título
Código Competencias / Resultados do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
-Coñecemento dos modelos e recursos de investigación literaria/cultural no ámbito anglófono -Capacidade de utilizar as técnicas empregadas para a análise de textos -Capacidade para identificar e analizar as características máis relevantes da cultura e das institucións AI9
AI10
AI11
-Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base de ser orixinais nun contexto de investigación -Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos -Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e se enfrontar á complexidade de formular xuízos sobre as responsabilidades sociais e éticas -Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións a públicos especializados e non especializados -Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe autónomo -Capacidade de afondar naqueles conceptos, principios, teorías ou modelos relacionados cos Estudos Ingleses, -Capacidade para aplicar os coñecementos adquiridos na contorna multidisciplinar e multifacética dos Estudos Ingleses BI1
BI2
BI4
BI6
BI7
BI9
-Habilidad para investigar e manexar novos coñecementos e información no contexto dos Estudos Ingleses -Capacidade para adquirir un espírito crítico que leve aos estudantes a considerar a pertinencia das investigacións existentes -Autonomía progresiva na aprendizaxe (ex. procuras propias de recursos de información) -Capacidade para realizar traballos de investigación de carácter académico -Capacidade para presentar e defender un traballo de investigación BI10
BI11
BI13
BI14
BI15

Contidos
Temas Subtemas
1. Introducción
2. O traballo de investigación (tipos e aspectos)
3. A escritura do traballo
4. Obxectivos, metodoloxía, corpus, argumentación e estructura
5. Traballar con datos e fontes
6. O traballo con outros materiais
7. Requisitos lingüísticos
8. Manuais de estilo
9. Presentación e publicación dun traballo de investigación
10. Cuestións legais
11. Outras aplicacións da investigación literaria e cultural

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias / Resultados Horas lectivas (presenciais e virtuais) Horas traballo autónomo Horas totais
Traballos tutelados A9 A10 A11 2 18 20
Presentación oral B1 B2 B4 B6 B7 B9 5 0 5
Seminario B10 B11 B13 B14 B15 10 40 50
 
Atención personalizada 0 0
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Traballos tutelados Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais).
Presentación oral Intervención inherente aos procesos de ensino-aprendizaxe baseada na exposición verbal a través da que o alumnado expón traballos.
Seminario Técnica de traballo en grupo que ten como finalidade o estudo intensivo dun tema ou dunha lectura. Caracterízase pola discusión, a participación, a elaboración de documentos e as conclusións ás que teñen que chegar todos os compoñentes do seminario.

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Descrición
Estou a disposición dos estudantes no meu despacho nas horas de titoría, como tamén a través do teléfono e o correo electrónico.

Avaliación
Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Seminario B10 B11 B13 B14 B15 -Participación na clase, durante as sesións presenciais e a través doutros medios (e-mail, fórums de debate, plataforma virtual) 30
Traballos tutelados A9 A10 A11 As actividades poderán incluir:
-Resúmes críticos e/ou recensións lecturas obligatorias
-Escritura dun abstract coas suas correspondentes palabras chave
-Escritura dun artígo de investigación
50
Presentación oral B1 B2 B4 B6 B7 B9 -Preparación dunha presentación oral 20
 
Observacións avaliación

Dado o carácter semi-presencial do título, a
asistencia é obrigatoria, salvo dispensa solicitada en tempo e forma e
concedida pola Comisión Académica Universitaria do título, e sempre respetando
as normativas de asistencia a clase das tres universidades participantes no
título, así como os sistemas de avaliación que figuran expresamente nas guías
docentes das diferentes materias, e sen prexuízo das consecuencias que poida
ter para a súa avaliación final a ausencia a determinadas sesións presenciais.

Quen
teña concedida a dispensa académica, e como establece a Normativa de
permanencia da universidade, será avaliado seguindo os criterios aplicables á oportunidade
de xullo.

Quen
non leve a cabo o traballo tutelado, ou non teña realizado traballo igual ou
superior ao 50% do resto das categorías de avaliación, acadará a cualificación
de Non Presentado.

Quen non aprobe na primeira oportunidade terá á posibilidade da oportunidade
de xullo, na que cada estudante terá que demostrar ter acadadas as
competencias da materia mediante dous tipos de avaliación: un traballo tutelado
do mesmo valor porcentual e natureza que na primeira oportunidade, máis os exercicios
convidos que poidan suplir o resto das actividades.

 


Fontes de información
Bibliografía básica

(Bibliografía)

Achtert, Walter S., and Joseph Gibaldi. MLA Handbook for Writers of Research Papers. New York: Modern Language Association, 2009. Print.

 

Altick, Richard D. and John Fenstermaker. The Art of Literary Research. New York: W. W. Norton & Co., 1992. Print.

 

Bourdieu, Pierre, et al. Academic Discourse: Linguistic Misunderstanding and Professional Power. Stanford: Stanford UP, 1994. Print.

 

Canagarajah, A. Suresh. Critical Academic Writing and Multilingual Students. Ann Arbor: The U of Michigan P, 2002. Print.

 

The Chicago Manual of Style. Chicago: The U of Chicago P, 2010. Print.

 

Da Sousa Correa, Delia and W. R. Owens, eds. The Handbook to Literary Research. London: Routledge, 2009. Print.

Durham, Meenakshi Gigi and Douglas M. Kellner, eds. Media and Cultural Studies: Keyworks. Oxford: Wiley-Blackwell, 2012. Print.

 

Henry, D. J. and A. Dorling Kindersley. Writing for Life: Paragraph to Essay. Harlow: Longman, 2007. Print.

 

The Hodges Harbrace Handbook. Beverly: Wadsworth, 2010. Print.

 

Leitch, Vincent B. et al, eds. The Norton Anthology of Theory and Criticism. New York: W. W. Norton & Co., 2010. Print.

 

Soriano, Ramón. Cómo se escribe una tesis. Guía práctica para estudiantes e investigadores. Córdoba: Berenice, 2008. Print.

 

Walker, Melissa. Writing Research Papers. A Norton Guide. New York: W. W. Norton & Co., 1996. Print.

 

Wisker, Gina. The Postgraduate Research Handbook. Palgrave Macmillan, 2007. Print.

 

(Webs: URLs)

Modern Language Association: http://www.mla.org/

The Norton Introduction to Literature: http://wwnorton.com/college/english/litweb10/writing/

Purdue Online Writing Lab (OWL): http://owl.english.purdue.edu/

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías