Datos Identificativos 2016/17
Asignatura (*) Variación e cambio na lingua inglesa Código 613505009
Titulación
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Optativa 3
Idioma
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Filoloxía Inglesa
Coordinación
Dopico Garcia, Alberto
Correo electrónico
alberto.dopico@udc.es
Profesorado
Dopico Garcia, Alberto
Correo electrónico
alberto.dopico@udc.es
Web http://www.imaes.eu/?page_id=31
Descrición xeral Este curso ten como obxectivo proporcionar aos alumnos unha sólida formación na diversidade lingüística explorando os factores internos e externos que teñan un papel importante no cambio lingüístico

Competencias do título
Código Competencias / Resultados do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título

Contidos
Temas Subtemas
Introducción.

Etapas de la lengua Inglesa.
Los cambios y variaciones en la Lengua, dependiendo del contexto en el que se empleen.
La influencia de los dialectos y otras lenguas extranjeras en el idioma Inglés.
El Inglés en el tráfico mercantil. El Inglés técnico en documentos formales.
Términos específicos internacionalmente reconocidos.
Traducción de textos científico técnicos. Documentos relacionados con el mundo de los negocios.
Textos de contenido jurídico - empresarial
Títulos de diversa naturaleza, relacionados con la propiedad industrial y notarial.
Contratos marítimos.
Pólizas.
El Inglés moderno en el Siglo XXI Expresiones en las comunicaciones orales.
El Inglés en la oficina.
El uso del Inglés en las comunicaciones telefónicas.
El Inglés en las comunicaciones escritas.
Variación y cambio a diferentes niveles Etimología y fonología
Semántica
Morfología,
Sintaxis.

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias / Resultados Horas lectivas (presenciais e virtuais) Horas traballo autónomo Horas totais
Seminario 7 7 14
Debate virtual 5 5 10
Proba de resposta breve 2 10 12
Sesión maxistral 10 18 28
 
Atención personalizada 11 0 11
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Seminario Proceso do sistema de ensino-aprendizaxe baseado no traballo cooperativo, no traballo en pares, xunto co apoio directo da teoría explicada polo profesor.
Debate virtual Debate e aportacións no eido virtual entre os alumnos e o profesor ao longo do curso, en lingua inglesa.
Proba de resposta breve Examen de respuestas cortas.
Sesión maxistral Exposición y aportación de material documental relacionado con el contenido de la materia para su explotación lingüística.

Atención personalizada
Metodoloxías
Seminario
Descrición
Os estudantes serán atendidos en horarios de titorías ou ben por Moodle ou por correo electrónico.

Avaliación
Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Sesión maxistral Participación dos estudantes duarante os seminarios e sesións maxistrais e resposta a cuestións plantexadas pola profesora. 25
Proba de resposta breve Prueba de valoración de conocimientos adquiridos con respuesta breve. 50
Debate virtual Debate e aportacións no eido virtual entre os alumnos e o profesor ao longo do curso, en lingua inglesa. 25
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica

North America. Cambridge : Cambridge University Press.

Barber, Charles. 2000. The English Language: A Historical Introduction. Cambridge: Cambridge University Press.

Blake, Norman (ed). 1992. The Cambridge history of the English language. Vol.2: 1066-1476. Cambridge : Cambridge University Press.

Brinton, Laurel .J. & Traugott, Elizabeth Closs. 2005. Lexicalization and

Grammaticalization in Language Change. Cambridge: Cambridge University

Press.

Narrog Heiko & Heine, Bernd (eds.) 2011. The Oxford handbook of

grammaticalization. Oxford: Oxford University Press.

Burchfield, Robert (ed). 1994. The Cambridge history of the English language. Vol.5: English in Britain and Overseas : origins and development. Cambridge : Cambridge University Press.

Burnley, David. 2000. The History of the English Language: A Source Book. London: Longman.

Cable, Thomas. 2002. A Companion to Baugh and Cable's History of the English Language. London:Routledge.

Coates, Jennifer. 2004. Women, Men, and Language: A Sociolinguistic Account of Gender Differences in Language. London: Pearson Longman.

Coupland, Nikolas and Jaworski, Adam. 2009. The New Sociolinguistics Reader. London: Palgrave.

Coupland, Nikolas. 2007. Language variation and identity. Cambridge; New York: Cambridge University Press.

Chambers, J.K., Peter Trudgill and Natalie Schilling-Estes (eds). 2003. The Handbook of Language Variation and Change. London: Blackwell Publishing Ltd.

Denison, David, and Hogg, Richard. 2006. A history of the English language. Cambridge: Cambridge University Press.

Fairclough, Norman. 2001. Language and Power. London: Longman.

Hickey, Raymon. 2003 (ed). Motives for language change. Cambridge: Cambridge University Press.

Fitzmaurice, Susan M. & Taavitsainen, Irma (eds). 2007. Methods in historical pragmatics. Berlin : Mouton de Gruyter.

Hogg , Richard (ed). 1992. The Cambridge history of the English language. Vol.1: The beginnings to 1066. Cambridge : Cambridge University Press.

Holmes, Janet. 2008. An Introduction to Sociolinguistics. London: Longman.

Hughes, Arthur, Trudgill, Peter & Watt, Dominic. 2005. English accents and dialects. London: Hodder Arnold.

Kortmann, B. & Upton, C. 2008. Varieties of English: The British Isles. Berlin: Mouton de Gruyter.

Kytö, Merja, John Scahill & Harumi Tanabe (eds). 2010. Language change and variation from old English to late modern English: A festschrift for Minoji Akimoto. Berlin: Peter Lang.

Romaine, Suzanne. 2000. Language in Society: An Introduction to Sociolinguistics. Oxford: Oxford University Press.

Stockwell, Peter. 2007. Sociolinguistics: A Resource Book for Students.London: Routledge.

Trudgill, Peter. 2000. Sociolinguistics: An Introduction to Language and Society. London: Penguin.

Bergs, Alexander / Brinton, Laurel J. (eds). 2012. English Historical Linguistics. An International Handbook. Berlin: Walter de Gruyter.

Lass. Roger (ed). 2000. The Cambridge history of the English language. Vol.3: 1476-1776. Cambridge : Cambridge University Press.

Romaine, Suzanne (ed). 1999. The Cambridge history of the English language. Vol.4: 1776-1997. Cambridge : Cambridge University Press.

Trudgill, Peter. 2010. Investigations in sociohistorical linguistics : stories of colonisation and contact . Cambridge/ New York : Cambridge University Press.

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións

Os estudants deberán completar todas as tarefas e lecturas así como asistir ás sesións preparados para os debates. Deben visitar a plataforma educativa da UDC e consultar o seu correo institucional con regularidade.

Penalizaranse as malas prácticas académicas (copia, plaxio, autoplaxio, etc.).



(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías