Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
Comunicar mensaxes audiovisuais. |
A2 |
Crear productos audiovisuais. |
A7 |
Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual. |
A8 |
Coñecela tecnoloxía audiovisual. |
A12 |
Coñecelos principais códigos da mensaxe audiovisual. |
B6 |
Expresarse correctamente tanto de xeito oral como escrito en linguas oficiais da comunidade autónoma |
B7 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro |
B8 |
Empregar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) precisas para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
B9 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común |
C1 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C2 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C3 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C4 |
Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecer as distintas fases do proceso de realización de un producto audiovisual para televisión
|
A1 A2 A7 A8 A12
|
B6 B7 B8 B9
|
C1 C2 C3 C4
|
Coñecer o rol profesional dos principais implicados na elaboración dunha produción audiovisual para televisión. |
A1 A2 A7 A8 A12
|
B6 B7 B8 B9
|
C1 C2 C3 C4
|
Coñecer e identificar os elementos estruturais e os códigos formais e expresivos aplicables á narración audiovisual. |
A1 A2 A7 A8 A12
|
B6 B7 B8 B9
|
C1 C2 C3 C4
|
Coñecer e identificar as principais tendencias, dentro da produción e realización audiovisual. |
A1 A2 A7 A8 A12
|
B6 B7 B8 B9
|
C1 C2 C3 C4
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Panorama da ficción audiovisual contemporánea |
Productoras
Festivais
Directores
Actores |
O equipo de traballo |
Persoal técnico
Persoal artístico |
O proceso de elaboración artístico dunha obra de ficción audiovisual |
Preprodución
Produción
Posprodución
Distribución |
A ficción audiovisual |
Linguaxe
Posta en escena
Análisis Narrativa |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A7 A1 B8 B9 C4 C2 |
21 |
0 |
21 |
Proba mixta |
A2 A8 A12 B8 |
2 |
40 |
42 |
Obradoiro |
C1 C2 C3 |
24 |
30 |
54 |
Aprendizaxe colaborativa |
B7 B8 C4 |
8 |
24 |
32 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
|
Proba mixta |
Proba que integra preguntas tipo test e preguntas cortas. |
Obradoiro |
Realizaranse diferentes análisis de películas e series. |
Aprendizaxe colaborativa |
Realizarase un produto audiovisual no que se aprenderán a realizar as funcións dun equipo de gravación de ficción baixo a supervisión dos profesores. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Aprendizaxe colaborativa |
|
Descrición |
Resolución de dudas |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Aprendizaxe colaborativa |
B7 B8 C4 |
Elaboración dun producto audiovisual de ficción |
20 |
Obradoiro |
C1 C2 C3 |
Realizaranse diferentes análisis de películas e series. |
10 |
Proba mixta |
A2 A8 A12 B8 |
Proba que integra preguntas tipo test e preguntas cortas. |
70 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Brunetta, G. P. (2012). Historia mundial del cine. Akal
Grove, Elliot (2010). 130 proyectos de iniciación al rodaje de películas, del guión a la posproducción. Blume
Bordwell, David y Thompson, Kristin (2002). El arte cinematográfico. Paidós
García Fernández, E. (2011). Historia del cine. Fragua
Canet, f. y P´rosper, J. (2009). Narrativa audiovisual, estrategias y recursos. Síntesis
AAVV (2000-2014). Obras audiovisuales varias.
Poveda, M.A. (2015). Producción de Ficción. Fragua
Poveda, M.A. (2013). Produccón de ficción en cine y televisión. edición personal
Barroso García, Jaime (2002). Realización de los géneros televisivos. Síntesis
Castillo, José María (2013). Televisión, realización y lenguaje audiovisual. IORTV, Madrid |
|
Bibliografía complementaria
|
Linda Seger,Edward J. Whetmore (2004). Como se hace una película. Ma Non Troppo
Milerson, Gerald (2001). Realización y producción en televisión. IORTV |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Historia da radiotelevisión e do multimedia/616G01002 | Historia do cine e da animación/616G01006 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|