Datos Identificativos 2016/17
Asignatura (*) Multimedia sobre dispositivos mobeis Código 616G01043
Titulación
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Cuarto Optativa 6
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Humanidades
Tecnoloxías da Información e as Comunicacións
Coordinación
Lopez Mato, Javier
Correo electrónico
javier.lopezm@udc.es
Profesorado
López Garrrido, Mercedes Marina
Lopez Mato, Javier
Correo electrónico
mercedes.lopez@udc.es
javier.lopezm@udc.es
Web
Descrición xeral

Competencias do título
Código Competencias / Resultados do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
Coñecer os fundamentos da creación de produtos multimedia A2
A3
A6
A7
A8
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B8
C1

Contidos
Temas Subtemas
TEMA 1. INTRODUCCIÓN. SOPORTES MÓVILES Y MULTIMEDIA. 1.1. Introducción general al mundo de las apps: mercado, cifras, historia, tipos de soportes, tipos de usuarios, empresas…
1.2. Audiovisual, comunicación y apps: audiovisual para consumo móvil (portales/apps de VOD, micronoticias, apps de canales de tv, MoJo…) y formatos editoriales en movilidad.
1.3. Formatos tv y apps: interactividad a través del móvil (realidad aumentada, livestreaming, QR, interactividad de la audiencia, ARG…).
1.4. Narrativa audiovisual y soportes móviles: transmedia y crossmedia.
TEMA 2. TIPOLOGÍA DE APPS
2.1. Desde el punto de vista técnico: SO y soportes (tablet, móvil, tv…). Diferencias entre apps nativas, híbridas y webapps.
2.2. Desde el punto de vista temático.
2.3. Desde el punto de vista comercial.
TEMA 3. ¿CÓMO SE HACE UNA APP? 3.1. Proceso de ideación y creación de una app: de la idea al market.
3.2. Definición de idea e intención (objetivos)
3.3. Target y usuarios (definición de “personas”)
3.4. Arquitectura de contenidos y diseño de interactividad.
3.5. Prototipado y usabilidad.
3.6. Diseño visual
3.7. Tests de usuario y proceso de validación.
TEMA 4. COMERCIALIZACIÓN 4.1. Estrategias de comercialización.
4.2. Tipos de markets: Google Play, Apple Store, Windows Phone, Amazon y otros.
4.3. Marketing y estrategias de comunicación.
4.4. ASO (App Store Optimization)
4.5. Revisión y testeo post-lanzamiento. Actualización y valoraciones.
TEMA 5. PANORAMA EMPRESARIAL Y PERSPECTIVAS DE FUTURO. 5.1. Panorama empresarial: Empresas que se dedican a hacer apps y empresas que ofrecen apps como servicio.
5.2. Profesionales freelance.
5.3. Perspectivas de crecimiento del mercado. Nuevos mercados emergentes.
5.4. Tendencias actuales y futuro del sector.
5.5. Ferias y congresos de móviles



Planificación
Metodoloxías / probas Competencias / Resultados Horas lectivas (presenciais e virtuais) Horas traballo autónomo Horas totais
Obradoiro A2 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 24 100 124
Sesión maxistral A2 A3 A6 A7 A8 C1 24 0 24
 
Atención personalizada 2 0 2
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Obradoiro Creación e deseño de aplicacións para dispositivos móbiles
Sesión maxistral Docencia sobre os contidos do temario

Atención personalizada
Metodoloxías
Sesión maxistral
Obradoiro
Descrición
Titorización dos proxectos multimedia

Avaliación
Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Sesión maxistral A2 A3 A6 A7 A8 C1 Exame tipo test sobre os contidos da materia 20
Obradoiro A2 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 Entrega de traballos prácticos en grupo e individuais consistentes no deseño e construcción de aplicacións móbiles. 80
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente
Deseño aplicado/616G01015
Obradoiro de creación multimedia/616G01038

Materias que se recomenda cursar simultaneamente
Obradoiro de creación multimedia/616G01038

Materias que continúan o temario

Observacións


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