Datos Identificativos 2016/17
Asignatura (*) Negociacións textuais e culturais nos países de fala inglesa Código 613505020
Titulación
Mestrado Universitario en Estudos Ingleses Avanzados e as súas Aplicacións (2013)
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 3
Idioma
Galego
Inglés
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Filoloxía Inglesa
Coordinación
Clark Mitchell, David Mitchell
Correo electrónico
david.clark@udc.es
Profesorado
Clark Mitchell, David Mitchell
Correo electrónico
david.clark@udc.es
Web http://www.imaes.eu/?page_id=31
Descrición xeral All information referring to this subject can be found on the above web site.

Competencias do título
Código Competencias / Resultados do título
A9 E09. Coñecemento dos principais modelos e recursos de investigación literaria/cultural no ámbito anglófono
A10 E10. Capacidade de utilizar as técnicas empregadas para a análise de textos artísticos e culturais no ámbito anglófono
A11 E11. Capacidade para identificar e analizar as características máis relevantes da cultura e das institucións do ámbito anglófono a través de diversos tipos de textos pertencentes a diferentes épocas históricas.
A13 E13. Coñecemento das relacións entre as principais manifestacións artísticas e literarias no ámbito anglófono.
B6 CX1. Capacidade de afondar naqueles conceptos, principios, teorías ou modelos relacionados cos distintos campos dos Estudos Ingleses, así como de coñecer a metodoloxía necesaria para a resolución de problemas propios de devandita área de estudo
B7 CX2. Capacidade para aplicar os coñecementos adquiridos na contorna multidisciplinar e multifacética dos Estudos Ingleses
B9 CX4. Capacidade para presentar en público experiencias, ideas ou informes, así como emitir xuízos en función de criterios, de normas externas ou de reflexións persoais para o que será necesario alcanzar un dominio suficiente da linguaxe académica e científica tanto na súa vertente escrita como oral.
B10 CX5. Habilidad para investigar e manexar novos coñecementos e información no contexto dos Estudos Ingleses
B11 CX6. Capacidade para adquirir un espírito crítico que leve aos estudantes a considerar a pertinencia das investigacións existentes nas áreas de estudo que conforman os Estudos Ingleses, así como das súas propias.

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
Tipo A Coñecer o contexto histórico e cultural no que xurdan os traballos literarios. AI9
AI10
AI11
AI13
BI6
BI7
BI9
BI10
BI11

Contidos
Temas Subtemas
1) Negociando os estereotipos culturais. 1.1 Jane Austen, Emma e a cultura popular.
1.2 Yeats e Burns como iconos culturais.
2) Cruzando os raíles. 2.1 Irvine Welsh - Traducción, musica e cine.
2.2 A literatura e as redes sociais.

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias / Resultados Horas lectivas (presenciais e virtuais) Horas traballo autónomo Horas totais
Lecturas A13 B6 1 10 11
Obradoiro A1 1 8 9
Discusión dirixida B1 2 14 16
Presentación oral B7 B9 B10 B11 2 20 22
Actividades iniciais A9 A10 A11 2 14 16
 
Atención personalizada 1 0 1
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Lecturas Actividades bibliográficas, lecturas guiadas e tuteladas.
Obradoiro Actividade de traballo en grupo
Discusión dirixida Debate sobre os textos e o seu contexto
Presentación oral Individual diante do grupo
Actividades iniciais Presentación basada na lectura previa de textos

Atención personalizada
Metodoloxías
Actividades iniciais
Discusión dirixida
Presentación oral
Descrición
Axuda personal do profesor

Avaliación
Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Actividades iniciais A9 A10 A11 Presentación 10
Lecturas A13 B6 Lectura razonada 10
Obradoiro A1 Traballo en grupo 10
Discusión dirixida B1 DEbate 10
Presentación oral B7 B9 B10 B11 Traballo individual 60
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica

Arnheim, R. (1990). Coming to Terms: the Rhetoric of Narrative in Fiction and Film. Ithaca: Cornell University Press.

Brown, Terence. Ireland: A Social and Cultural History 1922-1985. London: Fontana Press, 1985.

Cohen, K.(1979). Film and Fiction: the Dynamics of Exchange. Yale University Press: New Haven

Duff, A. (1989), Translation. Oxford: OUP.

Ingman, Heather. A History of the Irish Short Story. Cambridge: CUP, 2009

Jeffers, Jennifer. The Irish Novel at the End of the Century: Gender, Bodies, Power. London: Palgrave, 2002.

Kenneally, Michael, ed. Irish Literature and Culture: Irish Literary Studies 35. Gerrard´s Cross: Colin Smythe, 1992.

Kearney, Richard. Postnationalist Ireland: Politics, Culture, Philosophy. London: Routledge, 1997.

MacCarthy, Anne. Identities in Irish Literature. Netbiblo, 2004.

McDougal, S. (1985). Made into Movies: From Literature to Film. Holt Rinehart and Winston: New York.

Muldoon, P. (ed.). The Faber Book of Contemporary Irish Poetry.

Peach, Linden. The Contemporary Irish Novel. Basingstoke: Palgrave Macmillan, 2004.

Smyth, Gerry. The Novel and the Nation: Studies in the New Irish Fiction. London: Pluto Press, 1997.

Storey, Michael. Representing the Troubles in Irish Short Fiction. Washington DC: The Catholic University of America Press, 2004

Vance, Norman. Irish Literature: A Social History Tradition, Identity and Difference. Oxford: Basil Blackwell, 1990.

Welch, Robert (ed.) The Oxford Companion to Irish Literature. Oxford: Clarendon Press, 1996.

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías