Datos Identificativos 2016/17
Asignatura (*) Pragmática e análise do discurso en lingua inglesa Código 613505013
Titulación
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Optativa 3
Idioma
Inglés
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Filoloxía Inglesa
Coordinación
Woodward Smith, Elizabeth Anne
Correo electrónico
elizabeth.woodward@udc.es
Profesorado
Woodward Smith, Elizabeth Anne
Correo electrónico
elizabeth.woodward@udc.es
Web http://www.imaes.eu/?page_id=31
Descrición xeral Toda la información relativa tanto a esta materia como al resto del Máster la pueden encontrar en la dirección Web arriba señalada.

Competencias do título
Código Competencias / Resultados do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
1. Comprensión dos contidos básicos do AD. 2. Coñecemento das principais aproximacións e aplicacións do AD en inglés. 3. Lectura crítica da literatura recomendada. 4. Aplicación dos contidos básicos expostos no seminario. 5. Habilidade para consultar a literatura e os recursos recomendados e/ou dispoñibles extraendo a información pertinente. 6. Habilidade para reunir, seleccionar e analizar datos en la disciplina. 7. Presentación oral e escrita dun traballo relativo ao AD. AI1
AI2
AI7
BI1
BI2
BI3
BI4
BI5
BI6
BI7
BI8
BI9
BI10
BI11
BI12
BI13
BI14
BI15

Contidos
Temas Subtemas
1. Introducción á Análise do Discurso

1.1. Contidos básicos
1.2. Panorámica da disciplina

2. Principais aproximacións e aplicacións 2.1. Pragmática, Procesamento da Información e Organización do Discurso
2.2. Análise da Conversa
2.3. Análise Critico do Discurso

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias / Resultados Horas lectivas (presenciais e virtuais) Horas traballo autónomo Horas totais
Seminario A1 A2 A7 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 14 60 74
 
Atención personalizada 1 0 1
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Seminario Nas 14 horas presenciais cubrirase o temario e se exporán os traballos orais. Asemade, dedicarase un máximo de 10 horas a tarefas de auto-avaliación, que normalmente serán implementadas a través de plataformas virtuais ("virtual learning environments" (VLE)). Nas 51 horas restantes no presenciais, realizaranse as lecturas recomendadas e se preparará o traballo, tomando en consideración as clases presenciais e as titorías con o/coa profesor/a.

Atención personalizada
Metodoloxías
Seminario
Descrición
A asistencia ás sesións na aula é obrigatoria.
Pódese acudir ao despacho da profesora en horas de titoría, e tamén poden contactar con ela a través do correo electrónico.

Avaliación
Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Seminario A1 A2 A7 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 Participación activa nas sesións presenciais:
20%

Actividades y tarefas (dentro y fora da aula) relacionadas cos contidos do curso: 30%

Presentación oral (20%) na clase dun traballo escrito (30%):

100
 
Observacións avaliación

Os progresos do alumnado serán avaliados no transcurso do seminario, tendo en conta a asistencia a e a participación activa nas sesións presenciais, ademais do traballo individual de cada alumno/a. Contemplaranse a participación, implicación e execución das tarefas orais e escritas, realizadas dentro e fora da aula (por exemplo, exercicios, problemas, comentarios, tarefas escritas, presentacións orais e escritas, problemas de análise, e tests).

OBSERVACIÓNS á AVALIACIÓN

  • Dado o carácter semi-presencial do título, aasistencia é obrigatoria, salvo dispensa solicitada en tempo e forma e concedida pola Comisión Académica Universitaria do título, e sempre respetando as normativas de asistencia a clase das tres universidades participantes no título, así como os sistemas de avaliación que figuran expresamente nas guías docentes das diferentes materias, e sen prexuízo das consecuencias que poida ter para a súa avaliación final a ausencia a determinadas sesións presenciais. 
  • Quen teña concedida a dispensa académica, e como establece a Normativa de permanencia da universidade, será avaliado seguindo os criterios aplicables á oportunidadede xullo (vexase abaixo). 
  • Quen non leve a cabo o traballo tutelado, ou non teña realizado traballo igual ousuperior ao 50% do resto das categorías de avaliación, acadará a cualificaciónde Non Presentado. 
  • Quen non aprobe na primeira oportunidade terá á posibilidade da oportunidadede xullo, na que cada estudante terá que demostrar ter acadadas ascompetencias da materia mediante dous tipos de avaliación: un traballo tuteladodo mesmo valor porcentual (50%) e natureza que na primeira oportunidade, máis os exercicios convidos que poidan suplir o resto das actividades (50%).
  • Oportunidade de xullo:

Traballo escrito e individual
de investigación (30%): entrega o día da proba marcada no calendario para
exam segunda oportunidade.

Presentación oral o día do
examen do traballo tutelado de investigación (20%)
Exercicios baseados nas
lecturas recomendadas e temática tratada na materia (50%)






    Fontes de información
    Bibliografía básica

    Bibliografía básica
    Alba-Juez. 2009. Perspectives on Discourse Analysis: Theory and Practice. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing.
    Brown, G. and G. Yule. 1983. Discourse Analysis. Cambridge: Cambridge University Press.
    Cook, G. 1989. Discourse. Cambridge: Cambridge University Press.
    Coulthard, M. 1985. An Introduction to Discourse Analysis. London: Longman, 1985 (2nd edition).
    Gee, J. P. 1999. An Introduction to Discourse Analysis. London: Routledge.
    Georgakopoulou, A. and Goutsos, D. 1997. Discourse Analysis: An Introduction. Edinburgh: Edinburgh University Press.
    Grundy, P. 2000. (2nd ed.) Doing Pragmatics. London: Arnold. 105-111.
    Johnstone, B. 2008. Introduction to Discourse Analysis. CUP (2nd revised edition).
    Liddicoat, A.J. 2007. An Introduction to Conversation Analysis. London: Continuum.
    McCarthy, M. 1991. Discourse Analysis for Language Teachers. Cambridge: Cambridge University Press.
    Renkema, J. 2004. Introduction to Discourse Studies. Amsterdam/Philadelphia: John Benjamins.
    Renkema, J. 2009a. Discourse, of course. An Overview of Research in Discourse Studies. Amsterdam/Philadelphia: John Benjamins.
    Rogers, R. 2004. An Introduction to Critical Discourse Analysis in Education. Mahwah, NJ: Lawrence Erlbaum.
    Schiffrin, D. 1994. Approaches to Discourse. Oxford: Blackwell.

    Bibliografía complementaria


    Recomendacións
    Materias que se recomenda ter cursado previamente

    Materias que se recomenda cursar simultaneamente

    Materias que continúan o temario

    Observacións


    (*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías